Ärsyttääkö teitä flirtin puute Suomessa?
Otsikossahan se tuo kysymys jo tulikin. Eli ärsyttääkö ketään muuta se, et Suomessa ei ole kunnollista flirttailukulttuuria?
Enkä nyt edes tarkoita sellaista "hei beibi, meille vai teille" -flirttailua vaan hyväntuulista, leikittelevää keskustelua, jossa ei olla koko aikaa totisia torvensoittajia. Koen itse kuihtuvani ainakin täällä Keski- ja Pohjois-Suomessa täysin kasaan, koska ihmiset tuntuu menevän ihan puihin, kun yrittää ees vähän keventää/elävöittää keskustelua. Deittailukin tuntuu hankalalta, kun treffeillä keskusteleminen tuntuu yhtä sähköiseltä kuin lattiakaivon puhdistuksesta puhuttaessa.
Kommentit (49)
Ei täällä voi enää mitään sanoa tai tehdä kun heti on metoo-asia.
Muuta ulkomaille niin ei tarte valittaa
M35
BBBS kirjoitti:
Otsikossahan se tuo kysymys jo tulikin. Eli ärsyttääkö ketään muuta se, et Suomessa ei ole kunnollista flirttailukulttuuria?
Enkä nyt edes tarkoita sellaista "hei beibi, meille vai teille" -flirttailua vaan hyväntuulista, leikittelevää keskustelua, jossa ei olla koko aikaa totisia torvensoittajia. Koen itse kuihtuvani ainakin täällä Keski- ja Pohjois-Suomessa täysin kasaan, koska ihmiset tuntuu menevän ihan puihin, kun yrittää ees vähän keventää/elävöittää keskustelua. Deittailukin tuntuu hankalalta, kun treffeillä keskusteleminen tuntuu yhtä sähköiseltä kuin lattiakaivon puhdistuksesta puhuttaessa.
!!!!!!HÄLYTYS!!!!!!! Oletko nainen vai MIES!!???
Eiköhän tuo ole naamasta, kropasta, omasta asenteesta ja käytöksestä kiinni, että kuka sitä flirttiä kokee jatkuvasti ja kuka ei ollenkaan.. Itselläni ei ole nimittäin ollenkaan tuollaisia kokemuksia kuin ap:llä, pikemminkin päinvastoin. Ehkä kannattaa katsoa peiliin.
Miten toinen sitten suhtautuu kun heitin omasta mielestä kohteliaat kehut ja toinen kiusallisen vaivaantunut kun mieltää iskemiseksi kilteillä tytöillä.
Ei Suomessa esim kassajonossa ole hyväksyttävää heittää flirttiä. Ainoat paikat ovat iltaelämässä. Ehkä töissä jos on silmäpeliä ollut jo aiemmin.
Enemmän minua ärsyttää tuppisuut. Suomalainen typerä jäyhyys.
Onko niin vaikeaa sanoa hei, moi, terve, huomenta JA anteeksi.
Ärsyttää suomalaisten miesten totisuus ja asiallisuus. Flirttailun taitoa ei totisestikaan osata.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää suomalaisten miesten totisuus ja asiallisuus. Flirttailun taitoa ei totisestikaan osata.
Ei voi tehdä muuta kuin olla asiallinen. Muuten syytetään nat-si-ksi.
Toivon että flirttailtaisiin vähemmän, koska jokainen flirttailija on varattu mies. Olen sinkkunainen.
Ei ärsytä. Me 1960 -luvulla syntyneet osaamme edelleenkin flirttailla.
Ei kiitos kirjoitti:
Metoo oli viimeinen naula arkkuun. En enää edes katso suomalaista naista. Seksuaaliset tarpeet hoitaa tekopillu ja ystävän tarpeet koira. Kokeilkaa niitä tummia kuumia 160cm irakilaisia miehiä? Nehän tykkää flirtata ja silmiä räpsyttää.
Ystäväsi nai koiraasi?
Ei. Suomessa on ihanaa että saa olla rauhassa.
Onko höpöttäminen flirttailemista?
Vierailija kirjoitti:
Voin ihan rehellisesti myöntää, että en osaa. En myöskään tunnista naisten tekemää flirttiä.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin ihan rehellisesti myöntää, että en osaa. En myöskään tunnista naisten tekemää flirttiä.
M35
Ei siinä ole mitään osattavaa. Naisten flirttailu on katseita, hymyjä, hiusten sukimista ja päästä varpaisiin skannaamista. Tuon tarkotus on saada sut vastaamaan jotenkin ja kun sä vastaat tuohon sä kohotat naisen egoa. Nainen saattaa tehdä tätä päivässä monien eri miesten kanssa ja nauttii sen takia egohumalasta ja pää nousee pilviin. Kotiin päästyä on taas hyvä kuvauttaa oma perse ja uploadata nettiin kuvat tykkäyksien toivossa = taas egoboostia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ärsytä. Me 1960 -luvulla syntyneet osaamme edelleenkin flirttailla.
Totta! Digisukupolvi ei enää ymmärrä eroa flirttailun ja seksuaalisen ahdistelun välillä. Sääli, koska kevyt flirttailu piristää sekä miehen että naisen päivää.
Mä en tykkää flirttailusta, sehän on jotakin peliä vaan. :( Eli sinällään ihan sellasta turhaa, saattaa aiheuttaa pahojakin väärin käsityksiä, särkyneitä sydämiä ja vaikka mitä.
Jos on kiinnostunut toisesta, sen voi osoittaa aidommallakin tavalla, kuin jollain keikistetyllä ja esittämisellä. Tykkään vilpittömästä meiningistä. Jos esitetään tykkäämisen merkkejä, niin sit kanssa tarkoitetaan sitä, ei vaan ajankuluksi ja huvikseen flirttailla.
Oman kumppanin kanssa on ihanaa flirttailla ja vihjailla ja söpöstellä, tekee hyvää parisuhteellekin. Oon aina kokenut täysin vieraiksi kaikenlaisen teeskentelyn ja pelaamisen, hyi.
Mä en joko osaa flirttailla tai sitten en ainakaan tunnista mikä sitä on, koska en osaisi sanoa miloin olen flirtannut tai joku olisi flirtannut mulle. Joten en ole osannut sitä Suomessa(kaan) kaivata.
Ei kukaan enää uskalla. Femut hyökkäävät silmille ja rääkyvät seksuaalisesta häirinnästä roviolle.