Mikä on pienin/mitättömin syy miksi olet lakannut tapailemasta jotakuta?
Kommentit (93)
Jaa'a, mitä näitä nyt on... liian pieni penis, pahanhajuinen deodorantti (oon hajusteherkkä), jne.
Vierailija kirjoitti:
Äijä aina kailotti menevänsä paskalle! ja laitto myös viestejä missä ilmoitti menevänsä paskalle. hyi hitto :/
Tämä on hämmentävän yleistä! Minulla on ollut kaksi tälläistä paskalle meno kailottaja- miestä. Yksi heti ensimmäisillä (ja ainoilla) treffeillä pysähtyi huoltoasemalle ja kailotti kovaan ääneen "Mä käyn nyt paskalla, venaa tässä"
Toinen lähetti viestin jostain hotellista "Täällä on muuten hyvä vessa, tulin just paskalta"
Hyi helvetti :D
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tyttöpylly
Voisitko kuvailla tai laittaa kuvaesimerkkiä? Kiinnostaisi tietää että mitä tarkoitat tuolla..
Vierailija kirjoitti:
Oli pieni cicceli
Sama. Tapahtunut vielä valitettavan monta kertaa ja aina harmittaa, kun muuten olisi kaikki kunnossa.
Treffikumppani oli kaksi senttiä liian lyhyt, siis lyhyempi kuin mitä miehiltä vaadin. Miehen pitää olla vähintään 176 senttiä pitkä ja hepin putuus kymmenesosa siitä. Muuten ei pääse pesälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tyttöpylly
Voisitko kuvailla tai laittaa kuvaesimerkkiä? Kiinnostaisi tietää että mitä tarkoitat tuolla..
En voisi,mutta takaapäin katsottuna hänellä oli vähän niinkuin vyötärö.eli selvä pylly takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äijä aina kailotti menevänsä paskalle! ja laitto myös viestejä missä ilmoitti menevänsä paskalle. hyi hitto :/
Tämä on hämmentävän yleistä! Minulla on ollut kaksi tälläistä paskalle meno kailottaja- miestä. Yksi heti ensimmäisillä (ja ainoilla) treffeillä pysähtyi huoltoasemalle ja kailotti kovaan ääneen "Mä käyn nyt paskalla, venaa tässä"
Toinen lähetti viestin jostain hotellista "Täällä on muuten hyvä vessa, tulin just paskalta"
Hyi helvetti :D
Muistan omasta lapsiudesta kun vessaan ei saanut mennä ellei siitä ensin ilmoittanut ja pyytänyt lupaa. Surullista jos miehet eivät ole vieläkään oppineet pois tästä lapsuuden tavasta.
Aloin oikein miettiä, niin oon tosi harvoin halunnut lopettaa itse tapaamista. Vaikka olisi ollut epäilyjä pikkujuttujen takia, olen silti tarttunut hommaan kuin kala koukkuun. Olen myös niin sinnikäs, että usein se on sitten toinen, joka sanoo, että juu ei. Jälkiviisautena tietysti voisi todeta, että intuitiota kannattaisi usein uskoa.
No, isompia juttuja sitten on huono seksi (eli miehellä katkarapu). Yhdellä taas oli ylipainoa sekä mt-ongelmat, eikä itselläni ollut resursseja eikä mielenkiintoa käsitellä kumpaakaan ex-läskinä. Sittemmin olen mt-ongelmaiseenkin sotkeutunut, enkä tee sitä enää ikinä. Ilkeämpiä ihmisiä saa hakea, johtui käytös sitten sairaudesta tai ei. Olen joskus miettinyt, kun mt-ongelmainen sanoo, että miten juu hän on paska ihminen, niin tekisi mieli vastata, että olen täysin samaa mieltä kanssasi. Anteeksi vaan, ei voi yleistää, mutta ainakin jotkut osaavat olla karmeita enkä enää lähde testaamaan, kuka osaa kanavoida mt-ongelmansa mitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitä mieltä että nainen valitsee kumppanin ja mies tyytyy.
Puhutkohan minusta?
Sanoin kerran naiselle päin näköä että "mies tyytyy siihen mitä saa" ja sain seuraavana päivänä pakit.
Voi olla. Tuskinpa tosin olet ainoa mies joka noin ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä tyttöpylly
En voisi,mutta takaapäin katsottuna hänellä oli vähän niinkuin vyötärö.eli selvä pylly takaapäin.
Eikö miehellä aina ole vyötäröä?
Käytti liikaa alkoholia, pilveä ja heroiinia. Satunnaisen alkoholin ja kannabiksen käytön jaksan ehkä vielä ymmärtää, jos muuten on elämä hallinnassa. Mutta jos tulee mun luokse herskaa kassissa, niin juttu kaatuu samantien siihen.
Liika esinahka ei kovin kookkaan penuksen päällä. Ei vaan pystynyt, vaikka muuten hyvä mies.
Liian märät, suorastaan ällöttävät suudelmat. Hyh.
Pahanhajuinen hengitys.
Krapulainen olemus ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutkohan minusta?
Sanoin kerran naiselle päin näköä että "mies tyytyy siihen mitä saa" ja sain seuraavana päivänä pakit.
Niin, koska se on totta.
Tälläkin hetkellä yritän löytää naista ja ei kyllä kovin kummoinen nainen tarvitsisi olla niin sen ottaisin kunhan hän kelpuuttaisi minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutkohan minusta?
Niin, koska se on totta.
Tälläkin hetkellä yritän löytää naista ja ei kyllä kovin kummoinen nainen tarvitsisi olla niin sen ottaisin kunhan hän kelpuuttaisi minut.
Kaikki tyytyvät siihen mitä saavat, tai ovat yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutkohan minusta?
Niin, koska se on totta.
Arg!
Asenteesi näkyy kauas eli ei, en ole kiinnostunut spanielin silmistäsi ja rukoilevasta kropastasi vaan pötkin karkuun minkä kintuista pääsen!
Näitä on monia. Tapailin jossain vaiheessa aika tiiviisti miehiä niin että tapailun lopetin käytännössä aina minä, mitä tyhmemmillä syillä. Sittemmin totesin, etten olekaan valmis seurustelemaan ja lopetin itseni ja miesten kiusaamisen. Mutta niitä syitä:
Kulmakarvat. Mies sheivasi kulmakarvansa ohuiksi viiruiksi, vieläpä karvojen yläpuolelta.
Pieni penis ×2. Molemmilla pienimunaisilla oli myös vaikeuksia erektion kanssa sekä järjettömän huono seksuaalinen itsetunto.
Seuraava lause miehen suusta ehkä neljänsillä treffeillä: "Vittu poliisit on mulkkuja!" Elämänkoululainen katujen kasvatti, jolle jäänyt joku teiniuhma päälle.
Lässytys seksin jälkeen. Siis sellainen alentuva vauvaäänellä puhuminen. Kutsui myös kullaksi toisilla treffeillä heti seksin jälkeen.
Vauvaksi taantuminen kipeänä sekä se että puheet keskittyivät oudon paljon sairauksiin ja sairastamiseen.
Ainakin viisi kertaa olen perunut sovitut ekat treffit nettituttujen kanssa, kun ovat olleet liian innokkaita ja kertoneet jo ennen treffejä suurista odotuksistaan ja siitä kuinka ihastuneita minuun ovat.
Ehkä pinnallisin ja tyhmin, suorastaan kaduttaa ihan hitosti: Tosi fiksu mies, jonka kanssa jutut ja seksi sujuivat upeasti, mutta pidin häntä jostain syystä tasoani alempana olevana sosiaalisesti kujalla olevana hyypiönä. Ajattelin myös, etten kehtaa viedä miestä ikinä näytille minnekään.
En tiedä onko nää kaikki pieniä ja mitättömiä syitä? Ajattelin että mun on parempi nyt olla yksin koska aina löysin vain vikoja miehissä ja kukaan ei napannut.
Miehellä tyttöpylly