Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu todella tympeältä jaksaa hoitaa lapsia ja kotia, kun kukaan ei vastapainoksi ”hoida” minua!

Vierailija
24.05.2018 |

Vaan joudun elämään vastentahtoisessa selibaatissa :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin suhteessa kirjoitti:

Kyllä on AP. Todella surullista. Luulin ettei tätä tarvisi hoitaa vaan yksin. Väistämättä on olo, että olen parisuhteessa oleva YH. Enkä tiedä kauan enää jaksan.

Ei minusta tunnu siltä että olen yh, en hoida lapsia ja kotia yksin. Pointti on se, että tympäisee hoitaa niitä ylipäätään tilanteessa, jossa mies ei ”hoida” minua. Juuri siksi siksi ero ei nyt ole ensisijainen vaihtoehto koska sitten olisi vielä raskaampaa jo hoitaa lapsiarki. Perhe ei koskaan ollut mikään ensisijainen haaveeni, ennemminkin suostuin siihen sillä ajatuksella että kestän sen jos mies tukee ja ”hoitaa” minua silti. Ap

Mitä sä nyt tarkalleen tarkoitat ”hoitamisella”?

Vierailija
22/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on AP. Todella surullista. Luulin ettei tätä tarvisi hoitaa vaan yksin. Väistämättä on olo, että olen parisuhteessa oleva YH. Enkä tiedä kauan enää jaksan.

Ei minusta tunnu siltä että olen yh, en hoida lapsia ja kotia yksin. Pointti on se, että tympäisee hoitaa niitä ylipäätään tilanteessa, jossa mies ei ”hoida” minua. Juuri siksi siksi ero ei nyt ole ensisijainen vaihtoehto koska sitten olisi vielä raskaampaa jo hoitaa lapsiarki. Perhe ei koskaan ollut mikään ensisijainen haaveeni, ennemminkin suostuin siihen sillä ajatuksella että kestän sen jos mies tukee ja ”hoitaa” minua silti. Ap

Seksin antamista. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä akku tyhjenee, jos itse vain antaa, eikä saa. Varsinkin jos on mies, mutta hän ei välitä.

Vierailija
24/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele ettei seksiä heru, jos on niin estynyt että ei voi edes kutsua sitä seksiksi vaan "hoitamiseksi" 🙄.

Vierailija
25/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin antamista. Ap

Taitaa olla aika luonnollista ja yleistä ettei miestä enää haluta kun on lapset tehty. Ikääkin tulee niin libido laskee. Mies kuitenkin tarvitsee sen erektion..

Sun pitäisi puhua hänelle että sä tarttet seksiä! Kyllä mies voi sen verran taipua että hommaa vaikka pillerit jos ei muuten. Sanot suoraan ettet kestä loputtomiin. Panosta myös omaan ulkonäköösi...

Vierailija
26/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele ettei seksiä heru, jos on niin estynyt että ei voi edes kutsua sitä seksiksi vaan "hoitamiseksi" 🙄.

Voin kutsua miksi vain, tässä tarkoitus oli vain rinnastaa samalla termillä asioita havainnollistaakseni sitä, miksi selibaatti erityisesti nyt haittaa. Ap

Vierailija
27/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ap katosi?

Vierailija
28/28 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin antamista. Ap

Taitaa olla aika luonnollista ja yleistä ettei miestä enää haluta kun on lapset tehty. Ikääkin tulee niin libido laskee. Mies kuitenkin tarvitsee sen erektion..

Sun pitäisi puhua hänelle että sä tarttet seksiä! Kyllä mies voi sen verran taipua että hommaa vaikka pillerit jos ei muuten. Sanot suoraan ettet kestä loputtomiin. Panosta myös omaan ulkonäköösi...

On puhuttu liikaakin ja mies tietää dildoiluistani. Vika ei ole libidossa eikä varsinkaan ulkonäössäni vaan suhteessa. Ap