Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Psykologiset testit

Vierailija
23.05.2018 |

Oletko koskaan ollut? Millaista se oli? Miten meni?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin aikanaan kun hain sairaanhoitajaksi. Ei siinÀ kummempia, perus mustelÀiskÀtestit, valheenpaljastustestit sekÀ elektrodit pÀÀhÀn.

Vierailija
2/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TiedĂ€tkö mitĂ€? MinĂ€ hain tĂ€nĂ€ kevÀÀnĂ€ yhteen paikkaan, jossa oli mm. psykologiset testit. LisĂ€ksi neljĂ€ muuta testiĂ€. Sain noissa neljĂ€ssĂ€ testissĂ€ tosi hyvĂ€t pisteet. Psykologisessa taas huonot! đŸ˜„ En odottanut tĂ€llaista ollenkaan. đŸ˜š

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

JĂ€nnitin psykologin haastattelua ja kerroin haastattelussa, ettĂ€ olin nukkunut vĂ€hĂ€n edellisenĂ€ yönĂ€. Sitten minulta kysyttiin onko uniongelmia. Sanoin, ettei ole. Mutta varmaan minut on arvioitu tuon perusteella epĂ€sopivaksi? 

Vierailija
4/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KÀvin työpaikkahaastattelussa. Haastattelija aloitti halventamalla minua "onko sulla edes vaimoa",

Sitten hĂ€n vĂ€hĂ€tteli saavutuksiani, suorastaan vittuili ja lopussa mies tölvĂ€isi "paljonko olet valmis maksamaan, ettĂ€ pÀÀset tĂ€nne?"

Kaveri, joka oli töissÀ siellÀ, sanoi mulle, ettÀ se oli psykologinen testi.

Olisi kai pitÀnyt nöyrÀsti niellÀ vittuilut, sillÀ en pÀÀssyt töihin.

Vierailija
5/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Psykologisissa testeissÀ oli kirjalliset kokeet (NÀissÀ oli monta osiota. Omasta mielestÀni selviydyin monista hyvin, esim. kielellinen ja aineistokoe olivat helppoja. Matemaattinen oli vaikein. En ehtinyt laskea todellakaan kaikkia. TiedÀn kuitenkin, ettÀ sain monia ihan oikein, esim. +, - ja kertolaskuja.)

Sitten oli ryhmĂ€keskustelu. Osallistuin aina kun sain suunvuoron. RyhmĂ€ssĂ€mme oli joitakin henkilöitĂ€, jotka eivĂ€t sanoneet mitÀÀn koko haastattelun aikana. 

Sitten kolmas oli psykologin haastattelu. Huomasin parin minuutin jÀlkeen, ettei se oikein pitÀnyt minusta. Oli happaman oloinen. Vastasin kuitenkin minulle esitettyihin kysymyksiin, mm. mitÀ tiedÀn paikasta, johon haen. MitkÀ ovat hyvÀt puoleni? MitkÀ huonot? jne.

HyvinĂ€ puolina luettelin mm. kielitaidot. SiellĂ€ testattiin nĂ€itĂ€ muissa kuin psyk. testeissĂ€. Sain tĂ€ydet pisteet niistĂ€!! 

Huonojakin luettelin, koska kai kaikilla on niitĂ€?! 

Vierailija
6/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olin kirjoittanut kirjallisten psykologisten testien viimesen osion lausetĂ€ydennystehtĂ€vĂ€n yhteen kohtaan, ettĂ€ olen testin jĂ€lkeen vĂ€synyt. Sitten psykologin haastattelussa keskusteltiin miksi olen vĂ€synyt. Sanoin, ettĂ€ nukuin vĂ€hĂ€n edellisenĂ€ yönĂ€, koska jĂ€nnitin ja olin matkustanut. Sitten minulta kysyttiin onko minulla uniongelmia. Sanoin, ettĂ€ ei. 

Vierailija
7/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttaa siltĂ€, ettĂ€ minusta on tehty johtopÀÀtös, ettĂ€ olen jollain lailla uniongelmainen ja seko, koska kirjoitin, ettĂ€ hieman vĂ€syttÀÀ monen kokeen jĂ€lkeen. Aamulla oli herĂ€tys klo 5. jĂ€lkeen! 

Vierailija
8/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sain kaikista muista osioista tĂ€ydet tai lĂ€hes tĂ€ydet! đŸ˜š

Vierailija
9/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LisĂ€ksi olin harvoja normaalipainoisia ja fyysisesti hyvĂ€kuntoisia. Ihan oikeasti monille ei mahtunut tietyt sovitettavat vaatteet pÀÀlle ja kokoja oli reilusti! 

Vierailija
10/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitĂ€ tekisit? Soitin heti paperit selattuani yhteyshenkilölle, joka sanoi, ettĂ€ on saanut vain tĂ€mĂ€n pistemÀÀrĂ€n psykologilta eikĂ€ voi tehdĂ€ mitÀÀn. Sitten sanoi, ettĂ€ ota soittamalla ja myös kirjallisesti yhteyttĂ€ psykologikeskukseen. Voin kysyĂ€ perusteluja sieltĂ€. 

Vierailija
11/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai niin, sitten kysyttiin mitĂ€ muita tulevaisuuden suunnitelmia minulla on. Sanoin siihen, ettĂ€ sitten haen yhden muun alan töitĂ€, jos en tule valituksi tĂ€hĂ€n. MitĂ€ muuta olisin voinut sanoa?! đŸ˜š 

Varmaan tuon perusteella tehtiin johtopÀÀtös, etten ole motivoitunut tĂ€hĂ€n! đŸ€Ł

Vierailija
12/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sitten minulta kysyttiin mm. mitĂ€ tiedĂ€n poliisi- ja oikeuslaitoksesta. Sanoin, ettĂ€ tiedĂ€n miten ne toimivat. Sitten psykologi kysyi mistĂ€ tiedĂ€t. Sanoin, ettĂ€ olen kĂ€ynyt vuosia sitten lĂ€pi raiskausjutun ja olen sen jutun kĂ€sittelyssĂ€ joutunut perehtymÀÀn ja olen muutenkin kiinnostunut. 

Varmaan tĂ€stĂ€kin tehtiin taas yksi johtopÀÀtös vÀÀrÀÀn suuntaan. đŸ€Ł

Vierailija
13/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀihin testeihin kannattaa, vastata odotusten mukaisesti ja positiivisesti, eli lauseiden loppuu mukavia juttuja, esim jatka lausetta isÀni on... vastaat vain vaikka ettÀ, hyvÀ sydÀmminen ihminen ja hyvÀ ruuanlaittaja. Vaikka todellisuudessa isÀsi olisi linnassa istuva psykopaatti. Samoin sinulta tehdÀÀn kieroja kysymyksiÀ esim.. tunnetko huumemyönteisiÀ ihmisiÀ, elÀ missÀÀn nimessÀ vastaa, ettÀ tunnet... vaikka jokusen tuntisitkin... ja niin edelleen. PÀÀtÀ itse etukÀteen rooli ja tarkka myönteinen kuva itsestÀsi... rehellisyys kostautuu.. nÀillÀ keinoilla esim. LÀhihoitajiksi valikoituu narsisteja... kosky rehelliset karsiutuu pois

Vierailija
14/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Voi ei. 

Vierailija
15/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vastasin rehellisesti ja moniin positiivisesti. Sitten siellĂ€ oli pari tai muutama kohta, jotka saattoi tulkita, niin ettĂ€ olisin ongelmaihminen/viallinen tms. 

Vierailija
16/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÀvin työpaikkahaastattelussa. Haastattelija aloitti halventamalla minua "onko sulla edes vaimoa",

Sitten hĂ€n vĂ€hĂ€tteli saavutuksiani, suorastaan vittuili ja lopussa mies tölvĂ€isi "paljonko olet valmis maksamaan, ettĂ€ pÀÀset tĂ€nne?"

Kaveri, joka oli töissÀ siellÀ, sanoi mulle, ettÀ se oli psykologinen testi.

Olisi kai pitÀnyt nöyrÀsti niellÀ vittuilut, sillÀ en pÀÀssyt töihin.

😀 anteeks ku naurattaa đŸ˜„đŸ€­

Vierailija
17/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku hullu kaappasi koko ketjun?

Vierailija
18/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitĂ€ tekisit tĂ€ssĂ€ tilanteessa? Soitin jo psykologikeskukseen, sieltĂ€ sanottiin, ettei tietoja voi antaa puhelimitse. Minun pitÀÀ lĂ€hettÀÀ kirjallinen pyyntö. Kysyin onko mahdollista, ettĂ€ testissĂ€ni on tapahtunut virhe. Sanottiin, ettei yleensĂ€. Mutta kaikki voidaan tarvittaessa katsoa uudestaan. Ilmeisesti minulla on kirjallisen pyynnön ja vastauksen jĂ€lkeen mahdollista jopa keskustella minua haastatelleen psykologin kanssa. Voinko pyytÀÀ tuota ja sanoa, ettĂ€ tĂ€ssĂ€ on tapahtunut vÀÀrinkĂ€sitys? 

Olin oikeasti suomenkielisten ryhmĂ€ssĂ€ yksi todella harvoista kielitaitoisista (ruotsi ja englanti), normaalipainoisista ja nuorista! đŸ˜š

Vierailija
19/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onko minulla mitÀÀn mahdollisuuksia saada muutosta psyk.testin loppupistemÀÀrÀÀn? 

Vierailija
20/24 |
23.05.2018 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kun soitin tuohon kokeen jĂ€rjestĂ€neeseen tahoon ja ihmettelin, ettĂ€ olen saanut kaikista muista osioista tĂ€ydet tai lĂ€hes tĂ€ydet ja vain tĂ€stĂ€ psyk. huonot pisteet, niin minulle vastattiin, ettĂ€ niin on kĂ€ynyt. Ja ettĂ€ he eivĂ€t tiedĂ€ tarkemmin psyk. testistĂ€ ja miksi se on arvioitu noin. Voin ottaa yhteyttĂ€ psyk.keskukseen. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi kolme kolme