Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi tässä spurqulandiassa pitää aina selitellä miksi ei juo?
24.05.2018 |
Meet rannalle tms. vesipullon kanssa ja joku tyrkyttää kaljan, crowmoorin tai yliarvostettua kuoharin paskaa ja kun kieltäydyt, niin heti aletaan kyseenalaistamaan "Miksi et" no koska 99% alkoholituotteista maistuu aivan paskalle, humalatila ei ole kiva tunne, darra on perseestä ja lopuksi se on vielä helvetin epäterveellistä, niin miksi en ota? Miksi ei riitä että sanon "ei kiitos"?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä taas en ole absolutisti mutta juon kohtuullisesti, eli nautin illassa ehkä lasillisen-pari viskiä ja pari pientä olutta. En pidä siis humalatilasta, joten juon hyvin rajallisen määrän. Samoin alkoholi laukaisee jatkuvan vessahädän, joten ilta menee huomattavasti mukavammin vähemmällä juomisella.
Tämä ei tunnu sopivan osalle ihmisistä, joilla on baari-iltana jatkuvasti edessä lasi, jota myös tyhjennetään koko ajan. Aina edellisen loputtua haetaan uusi. Ja kun minun juomiseni ei riitä, aletaan tyrkyttää. Viime kerralla otin rahaakin mukaan vain sen verran mitä itse jaksan juoda, joten nämä alkoivat "tarjota" minulle - tahtomattani - juomia. Pöytään vain ilmestyi lisää juotavaa, jota en edes halunnut. Sitten kyselivät eikö kelpaa, kun en vain yksinkertaisesti jaksanut juoda niitä.
Olen päätellyt, että näillä henkilöillä iskee syyllisyys omasta juomisestaan, ja heitä selvempi tekee liian näkyväksi heidän ongelmansa. Yrittävät sitten keinolla millä hyvänsä vetää muutkin samalle tasolle.
Jättäydyn siis mieluusti kokonaan pois tapahtumista, joissa osallakaan porukasta on tarkoitus "vetää kännit". Pääsee paljon helpommalla.