Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö teitä flirtin puute Suomessa?

BBBS
23.05.2018 |

Otsikossahan se tuo kysymys jo tulikin. Eli ärsyttääkö ketään muuta se, et Suomessa ei ole kunnollista flirttailukulttuuria?

Enkä nyt edes tarkoita sellaista "hei beibi, meille vai teille" -flirttailua vaan hyväntuulista, leikittelevää keskustelua, jossa ei olla koko aikaa totisia torvensoittajia. Koen itse kuihtuvani ainakin täällä Keski- ja Pohjois-Suomessa täysin kasaan, koska ihmiset tuntuu menevän ihan puihin, kun yrittää ees vähän keventää/elävöittää keskustelua. Deittailukin tuntuu hankalalta, kun treffeillä keskusteleminen tuntuu yhtä sähköiseltä kuin lattiakaivon puhdistuksesta puhuttaessa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kirjoitti:

Metoo oli viimeinen naula arkkuun. En enää edes katso suomalaista naista. Seksuaaliset tarpeet hoitaa tekopillu ja ystävän tarpeet koira. Kokeilkaa niitä tummia kuumia 160cm irakilaisia miehiä? Nehän tykkää flirtata ja silmiä räpsyttää.

Vaikka onkin provo kommentti, niin kyl täs jotain perää ehkä on. Omat lähestulkoon-kielitaidottomat, työtä vailla olevat irakilaistutut pyörii kaupungilla nättien blondien kanssa, vaikka senhän pitäis nykymaailmassa olla mahdoton saavutus kenelle tahansa miehelle.

Vierailija
22/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BBBS kirjoitti:

Otsikossahan se tuo kysymys jo tulikin. Eli ärsyttääkö ketään muuta se, et Suomessa ei ole kunnollista flirttailukulttuuria?

Enkä nyt edes tarkoita sellaista "hei beibi, meille vai teille" -flirttailua vaan hyväntuulista, leikittelevää keskustelua, jossa ei olla koko aikaa totisia torvensoittajia. Koen itse kuihtuvani ainakin täällä Keski- ja Pohjois-Suomessa täysin kasaan, koska ihmiset tuntuu menevän ihan puihin, kun yrittää ees vähän keventää/elävöittää keskustelua. Deittailukin tuntuu hankalalta, kun treffeillä keskusteleminen tuntuu yhtä sähköiseltä kuin lattiakaivon puhdistuksesta puhuttaessa.

!!!!!!HÄLYTYS!!!!!!!    Oletko nainen vai MIES!!???

Nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBBS kirjoitti:

Ei kiitos kirjoitti:

Metoo oli viimeinen naula arkkuun. En enää edes katso suomalaista naista. Seksuaaliset tarpeet hoitaa tekopillu ja ystävän tarpeet koira. Kokeilkaa niitä tummia kuumia 160cm irakilaisia miehiä? Nehän tykkää flirtata ja silmiä räpsyttää.

Vaikka onkin provo kommentti, niin kyl täs jotain perää ehkä on. Omat lähestulkoon-kielitaidottomat, työtä vailla olevat irakilaistutut pyörii kaupungilla nättien blondien kanssa, vaikka senhän pitäis nykymaailmassa olla mahdoton saavutus kenelle tahansa miehelle.

Eikö tuo ole todettu jo moneen kertaan, että niiden kanssahan naiset nimenomaan pyörivätkin. Suomimies ei kelpaa.

Vierailija
24/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ole naamasta, kropasta, omasta asenteesta ja käytöksestä kiinni, että kuka sitä flirttiä kokee jatkuvasti ja kuka ei ollenkaan.. Itselläni ei ole nimittäin ollenkaan tuollaisia kokemuksia kuin ap:llä, pikemminkin päinvastoin. Ehkä kannattaa katsoa peiliin.

Allekirjoittaisin muuten tän, mut a) muunmaalaiset ihmiset (ei kaikki mutta osa) kyllä flirttailee meikäläisen kanssa b) oon kuullut myös kavereiden valittelevan samaa asiaa.

Ja tarkoitus ei nyt oo dissata tällä Suomea maana vaan ihan vaan nostaa esille asia, joka ärsyttää. Kyllähän täällä ihmiset valittelee kännäyskulttuurista, kylmistä säistä yms.

- ap

Vierailija
25/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N vm 75 kirjoitti:

Mä en tykkää flirttailusta, sehän on jotakin peliä vaan. :( Eli sinällään ihan sellasta turhaa, saattaa aiheuttaa pahojakin väärin käsityksiä, särkyneitä sydämiä ja vaikka mitä.

Jos on kiinnostunut toisesta, sen voi osoittaa aidommallakin tavalla, kuin jollain keikistetyllä ja esittämisellä. Tykkään vilpittömästä meiningistä. Jos esitetään tykkäämisen merkkejä, niin sit kanssa tarkoitetaan sitä, ei vaan ajankuluksi ja huvikseen flirttailla.

Oman kumppanin kanssa on ihanaa flirttailla ja vihjailla ja söpöstellä, tekee hyvää parisuhteellekin. Oon aina kokenut täysin vieraiksi kaikenlaisen teeskentelyn ja pelaamisen, hyi.

Jeps, itse en nyt varsinaisesti aloituksellani viitannut pelimies-flirttailuun vaan ennemminkin leikittelevään, kiusoittelevaan puhetapaan, jota voi periaatteessa tehdä ei-seksuaalisestikin. 

Vierailija
26/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä on Suomessa ihan tarpeeksi, yleensä sopivasti. En valita.

Vierailija
27/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Me 1960 -luvulla syntyneet osaamme edelleenkin flirttailla.

Totta! Digisukupolvi ei enää ymmärrä eroa flirttailun ja seksuaalisen ahdistelun välillä. Sääli, koska kevyt flirttailu piristää sekä miehen että naisen päivää. 

Digisukupolven edustajana oon samaa mieltä, että flirttailu piristää päivää. Itseäni ei ainakaan häiritse, jos miespuolinen tuttava katselee sillä silmällä ja kiusoittelee, kunhan hän ei kuitenkaan käy käsiksi ja tilannetaju pysyy. 

Vierailija
28/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta ulkomaille niin ei tarte valittaa

M35

Jos joka ärsyttävän asian vuoksi pitäisi muuttaa ulkomaille, eihän Suomessa enää asuisi kukaan.

Vierailija
29/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan flirttailla, mutten sitä tee, ettei vastapuoli luule liikoja. Tasaisen tyly käytös ja resting bitch face on turvallisin vaihtoehto.

Vierailija
30/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Me 1960 -luvulla syntyneet osaamme edelleenkin flirttailla.

Mä -58 ja olen armottoman kova flirttailemaan.

Se on hauskaa ja viatonta leikkiä.

Nuorten miesten kanssakin voi flirtata, kyllä ne osaa kuviot.

Vierailija
31/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osataan täällä flirttailla, oikein hyvinkin osataan! Ehkä sinä ap et vain ole sellainen, jolle miehet viitsisivät mitään sanoa, eli peilistä löytyy syy. :)

Vierailija
32/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBBS kirjoitti:

Ei kiitos kirjoitti:

Olen minä nähnyt itsekkin sellaisen nuoren kauniin blondin kahden irakilaisen miehen auton takapenkillä. Mä haluaisin tavata tämän naisen isän ja nähdä miten heikko mies hän on.

Vierailija
33/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sellainen olisi inhottavaa, varsinkin yhdistettynä suomalaiseen kömpelöön sosiaalisuustyyppiin.

Minulla on toisinaan asiakkaita jenkeistä (teen luovaa työtä), ja joskus keskustelemme pitkäänkin asiakkaan kanssa hänen muotokuvastaan ja toiveistaan. Olen perunut parin miesasiakkaan tilaukset sillä perusteella, että jossakin vaiheessa niiltä lipsahti sinne viestien loppuun se "babe". Tyyliin kysyn, että haluatko tämän tavalla x vai y, ja asiakas vastaa "whatever you like, babe". Olisin saanut työni rap-levyn kanteen tuota sietämällä, mutta tulin siihen tulokseen, että hankkikoon kantensa muualta. (vai pitäisikö tämä nyt metoo-lynkata?)

Vierailija
34/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole törmännyt samaan. Lähes puolet elämästäni ulkomailla asuneena totean vain, että pidän juurikin suomalaisesta flirtistä, joka ei ole niin päälle käyvää. Tykkään myös siitä, että suomaiseten miesten flirtti on usein älykästä. 

Mutta tottahan se on, että Suomessa on niin paljon todella kauniita naisia, ettei ehkä ihan joka lyylille flirttailla. Kilpailu  on kovempaa.

Vierailija
35/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomimies voisi opetella flirttaamaan kuin latino. Tollasesta ei kukaan pahoita mieltään tai luule et latino olis tosissaan. Eikä oo limaista. Tässä esimerkkiä koko sivullinen:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3148595/miksi-naiset-luulette-etta-vain…

Vierailija
36/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan enää uskalla. Femut hyökkäävät silmille ja rääkyvät seksuaalisesta häirinnästä roviolle.

Flirttailu on hienovaraisempaa ja sivistyneempää kuin takapuolelle läpsiminen panohekumoinnin säestämänä. Valitettavasti tämä makaaberi junttityyli on sitä suomalaista ns. ”flirttiä”, josta lähes kukaan nainen ei pidä. Ja sitten miehet huutaa meetoota syytellen, kun enää ei saakaan lähmiä, kouria persettä ja rintoja ja kertoa kovaan ääneen, miten pantavalta kukakin näyttää ja miten kelläkin jöpöttää kunkin naisen läsnäollessa.

Pieni hienostunut flirtti olisi ihanaa ilman rasvaisia ja junttimaisia juttuja sekä avointa ja aivotonta kuolausta. Harmittaa kun en osaa nauttia naiseudestani, koska olen liian monta kertaa kohdannut todella etovaa lähmintää, ellen itse ole tunteeton ja hieman huumorintajuton pökkelö...sen huomaa sitten ulkomailla, kun paikalliset miehet yrittävät flirttailla ja itse vastaan tonnin seteli- ilmeellä takaisin ja jähmetyn suolapatsaaksi. Huomaan nykyään kävelevänikin ennemmin kuin rekkamies, en kuin viehkeä nainen joka oikeasti olen. Ahdistelu traumatisoi ja tappaa halun olla nainen.

Vierailija
37/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomimies voisi opetella flirttaamaan kuin latino. Tollasesta ei kukaan pahoita mieltään tai luule et latino olis tosissaan. Eikä oo limaista. Tässä esimerkkiä koko sivullinen:

Tämä vain vahvisti käsitystäni etten tajua flirttailusta yhtään mitään.

M35

Vierailija
38/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs kun vinohampainen ja hienhajuinen peräkammarinpoika flirttaa näin niin haluaako tytöt kilpaa tanssimaan hänen kanssaan? Ei tarvi vastata...

Vierailija
39/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä liian usein täällä tulkitaan totiseksi isku yritykseksi jos heittää kepeää juttua.

Sellainen leikinlasku jossa ei ketään ahdisteta eikä motiivina ole joku petkuttaminen on oikeasti piristävää.

Polupyörällä perässä ajavia miehiä sen sijaan riittää. Mikähän kumma motiivi siinä on, ajella naisten kintereillä typerä virne naamalla?

Vierailija
40/49 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä liian usein täällä tulkitaan totiseksi isku yritykseksi jos heittää kepeää juttua.

Sellainen leikinlasku jossa ei ketään ahdisteta eikä motiivina ole joku petkuttaminen on oikeasti piristävää.

Polupyörällä perässä ajavia miehiä sen sijaan riittää. Mikähän kumma motiivi siinä on, ajella naisten kintereillä typerä virne naamalla?

Ne on ne mustat urheiluhousut stringeillä. Niistä oikeasti näkyy läpi kun pyllistelette pyörän päällä. Auringonvalo auttaa kans kivasti.