Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle V

Vierailija
22.05.2018 |

.

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon niin kyllästynyt ja turhautunut kaikkeen, että haluun jotain jännitystä ja vaihtelua. Mut vain sä kelpaat, en huoli muita. Lähenny mua taas jooko ja lopeta toi tyhmä hannaaminen! Ei sen tarvii johtaa mihinkään.

Juu ei ole S.

Vierailija
102/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lähellekään päässyt susta irti. Aina vain palaat mun ajatuksiin. Jotain hämmästyttävän ainutlaatuista sussa oli. Kohta 2.5v jatkuvasti mielessä, melkoisen loistava saavutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän yön toivotus, hali & suukko naiselle,rakkaalle mieheltä 30km ja kahden kuntarajan takaa. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä, ja niissä on yhtä monta tavua ja kirjainta.

Vierailija
104/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniille naiselle kirjoitti:

En ole lähellekään päässyt susta irti. Aina vain palaat mun ajatuksiin. Jotain hämmästyttävän ainutlaatuista sussa oli. Kohta 2.5v jatkuvasti mielessä, melkoisen loistava saavutus.

Oletteko nähneet viimeksi 2,5 vuotta sitten?

Vierailija
105/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä hänelle, jolle haluaisin sanoa sen joskus ääneen. Olet kaikkein rakkain. 

Mikset sano? Hän voi vaikka ajatella ettei kukaan välitä hänestä tippaakaan.

Sanoisin, jos hän olisi luonani.

Vierailija
106/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 25 kirjoitti:

Työreissuun lähdössä ja "avovaimon" kanssa riita. Ei osata sanoa mitään, ollaan vaan hiljaa. Hän tehnyt paljon yövuoroa ja ymmärrettävästi väsynyt, itse viimeviikot koittanut leimata hänelle autoa vanhan tilalle ja onnistuinkin. Häntä suututtaa koska ajattelee ettei halua olla riippuvainen kenestäkään. Ei anna sydämmessään mulle tilaa. Ollaan puolin toisin käyttäydytty vähän huonosti ja nyt tämä hiljaisuus ja kosketuksen puute tappaa koko suhteen, niin pelkään.

Haluaisin sanoa hänelle että vaikka aikasemmassa suhteessa ongelmien eteen tullessa mieleen ois varmaan tullut etsiä muuta seuraa, työmatkakin kun tulossa niin kliseinen tilaisuus, mutta tämän naisen kanssa haluaisin selvittää välit ja korjata ne koska todella välitän hänestä ja olis kunnia saada jatkaa hänen kanssaan hienosti alkanutta yhteistä matkaa. Saada joku hieno kokemus koettelemusten perään niin ehkä voitas huomata että meillä on kivaa. Kohta vuosi asuttu yhdessä ja 3 vuotta tunnettu. 

Joo o..

Niinhän sitä luulis. Tässähän vasta puolitarinaa :D Se on vaan semmosta. Naista ilman et pärjää ellet oikein kerää munia kokoon ja hautaa ja jos sulla semmonen on niin jos välität oikeesti niin piru vie ojaan menee silti :)

Tulihan vaan olo että käympä sylkäsemässä nasevaan naruun jotain totta.

Vierailija
107/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman verran :)

Vierailija
108/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet viimeksi 2,5 vuotta sitten?

Silloin havahduin ihastukseeni. On tosin viime näkemisestäkin kulunut jo aikaa.

Vierailija
109/112 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olit mun aamun ensimmäinen ajatus <3

Vierailija
110/112 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua. Ei minulla muuta.

Vierailija
111/112 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa kiva nähdä sinut tänään livenä. Mutta kyllä viestittelykin käy.

Vierailija
112/112 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️❤️ Lauri ❤️❤️

Ketju on lukittu.