Onko muita "vaatekauppoja" kuin Prisma jossa saa asioida rauhassa?
Olen siis ujo ja sos.fob. En tykkää että joku henkilökunnasta hyökkää heti kysymään kuinka voin palvella. Joskus jopa säikähdän tosi pahasti kun yllättävät seläntakaa kovalla äänellään. Yleensä kyllä tilaan netistä vaatteet koska pelkään edel. mainittuja tilanteita.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Kamalinra ollut Change-liivikaupassa. Siellä ei todellakaan saa katsella, vaan ennen kuin huomaatkaan myyjä on mitannut rinnanympäryksesi ja hakenut liivimalleja sovitettavaksi, jotka eivät ole yhtään omaan makuusi.
Sovituskopissa myyjä tulee tarkistamaan koon ja mallin halusit tai et. Kiva siinä heilua vieraan ihmisen edessä tissit tursottaen väärän mallisista liiveistä.
Nykyään kierrän kaukaa.
Sama. Jotkut kehuu tätä liikettä. Mulle lähes pakkomyytiin sinänsä nätit liivit, joiden kupin leikkaus ei sovi mulle alkuunkaan.
Kouvolan budget-sportista puuttuu sovituskoppi kokonaan. Onko muissa Budget liikkeissa samaa ongelmaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Bydget sport. Löytyy muitakin kuin urheiluvaatteita.
Mene Tapiolan Stockmannin naisten vaateosastolle. Saat etsiä ja penkoa ihan rauhassa, kun myyjät pitävät torikokoustaan alle 10 metrin päässä sinusta. On kyllä Tapiolan Stokka nykyisin niin autio paikka, voihan olla että myyjät ovat alkaneet pelkäämään potentiaaleja asiakkaita tai ihmisiä yleensä.
Hei mäkin oon alkanut käymään Prisman vaateosastolla useammin, koska siellä on varmuus siitä että saa tehdä shoppailunsa rauhassa. xD H&M on myös yksi, missä saa olla rauhassa. Mä tosin ostan sen vaatteet netistä, koska en ikinä löydä sieltä etsimäni tuotteita, ja netistä saan kätevimmin hankittua juuri sen mitä haluan parilla klikkauksella.
T. S/M kokoinen N23
Parasta palvelua on kun ei häiritä ja jos tarvitsee apua sitä kysytään ja saadaan myös tarvittaessa.
Cittari, Tokmanni.
Käykö kirpparit? Niillä saa yleensä olla rauhassa palvelulta.
Tokmanilla on hiljaista kuin hautuumalla. Iso myymälä jossa vain yksi tai kaksi kassaa.
Niinhän se menee että ikinä ei olla tyytyväisiä. Osaa ahdistaa kontakti myyjän kanssa ja joitakin ahdistaa kun "ikinä ei sitä myyjää löydy ja huonoa asiakaspalvelua" plaaplaa.
Luuletko että myyjää kiinnostaa sinun ongelmat, hän tekee vain työtään ja hänen työ on palvella ja kysellä koska siitä hänelle maksetaan.
Aina voi sanoa että "ei kiitos katselen vain".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä.... mahtaa olla hankalaa, jos "ei kiitos, katselen vaan heräteostoksia, sanon jos tarvitsen apua" tuottaa tuskaa. Miten sä sitten siellä postissa pärjäät, yleensä postin työntekijätkin sanoo jotain, kun haet pakettia...
Mitä isompi ketjuliikkeen myymälä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä saa olla rauhassa,.
Oletko kuullut pakettiautomaateista?
Tilaan kuukausittain jotain netistä, ja arviolta ehkä 10% tulee pakettiautomaattiin. Sitä toimitustapaa ei likikään aina voi itse valita. Oletko koskaan kuullut tästä?
Voit postin sivuilla määritellä sen sinulle vakioksi. Ohjaavat sinne eikä postiin.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se menee että ikinä ei olla tyytyväisiä. Osaa ahdistaa kontakti myyjän kanssa ja joitakin ahdistaa kun "ikinä ei sitä myyjää löydy ja huonoa asiakaspalvelua" plaaplaa.
Luuletko että myyjää kiinnostaa sinun ongelmat, hän tekee vain työtään ja hänen työ on palvella ja kysellä koska siitä hänelle maksetaan.
Aina voi sanoa että "ei kiitos katselen vain".
Sinun mielestäsi siis kaikki mielipiteet ovat ongelma jollain tavoin. Miksi olet edes täällä kommentoimassa?
Vierailija kirjoitti:
Kouvolan budget-sportista puuttuu sovituskoppi kokonaan. Onko muissa Budget liikkeissa samaa ongelmaa? :D
Ei, kyllä täällä Porissa ainakin mielestäni on.
Cubuksessa ja Vilalla on kanssa yli-innokkaita myyjijä. Gina Tricot, New Yorker saa ihan rauhassa yksin katsella.