Mikä on pienin/mitättömin syy miksi olet lakannut tapailemasta jotakuta?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin yllättänyt että 95 % kommenteista on naisilta :D
Tämähän on naisvaltainen palsta. Tee vastaava aihe vaikka jollekin autoharrastajien palstalle ja tule sitten kertomaan, oliko vastaajista 95% naisia.
Mistäs tämän palstan sukupuolijakauman saa selville?
Alkoi itkeä kun sanoin ettei korpimökillä kukaan tule auttamaan vaikka kuinka huutaisi.
Jaahas, naiset taas tuttuun tapaan kilpailevat keskenään siitä, kuka onnistuu sivaltamaan miehiä kaikkein kipeimmin. Carry on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehillä ei yksinkertaisesti ole varaa antaa pakkeja naiselle jostain pienistä syistä.
Itse esimerkiksi olen etsinyt naista jo yli vuoden. Kun ottaa huomioon että mulla ei ole mitään vaihtoehtoja naisten suhteen eli se on otettava minkä saa niin ei mulla ole käytännössä mitään varaa antaa naiselle pakkeja vaikka hän olisi sellainen jota kohti ei voisi edes katsoa.
Olisit varmaan hyvin otettu jos nainen olisi kanssasi vain siitä syystä ettei muille kelpaa. Eikä tuskin pystyisi sua päin edes katsoa. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehillä ei yksinkertaisesti ole varaa antaa pakkeja naiselle jostain pienistä syistä.
Itse esimerkiksi olen etsinyt naista jo yli vuoden. Kun ottaa huomioon että mulla ei ole mitään vaihtoehtoja naisten suhteen eli se on otettava minkä saa niin ei mulla ole käytännössä mitään varaa antaa naiselle pakkeja vaikka hän olisi sellainen jota kohti ei voisi edes katsoa.
Olisit varmaan hyvin otettu jos nainen olisi kanssasi vain siitä syystä ettei muille kelpaa. Eikä tuskin pystyisi sua päin edes katsoa. Niin.
Tämän miehen sepustus nyt on mitä on, mutta kuinka monella miehellä luulet olevan varaa dumpata nainen "vääränkokoisten" käsien takia...? Miehillä ei niitä naisia jatkuvasti pörrää ympärillä, toisin kuin naisilla miehiä.
-eri
Käytti alentavia termejä lähes kaikista ihmisistä, vaikkei edes tuntenut heitä. Kaikki lyhyet miehet oli "kääpiöitä" ja alle 30v naiset "huor*a". EI kiinnostanut jatkuvasti hävetä julkisella paikalla sitä kielenkäyttöä. Eikä ollut mistään touretesta kysymys...
1. Hän oli eronnut vaimostaan muutamia kuukausia aiemmin (oikeasti ja lopullisesti, jos joku kysyy olenko varma) ja asuneet erillään kauan ennen sitä, mutta hänellä oli yhä asunnossaan esillä heidän yhteiskuvia mm. heidän häistään.
2. Tapailu loppui muusta syystä, mutta hetki jolloin tajusin ettei meistä voi tulla mitään oli kun hän sanoi uskovansa horoskooppeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on naisvaltainen palsta. Tee vastaava aihe vaikka jollekin autoharrastajien palstalle ja tule sitten kertomaan, oliko vastaajista 95% naisia.
Mistäs tämän palstan sukupuolijakauman saa selville?
Seuraamalla ylä-, ja alapeukkuja siihen soveltuvassa ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Johtuisiko siitä että tämän MAMMApalstan lähes ainoat miehet ovat lassukka-vinkulimies ja pari nimimerkillistä kylähullua? Muutama satunnainen mies sitten joukossa mutta niitä ei niin erota koska jutut on suht. normaaleja.
-mies oli itseni kanssa samanpituinen (157cm)
-mies pelasi Playstationia ja joi samalla tequilaa
Ei tämä nyt ehkä ole pienin ja mitättömin syy, mutta totuus on se että meidän välillä ei ( minun puolelta ) ollut yhtään kemiaa. Mies ihastui niin tulisesti tavattuamme että oli kertonut äidilleen seuraavana päivänä rakastuneensa minuun. mies oli komea ( siis oikeasti hyvännäköinen! ), hyvin pukeutuva jne, mutta itse en lämmennyt. Jätti tyttöystävänsä samantien kun oltiin tavattu ( en tiennyt hänen seurustelevan kuin vasta pari päivää sen jälkeen kun oli tavattu ja alkoi puhelimella pommitus ). Ajattelin sitten että mies on ihan jees tyyppi ja hyvännäköinen, ehkä tästä voi tulla jotain. No ei tullut.
Oma mies puhui murretta, pukeutui vähän juntisti ja oli sellainen "ei mun tyyppinen" kun tavattiin. silti meillä kipinöi heti ja nyt ollaan oltu 12 vuotta yhdessä. voihan siihen rakkauteen kasvaakin, mutta kyllä se jotain kemiaa vaatii että homma toimii.
Miten onnelliseksi tulisit tuollaisen naisen kanssa, jos olisit hänen kanssa loppuelämäsi? Miten onnellinen nainen olisi sinun kanssasi?