Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

parhaat "kalajutut"

Vierailija
23.05.2018 |

Tuli mieleen suljetusta tredistä (naiivi ja täysin kokematon poikanen uskoi sokeasti luultavasti ihan keksityillä "naisenkaadoilla" leuhkivaa), niin kuinka monta tuntee tämmöisen irl?

Mä tunsin yhden nuorena, oli tapailtu satunnaisesti, ja kaveri oli sitten selittänyt kavereilleen meidän (olemattomasta) seksielämästä. Noloksi meni, kun sitten julkisesti kysyin että millaista oli meidän seksi ollut, kun minä en ollut edes läsnä. Tosin ikääkin oli jotakin 17 v, eli poikanen.

En osaa kuvitella että aikuinen mies tekisi näin, muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista naisista en tiedä, mut kerrain sain niin ison kalan, että pelkkä valokuvakin painoi 3 kg....

Vierailija
2/6 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tonnikalan mökillä mato-ongella!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kertoa kalajuttuja, kun olen oikeastikin saanut kaksi kertaa suuret kalansaaliit. Toisen ennen myrskyä ja toisen myrskyn jälkeen. Myrskyllä oli osuutta saaliin suuruuteen. Kalat uivat turvaan. Sain verkoilla.

Oli saavutus saada painavat verkot ehjinä nostettua, joten otin ystävän mukaan auttamaan. On siis todistajakin. Otimme myös valokuvia, joita en teille aio alkaa esittelemään.

Kysymys muille kalastajille.? Oletteko saaneet suuria kalansaaliita ihan laskemalla verkot oikeaan paikkaan, tarkkailemalla luontoa ja ilman nykyajan hienoja välineitä?  

Vierailija
4/6 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain Päijänteeltä takavuosina arvioilta 70-80cm pitkän lahnan, joka laiskasti nousi pinnan tuntumaan vapa notkolla. Haavia ei ollut ja kun lahna vähän liikautti päätään, meni 0,25mm siimä poikki. Oli siinä lötkö :o

Vierailija
5/6 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen kaveri kertoi, että oli lomalla käynyt sukellusveneellä katsomassa Titanicin hylkyä :)

Vierailija
6/6 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaveri ketä kusetti tuollaista koko ajan. En jaksa kirjoittaa hänen juttuja. Meinaan että hän voi huomata ne ja viellä väitellä että mistä tuollaista keksit 🤔😲en minä tuollaista sanonut, vaikka en nimeäisi koko heppua.