Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle V
Kommentit (112)
Mitenköhän me pystyttäisiin ajoittamaan omat menomme niin että kohdattaisiin toisemme? Vähän liian pitkään on nyt mennyt...
Vierailija kirjoitti:
Mistä tykkäät minussa mies? Haluaisin tietää..
Tykkään ulkonäöstäsi ja erityisesti silmistäsi. Myös salaperäisyytesi kiehtoo minua.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän me pystyttäisiin ajoittamaan omat menomme niin että kohdattaisiin toisemme? Vähän liian pitkään on nyt mennyt...
Määrittele vähän liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään ulkonäöstäsi ja erityisesti silmistäsi. Myös salaperäisyytesi kiehtoo minua.
Silmien väri?
Mun on sua ikävä. Koska saan taas tuntea kätesi ympärilläni ja huulesi huulillani? En halua pilata tätä kaikkea liialla innokkuudella. Olen valmis odottomaan sinua. Hiljaa hyvä tulee meiningillä.
Sulle kaunis kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetä minulle tunnisteellinen viesti, mies. Olen nyt niin sen tarpeessa. Mun tarvii tietää, jos ajattelet mua.
Mitä sillä on enää merkitystä vaikka ajattelisin sua koko ajan? Mitään ei enää tapahdu. Koskaan emme enää kohtaa. Aina tulen silti muistamaan sinut, eikä ikinä ei tule ketään kuten sinä.
Totta kai sillä on merkitys. Kai itsekin haluaisit tietää ajatteleeko ikävöimäsi ihminen sinua ollenkaan vai ei. Helpottaa elämää tietää tosiasiat.
Mies28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun on sua ikävä. Koska saan taas tuntea kätesi ympärilläni ja huulesi huulillani? En halua pilata tätä kaikkea liialla innokkuudella. Olen valmis odottomaan sinua. Hiljaa hyvä tulee meiningillä.
Oletteko tavanneet ihan lähiaikoina? Miksi ajattelet että olet liian innokas?
Ei sopivan ihmisen kanssa voi olla liian innokas.
Poislukien tietty jotkut sairaalloiseen tahtiin pommittajat ja puskassa stalkkeroivat ihmiset, mutta siinä onkin kyse jostain muusta kuin perus innokkuudesta kun kokee löytäneensä mahtavan ihmisen jonka seurassa haluaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko tavanneet ihan lähiaikoina? Miksi ajattelet että olet liian innokas?
Tavattiin eilen. Yritän kovasti laittaa jarruja päälle, koska toinen haluaa edetä hitaasti. Minä taas haluaisin edetä nopeammin, mutta en halua pilata nyt tätä. Kerran jo tein hänen kanssaan sen virheen ja hän perääntyi.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua mies. Minun kuuluisi saada viettää lomaa sinun kanssasi. En tiedä miten selviän kesästä. Voikohan ikävään kuolla?
Tämä on mahdollisuuksien kesä.
Taas kirjoitin pitkään ja sitten pyyhin sen pois. En mä halua ilmaista tunteitani. Yleensä siitä on pelkkää harmia.
Minä olen edelleen ihan yhtä sekaisin sinusta. Kaipaatko sinä minua yhtään. (naiselle)
Vierailija kirjoitti:
Mies28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin monta viikkoa.
Vajaa kolme viikkoa minulla eli ei valitettavasti kaipailla toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen edelleen ihan yhtä sekaisin sinusta. Kaipaatko sinä minua yhtään. (naiselle)
Kyllä kaipaan mutta en usko että olen se nainen jota sinä kaipaat...
mitä hittoa minä olen tehnyt? Enhän minä voi kenenkään sydäntä viedä?
Vierailija kirjoitti:
mitä hittoa minä olen tehnyt? Enhän minä voi kenenkään sydäntä viedä?
Ja eput laulaa älä mene njet njet. Menet tai et silti sydämeni viet.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on myös ikävä sua. Tulisipa se hetki pian että saisin kokea kaikkea tuota sinun kanssasi. Hiljaa hyvä tulee mutta liian hiljaa ei ole ollenkaan hyvä juttu.
Hiljaa hyvän tulemisessa on myös jämähtämisen vaara