Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pienin/mitättömin syy miksi olet lakannut tapailemasta jotakuta?

Vierailija
22.05.2018 |

Tai tavannut vaan kerran?

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä ollenkaan.

Vierailija
2/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies mainosti netissä pitävänsä luonnossa liikkumisesta ja eläimistä. Menimme sitten kävelylle metsään. n. 500m käveltyämme mies oli hiestä märkä (oli viileää) ja halusi kääntyä takaisin. Takaisin autolle kävellessä polkaisi tahallaan kuoliaaksi söpön maassa mönkineen perhosentoukan ja sanoi "hyi v*ttu" ylimielinen ilme naamallaan.

:( Kai tuon voisi pieneksi asiaksi mainita, mutta vei fiilikset ihan täysin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutaman kerran syömässä netissä tapaamani miehen kanssa. Sitten mies ehdotti että tekisimmekö yhdessä pizzaa. Kyllähän se sopi. Minä ostin aineet valmiiksi ja mies tuli luokseni. Kun pizzaan piti laittaa tonnikalaa, mies ihmetteli ja pyöritteli tonnikalapurkkia "tää on rikki, missä se rinkula on" Olin ostanut avausrinkulattomia purkkeja. Annoin hänelle avaajan eikä hän osannut käyttää sitä vaan sai käteensä haavan. Oli kuitenkin kolmekymppinen. Oli minulle turn off ettei aikuinen ihminen osaa käyttää purkinavaajaa.

Vierailija
4/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat kengät. Mutta olin kyllä silloin vielä aika kiinni entisessä poikaystävässä.

Vierailija
5/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys haisi. YÖK!!!!!!!

Vierailija
6/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin muutaman kerran syömässä netissä tapaamani miehen kanssa. Sitten mies ehdotti että tekisimmekö yhdessä pizzaa. Kyllähän se sopi. Minä ostin aineet valmiiksi ja mies tuli luokseni. Kun pizzaan piti laittaa tonnikalaa, mies ihmetteli ja pyöritteli tonnikalapurkkia "tää on rikki, missä se rinkula on" Olin ostanut avausrinkulattomia purkkeja. Annoin hänelle avaajan eikä hän osannut käyttää sitä vaan sai käteensä haavan. Oli kuitenkin kolmekymppinen. Oli minulle turn off ettei aikuinen ihminen osaa käyttää purkinavaajaa.

Tähän vaan semmonen huomautus, että purkinavaajan käyttäminen on vasenkätisille vaikeaa. Itse jouduin harjoittelemaan sitä vaikka kuinka kauan.

Vierailija
7/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut kiinnostusta, "kemiaa", sitä jotain. Tosin se on oikeasti erittäin iso peruste, ei pieni.

Vierailija
8/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halunnut parisuhdetta vaan pelkkää seksiä.

Vierailija
9/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pieni cicceli

Vierailija
10/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä mieltä että nainen valitsee kumppanin ja mies tyytyy.

Vierailija
11/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitys huumorista oli pilkkaa ja suoranaista vittuilua.

Vierailija
12/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana vähän villimpi, ja heti ekatreffien jälkeen piti tietysti koeajaa ko. herra. Oli komea ja hauska mies, vaikutti kaikin puolin tasapainoiselta ja mukavalta. 

Sitten alkulämmittelyn aikana, pää jalkojeni välissä, hän päättikin tehdä sellaista moottoriveneääntä ja oikeasti LÄSSYTTI jotain tyyliin "onpa se söpö, mikä ihana pieni ruusu," tms. Meinasin kuolla nauruun/häpeään. En kestänyt ajatusta seuraavasta kerrasta, joten se oli siitä poikki. En kylläkään koskaan kehdannut miehelle kertoa, mikä oli syy, joten pyydän anteeksi niiltä naisilta, jotka kenties tämän pörrääjä-Pertin myöhemmin tapasivat. :D 

Vierailija
13/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet eli mitättömät tissit. A- kuppikoko eli siis alle asteikon. Oli kuvassa jotkut supertoppaukset alla. Mulla raja on c ja silloinkin pitää ollä sitten muuten super huvä kroppa. D menee jo normivartaloiselle.

Vierailija
14/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut tapailua pienistä syistä.

Ainoastaan kaksi kertaa olen lopettanut tapailun ja ensimmäisellä kerralla syy oli miehen katkeruudessa ja negatiivisuudessa vellominen, joka eskaloitui erittäin rumaan puheeseen yhdestä tutustani, jota auttelin välillä.

Tuttuni oli siis silloin teini-ikäinen tyttö, jonka äiti kuoli kun hän oli 13v ja meni siitä jotenkin sekaisin, tuli raskaaksi 14-vuotiaana ja yritti pärjäillä lapsen isän aiheuttaessa lähinnä pahaa mieltä ja 16-vuotiaana kotiin mennessään löysi isänsäkin kuolleena, eli oli 16-vuotiaana täysorpo, teiniäiti ja yksin lapsen kanssa, ja mä sitten yritin olla vähän sellasena varaäitinä/isosiskona hänelle.

Yhtenä iltana tuolla tytöllä oli hätä ja kerroin tapailemalleni miehelle tytön tilanteesta ja että joudun nyt lähtemään käymään hänen luona, johon mies alkoi vihaisena pauhata, miten sen tytön kaltaiset ihmiset tulisi pakkosteriloida ja suunnilleen tappaa, eli TÄYSIN empatiakyvytön, tilannetajuton, laajempaan ajatteluun kykenemätön eli tyhmä, julma ja huono ihminen oli se mies.

En mennyt enää ikinä hänen luokseen ja se juttu loppui sillä sekunnilla.

Toinen oli mies, joka selitti katkeran oloisena eksästään joka oli halunnut lapsia ja saanutkin niitä sitten uuden kumppanin kanssa.

Mies kommentoi, että ”onneksi mulla ei tullut mitään lasta sen kans, ku ois joutunu sit elareita maksamaan” ja se oli siinä minun osaltani sitten se.

Kaikki positiiviset tunteet kuolivat tuohon lauseeseen ja tajusin, miten ällöttävä ihminen hän on, enkä häntäkään nähnyt enää ikinä sen jälkeen, vastannut viesteihin jne.

Siinä ei siis tietenkään ole mitään väärää, ettei halua lasta, mutta jos sen näkee vain jonain rahakysymyksenä ja harrastaa tuollaista elarivinkumista, on vain silmissäni surkea ja huonolla tavalla itsekäs luuseri.

Itsekkyys, ahneus ja empatiakyvyttömyys ovat mulle totally turn-off.

Vierailija
15/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sitä mieltä että nainen valitsee kumppanin ja mies tyytyy.

Puhutkohan minusta?

Sanoin kerran naiselle päin näköä että "mies tyytyy siihen mitä saa" ja sain seuraavana päivänä pakit.

Vierailija
16/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä aina kailotti menevänsä paskalle! ja laitto myös viestejä missä ilmoitti menevänsä paskalle. hyi hitto :/ 

Vierailija
17/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se "pienin/mitättömin syy" oli aika mitätön. Nimittäin mikropippeli. Stondiksessa alle 5 cm. Ja saatan jopa heittää yläkanttiin mutten varmasti valehtele.

Ihana kundi oli, kohtelias, hyvännäköinen ja periaatteessa juuri sitä mitä etsisin miehessä. Melkein itku tuli kun huomasin tilanteen ja kutsukaa paskaksi naiseksi mutta musta ei oo suhteeseen ilman kunnon seksiä.

Säälittää mies koska aivan varmasti tiesi tilanteesta vaikka ei asiasta puhuttu mitään. Nähtiin kerran tämän ekan seksiyrityksen jälkeen mutta sepä siinä. Oltiin kummiskin tapailtu muutama viikko ennen tätä ja oli jo alkanut tunteet heräämään selkeästi molemmilla.

Sanottakoon että tuon tilanteen jälkeen (n. 5v sitten) aika nopeasti tarkastan 'tavarani jo heti alkukättelyssä (no pun intended) - elämä on ihan liian lyhyt. Ja joku muukin oli....

Vierailija
18/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa kuin että ei herranjestas te naiset olette pinnallisia.

Vierailija
19/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorempana vähän villimpi, ja heti ekatreffien jälkeen piti tietysti koeajaa ko. herra. Oli komea ja hauska mies, vaikutti kaikin puolin tasapainoiselta ja mukavalta. 

Sitten alkulämmittelyn aikana, pää jalkojeni välissä, hän päättikin tehdä sellaista moottoriveneääntä ja oikeasti LÄSSYTTI jotain tyyliin "onpa se söpö, mikä ihana pieni ruusu," tms. Meinasin kuolla nauruun/häpeään. En kestänyt ajatusta seuraavasta kerrasta, joten se oli siitä poikki. En kylläkään koskaan kehdannut miehelle kertoa, mikä oli syy, joten pyydän anteeksi niiltä naisilta, jotka kenties tämän pörrääjä-Pertin myöhemmin tapasivat. :D 

:DDD "Ihana pieni ruusu" Kuolen, kerro nyt edes miehen etunimi että me muut tiedämme varoa!

Vierailija
20/93 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDD "Ihana pieni ruusu" Kuolen, kerro nyt edes miehen etunimi että me muut tiedämme varoa!

Jari oli hän. :D

- Pörräysmiehen viaton uhri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi