Koivuallergikot! Onko teillä oireet jo vähentyneet, kun siitepölymäärätkin ovat laskussa? Mulla ei - mikä syynä?
Edelleen aivan tukossa ja varsinkin aamulla nenä vuotaa kuin seula, vaikka siis on tukossa..
Mietin jo, että olenko allergisoitunut jollekin heinälle myös. Aiemmin ei ole tullut oireita kuin koivusta.
Kommentit (24)
On se tainnut vähän helpottaa, mutta vaatii myös huushollin siivouksen kun on pakko pitää ikkunoita ja ovea auki kuumalla ilmalla.
- Helsinki
Syreeni/sireeni kukkii nyt, ja ainakin se aiheuttaa minulle pahat oireet, koivusta olin jo melkein selvinnyt. Kauhulla odotan myös kielon kukinnan tuoksua, joka aiheuttaa pahan tukkoisuuden. Viikkoihin ei ole satanut täällä etelässä, ja meillä ei edes katuja ole pesty sitten hiekoitushiekkojen poiston, auton ajaessa ohi nousee kunnon harmaa pölyverho ilmaan.
Ihan kauheat oireet päällä edelleen. Aloitin lääkityksen liian myöhään eikä ole satanut viikkoihin. Pirkanmaa.
Ei, päinvastoin vasta tällä viikolla on tullut oireita ärsytykseen asti. Aiemmin oli vain pientä tukkoisuutta aamulla.