Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tunne yhtäkään köyhää naista!

Vierailija
22.05.2018 |

Kaikki tienaavat kyllä tavalla tai toisella. Köyhämies ei kelpaa mihinkään.
Köyhäkilttimies

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koska sinä et edes tiedosta meiden rumien, kilttien ja köyhien naisten olemassaoloa. Huomaat vain ne kauniit, vain he ovat sinun silmissäsi naisia ja loput näkymättömiä. Kenenkään noista sinun huomaamistasi naisista ei tarvitse olla köyhä.

Lopeta se korkeampitasoisten perään itkeminen ja ala suhteeseen minun kanssani. Se on velvollisuutesi! Muuten olet paha, paha mies!

Vierailija
2/5 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska sinä et edes tiedosta meiden rumien, kilttien ja köyhien naisten olemassaoloa. Huomaat vain ne kauniit, vain he ovat sinun silmissäsi naisia ja loput näkymättömiä. Kenenkään noista sinun huomaamistasi naisista ei tarvitse olla köyhä.

Lopeta se korkeampitasoisten perään itkeminen ja ala suhteeseen minun kanssani. Se on velvollisuutesi! Muuten olet paha, paha mies!

Kannatan.

Ihanaa, nettipariskunta löysi toisensa!

ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sut löytää kun et liiku missään (enkä minäkään)? Ovipostiluukustako minun pitäisi sisään valua?

T: Toinen kiltti mies

Vierailija
4/5 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen paljonkin köyhiä naisia. Ne käyttää miesten rahoja, kun ei ole omaa. Just eräskin nainen mainitsi aikoivansa hoitaa velka-asiansa kuntoon ukkoja hyödyntäen. Mut tyhmiähän nää äijät on jotka moiseen lähtee. Tai sitte he on tietoisesti ihan ok sen ajatuksen kanssa, et heillä on maksullinen parisuhde.

Vierailija
5/5 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavalla tai toisella? Hmmm...