Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle V

Vierailija
22.05.2018 |

.

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä mun rakkaalle, myös sinä olet kaikista rakkain. Voi kun elämä johdattaisi meidät yhteen. Rakastan sua niin paljon.

Vierailija
82/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut säkin vanhenet vuosi vuodelta ja olet jo nyt aika iäkäs. Tik tok..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä hänelle, jolle haluaisin sanoa sen joskus ääneen. Olet kaikkein rakkain. 

Mikset sano? Hän voi vaikka ajatella ettei kukaan välitä hänestä tippaakaan.

Vierailija
84/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kannattaa odottaa?

Riippuu syistä, miksi täytyy odottaa.

Lähtökohtaisesti kaikki odottelutilanteet on epäilyttäviä (toinen tai molemmat varattuja, toinen vaiheilee eikä osaa päättää/katselee saisiko jonkun paremman jne.) enkä ikinä kehottaisi parasta ystävääni odottamaan, joten miksi kehottaisin itseänikään?

Ja kysymys kuuluukin: Mitä sinä sitten odotat?

En odotakaan, vaan jumitan.

Vierailija
85/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä iäkäs, mutta onneksi sä oot yhtä iäkäs. Voitais ikäkriiseillä yhdessä.

Vierailija
86/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tykkäät minussa mies? Haluaisin tietää..

Tykkään kaikesta siussa nainen.

Vierailija
87/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä foorumeilla aiheet lukitaan, koska niissä on liikaa vastauksia. Vähän loogisesti ihmiset voisi yrittää ajatella silloin tällöin?

Vierailija
88/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä minulle tunnisteellinen viesti, mies. Olen nyt niin sen tarpeessa. Mun tarvii tietää, jos ajattelet mua.

Ajatellut sinua kaiken aikaa. Kotikaupunkimme ovat n. 120km päässä toisistaan, ja meillä kummallakin on parillinen määrä sisaruksia. Olemme esikoisia.

Vierailija
89/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun tää ei ole mikään tavallinen ketju. Tää on vähän niinku jatkotarina.

Vierailija
90/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua rakastua johonkin aivan päinvastaiseen ja muistella sitten, miten hölmö olin jumittaessani jossain niin hassussa.

Taas yksi ystävä virnuillen kertoi, kuinka tulen löytämään sellaisen jota en koskaan kuvitellut ja koen jotain AITOA YHTEYTTÄ hänen kanssaan jne.

Perus p*skaa. En halua sellaista.

Vastustan. Lähdin kotiin.

En halua olla se kliseinen tyyppi, olen mielummin vaikka yksin sitten ikuisesti.

Vierailija
91/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä iäkäs, mutta onneksi sä oot yhtä iäkäs. Voitais ikäkriiseillä yhdessä.

Ollaanko synnytty samana vuonna?

Vierailija
92/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen miehellesi, sillä hän saa nauttia hellyydestäsi ja rakkaudestasi. Toivottavasti hän osaa arvostaa sitä.

Minä haluaisin helliä sinua. Enemmän kuin mitään.

Vierailija
93/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työreissuun lähdössä ja "avovaimon" kanssa riita. Ei osata sanoa mitään, ollaan vaan hiljaa. Hän tehnyt paljon yövuoroa ja ymmärrettävästi väsynyt, itse viimeviikot koittanut leimata hänelle autoa vanhan tilalle ja onnistuinkin. Häntä suututtaa koska ajattelee ettei halua olla riippuvainen kenestäkään. Ei anna sydämmessään mulle tilaa. Ollaan puolin toisin käyttäydytty vähän huonosti ja nyt tämä hiljaisuus ja kosketuksen puute tappaa koko suhteen, niin pelkään.

Haluaisin sanoa hänelle että vaikka aikasemmassa suhteessa ongelmien eteen tullessa mieleen ois varmaan tullut etsiä muuta seuraa, työmatkakin kun tulossa niin kliseinen tilaisuus, mutta tämän naisen kanssa haluaisin selvittää välit ja korjata ne koska todella välitän hänestä ja olis kunnia saada jatkaa hänen kanssaan hienosti alkanutta yhteistä matkaa. Saada joku hieno kokemus koettelemusten perään niin ehkä voitas huomata että meillä on kivaa. Kohta vuosi asuttu yhdessä ja 3 vuotta tunnettu. 

Vierailija
94/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jo parempi päivä. Ehkä vielä joskus tulee myös se päivä, kun pääsen susta oikeasti yli. Mulla on ollut ihan hauskaa enkä oo miettinyt sua melkein ollenkaan. En oo itkenyt sun takia melkein viikkoon. Toivon, että sulla menee hyvin. Tai oikeastaan, ihan vähän toivon myös että sulla menis huonosti. Sit ehkä tajuaisit ees pienen osan siitä tuskasta minkä pakotit mut käymään läpi. Tai sittenkään ei, en kuitenkaan halua kostaa. Totuus on että rakastin sua yli kaiken enkä vieläkään kykene toivomaan sulle pahaa. Mutta tänään oli ensimmäinen päivä pitkään aikaan, kun elämä oikeasti tuntui jo joltakin.

Vierailija
95/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se olis kyllä ihanaa, jos kelpaan sulle ryppyineni.  Valitetavasti tulee toteutumaan vaan fantasioissani.

Vierailija
96/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaanko synnytty samana vuonna?

Ei, mutta silti ikäeroa ei oo kovin montaa kuukautta.

Vierailija
97/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 25 kirjoitti:

Työreissuun lähdössä ja "avovaimon" kanssa riita. Ei osata sanoa mitään, ollaan vaan hiljaa. Hän tehnyt paljon yövuoroa ja ymmärrettävästi väsynyt, itse viimeviikot koittanut leimata hänelle autoa vanhan tilalle ja onnistuinkin. Häntä suututtaa koska ajattelee ettei halua olla riippuvainen kenestäkään. Ei anna sydämmessään mulle tilaa. Ollaan puolin toisin käyttäydytty vähän huonosti ja nyt tämä hiljaisuus ja kosketuksen puute tappaa koko suhteen, niin pelkään.

Haluaisin sanoa hänelle että vaikka aikasemmassa suhteessa ongelmien eteen tullessa mieleen ois varmaan tullut etsiä muuta seuraa, työmatkakin kun tulossa niin kliseinen tilaisuus, mutta tämän naisen kanssa haluaisin selvittää välit ja korjata ne koska todella välitän hänestä ja olis kunnia saada jatkaa hänen kanssaan hienosti alkanutta yhteistä matkaa. Saada joku hieno kokemus koettelemusten perään niin ehkä voitas huomata että meillä on kivaa. Kohta vuosi asuttu yhdessä ja 3 vuotta tunnettu. 

Pitää siis lisätä ettei riita tosin johdu reissusta. Päinvastoin tässä on koitettu tehdäkkin omia juttuja että tulis välillä ikäväkin.

Vierailija
98/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä blondi tatuoitu sinisilmäinen nainen,

vaikutat uskomattoman kiinnostavalta. En ole kehenkään muuhun ”tuntemattomaan” halunnut oikeasti tutustua kuin haluaisin nyt sinuun. Vaikutat super mukavalta, mun tyyppiseltä ihmiseltä. Vaikka tuskin tulet tätä näkemään ja oma ujous ja epävarmuus (vaikka yritänkin sua joka kerta lukea ihan hurjasti) tulee esteeksi aika tehokkaasti, ajattelen aina silti että ”mitä jos”... :)

No, jos se on tarkoitettu niin sitten on.

Ps. olet uskomattoman söpö ja kuuma samaan aikaan!

T. (ahdistava?) asiakas

Vierailija
99/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 25 kirjoitti:

Joo o..

Vierailija
100/112 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sinua mies. Minun kuuluisi saada viettää lomaa sinun kanssasi. En tiedä miten selviän kesästä. Voikohan ikävään kuolla?

Rakastan sinua nainen. Minäkin haluaisin viettää niin lomaa kuin arkeakin kanssasi. Ikävä.

Ketju on lukittu.