Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle V
Kommentit (112)
En ole lähellekään päässyt susta irti. Aina vain palaat mun ajatuksiin. Jotain hämmästyttävän ainutlaatuista sussa oli. Kohta 2.5v jatkuvasti mielessä, melkoisen loistava saavutus.
Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle,rakkaalle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta.
Kauniille naiselle kirjoitti:
En ole lähellekään päässyt susta irti. Aina vain palaat mun ajatuksiin. Jotain hämmästyttävän ainutlaatuista sussa oli. Kohta 2.5v jatkuvasti mielessä, melkoisen loistava saavutus.
Oletteko nähneet viimeksi 2,5 vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä hänelle, jolle haluaisin sanoa sen joskus ääneen. Olet kaikkein rakkain.
Mikset sano? Hän voi vaikka ajatella ettei kukaan välitä hänestä tippaakaan.
Sanoisin, jos hän olisi luonani.
Vierailija kirjoitti:
mies 25 kirjoitti:
Työreissuun lähdössä ja "avovaimon" kanssa riita. Ei osata sanoa mitään, ollaan vaan hiljaa. Hän tehnyt paljon yövuoroa ja ymmärrettävästi väsynyt, itse viimeviikot koittanut leimata hänelle autoa vanhan tilalle ja onnistuinkin. Häntä suututtaa koska ajattelee ettei halua olla riippuvainen kenestäkään. Ei anna sydämmessään mulle tilaa. Ollaan puolin toisin käyttäydytty vähän huonosti ja nyt tämä hiljaisuus ja kosketuksen puute tappaa koko suhteen, niin pelkään.
Haluaisin sanoa hänelle että vaikka aikasemmassa suhteessa ongelmien eteen tullessa mieleen ois varmaan tullut etsiä muuta seuraa, työmatkakin kun tulossa niin kliseinen tilaisuus, mutta tämän naisen kanssa haluaisin selvittää välit ja korjata ne koska todella välitän hänestä ja olis kunnia saada jatkaa hänen kanssaan hienosti alkanutta yhteistä matkaa. Saada joku hieno kokemus koettelemusten perään niin ehkä voitas huomata että meillä on kivaa. Kohta vuosi asuttu yhdessä ja 3 vuotta tunnettu.
Joo o..
Niinhän sitä luulis. Tässähän vasta puolitarinaa :D Se on vaan semmosta. Naista ilman et pärjää ellet oikein kerää munia kokoon ja hautaa ja jos sulla semmonen on niin jos välität oikeesti niin piru vie ojaan menee silti :)
Tulihan vaan olo että käympä sylkäsemässä nasevaan naruun jotain totta.
Saman verran :)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko nähneet viimeksi 2,5 vuotta sitten?
Silloin havahduin ihastukseeni. On tosin viime näkemisestäkin kulunut jo aikaa.
Sä olit mun aamun ensimmäinen ajatus <3
Rakastan sinua. Ei minulla muuta.
Olisipa kiva nähdä sinut tänään livenä. Mutta kyllä viestittelykin käy.
Juu ei ole S.