Ärsyttääkö teitä flirtin puute Suomessa?
Otsikossahan se tuo kysymys jo tulikin. Eli ärsyttääkö ketään muuta se, et Suomessa ei ole kunnollista flirttailukulttuuria?
Enkä nyt edes tarkoita sellaista "hei beibi, meille vai teille" -flirttailua vaan hyväntuulista, leikittelevää keskustelua, jossa ei olla koko aikaa totisia torvensoittajia. Koen itse kuihtuvani ainakin täällä Keski- ja Pohjois-Suomessa täysin kasaan, koska ihmiset tuntuu menevän ihan puihin, kun yrittää ees vähän keventää/elävöittää keskustelua. Deittailukin tuntuu hankalalta, kun treffeillä keskusteleminen tuntuu yhtä sähköiseltä kuin lattiakaivon puhdistuksesta puhuttaessa.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan enää uskalla. Femut hyökkäävät silmille ja rääkyvät seksuaalisesta häirinnästä roviolle.
Flirttailu on hienovaraisempaa ja sivistyneempää kuin takapuolelle läpsiminen panohekumoinnin säestämänä. Valitettavasti tämä makaaberi junttityyli on sitä suomalaista ns. ”flirttiä”, josta lähes kukaan nainen ei pidä. Ja sitten miehet huutaa meetoota syytellen, kun enää ei saakaan lähmiä, kouria persettä ja rintoja ja kertoa kovaan ääneen, miten pantavalta kukakin näyttää ja miten kelläkin jöpöttää kunkin naisen läsnäollessa.
Pieni hienostunut flirtti olisi ihanaa ilman rasvaisia ja junttimaisia juttuja sekä avointa ja aivotonta kuolausta. Harmittaa kun en osaa nauttia naiseudestani, koska olen liian monta kertaa kohdannut todella etovaa lähmintää, ellen itse ole tunteeton ja hieman huumorintajuton pökkelö...sen huomaa sitten ulkomailla, kun paikalliset miehet yrittävät flirttailla ja itse vastaan tonnin seteli- ilmeellä takaisin ja jähmetyn suolapatsaaksi. Huomaan nykyään kävelevänikin ennemmin kuin rekkamies, en kuin viehkeä nainen joka oikeasti olen. Ahdistelu traumatisoi ja tappaa halun olla nainen.
Eli flirtti on ok jos sen tekee tumma ja tulinen mallimies mutta epäok jos sen tekee suomijuntti? On pelkkää märkää päiväunta kuvitella että lämpimissä maissa seksikkäät, kuumat mallimiehet tulee flirttailemaan ja tuomaan tulipunaisia ruusuja samalla kun lausuvat filosofisia runoja espanjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan enää uskalla. Femut hyökkäävät silmille ja rääkyvät seksuaalisesta häirinnästä roviolle.
Flirttailu on hienovaraisempaa ja sivistyneempää kuin takapuolelle läpsiminen panohekumoinnin säestämänä. Valitettavasti tämä makaaberi junttityyli on sitä suomalaista ns. ”flirttiä”, josta lähes kukaan nainen ei pidä. Ja sitten miehet huutaa meetoota syytellen, kun enää ei saakaan lähmiä, kouria persettä ja rintoja ja kertoa kovaan ääneen, miten pantavalta kukakin näyttää ja miten kelläkin jöpöttää kunkin naisen läsnäollessa.
Pieni hienostunut flirtti olisi ihanaa ilman rasvaisia ja junttimaisia juttuja sekä avointa ja aivotonta kuolausta. Harmittaa kun en osaa nauttia naiseudestani, koska olen liian monta kertaa kohdannut todella etovaa lähmintää, ellen itse ole tunteeton ja hieman huumorintajuton pökkelö...sen huomaa sitten ulkomailla, kun paikalliset miehet yrittävät flirttailla ja itse vastaan tonnin seteli- ilmeellä takaisin ja jähmetyn suolapatsaaksi. Huomaan nykyään kävelevänikin ennemmin kuin rekkamies, en kuin viehkeä nainen joka oikeasti olen. Ahdistelu traumatisoi ja tappaa halun olla nainen.
Eli flirtti on ok jos sen tekee tumma ja tulinen mallimies mutta epäok jos sen tekee suomijuntti? On pelkkää märkää päiväunta kuvitella että lämpimissä maissa seksikkäät, kuumat mallimiehet tulee flirttailemaan ja tuomaan tulipunaisia ruusuja samalla kun lausuvat filosofisia runoja espanjaksi.
Flirtti ja kouriminen on eri asia! Kouriminen on inhottavaa ja aiheuttaa traumoja.
Ei kukaan kai odota ulkomailla mitään mallimiehiä, mut jopa ne tavikset siellä osaa flirtata kohteliaasti ja tyylikkäästi.
Ei, koska 95% siitä tulisi sellaisilta, joilta et flirttiä halua.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ulkomaille niin ei tarte valittaa
M35
Niin, ja kun töissä moittii jotain epäkohtaa niin vastaukseksi saan, että ei täällä pakko ole olla töissä.
Ei, koska flirttailen itse. Miehet yleensä hämmentyvät ensin, mutta pääsevät aika äkkiä jyvälle. Eli suosittelen flirttailemaan, muut seuraavat perässä.
Ei todellakaan ärsytä sen puute. En ymmärrä, mikä saa varatun ihmisen keikistelemään toiselle varatulle. Kun tyyppi on sellainen, johon useammin törmää, niin ennemmin tai myöhemmin se on johtanut tekoihin. Ihan vain koska kumpikaan ei oikein osaa laittaa jarrua ja molemmat on flirttiin lähteneet. Toisella karkaa mopo niin toisen on mentävä kyydissä jottei menetä kasvojaan. Ikäviä juttuja joutunut seurata sivusta. Vaikea enää palata silmäniskuihin kun toinen on mennyt liian pitkälle ja suudellut, saati kun on kännissä päädytty petiin.
Miksei vain voisi puhua humoristisesti ilman seksuaalisia sävyjä? Heittää huulta kuten mummoille tai papoille, ilman valloitusaikeita?
Ei ärsytä. Tällä hetkellä ulkomailla sukulaisia tapaamassa. Oppii uudella tavalla arvostamaan sitä, että Suomessa saa kadulla kävellä ihan rauhassa eikä kahvilassa istuessa kokoajan joku tyrkkäänny juttusille.
Tämä on muuten totta!