Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omituisin asia, minkä halusit lapsena (tai mitä joku tuntemasi lapsi on halunnut yms.)

Vierailija
22.05.2018 |

Lapsethan saavat aina outoja päähänpistoja, muistatko omasta lapsuudestasi että halusit jotain outoa? Tai mitä oma lapsesi tai joku tuntemasi lapsi on halunnut?

Itse halusin joskus ala-asteikäisenä kopiokoneen. Joskus harvoin koulussa sitä pääsi käyttämään ja kirjastossakin sellainen oli. Minusta se oli aivan mahtava laite ja olisin halunnut sellaisen itsellenikin. Tätä kesti vuosia ja haaveilin, että aikuisena sitten ostan itselleni kopiokoneen. Kaikista parasta on, että tajusin itsekin etten sillä mitään tee, koska todella harvoin tuli kopioitua mitään. Mutta sellaisen olisin halunnut. :D

Kertokaa lisää!

Kommentit (1192)

Vierailija
661/1192 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin joskus lapsena että omat vanhemmat olis jo kuolleet ja saisin elää yksin omassa rauhassa mökissä.

No eipä se elämä ollut kotona mitään hienoa kyllä.

Vierailija
662/1192 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilin nuolukivestä. Jep, teki mieli suolaa. Kotona ei saanut laittaa ruokaan suolaa, koulussa oli suolatonta ruokaa eikä siihen aikan vielä mässätty sipseillä ja hamppareilla. Olisikohan ollut muuten oikeasti suolan puutostilaa ihan kun tuollaisesta haaveilin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1192 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pojalleni pupu-talon vanerista, suosittu lasten keskuudessa pupuineen. Tapetoin seinät oikealla tapetilla, lattialistat liimasin väreihin sopivalla pitsillä. Talo toimii hyvin kaikukoppana myös soittorasialle. Kansainvälinen-työn orjat sorron yöstä nouskaa. Elisalle laitoin Fur Elise-kappaleen, taisin tehdä taloja kolme. Ystävälleni tein seinällä pidettävän mallin.

Mielikuvitusta voi käyttää rutkasti.

Vierailija
664/1192 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin samanlaiset hiukset, meikit ja kengät kuin Milla Magialla. Myöhemmin halusin sitten nielurisaleikkaukseen, koska sen jälkeen sai syödä pelkkää jäätelöä sekä irtojalan, ajattelin miten hauskaa olisi ottaa jalka irti ja järkyttää ihmisiä.

Vierailija
665/1192 |
20.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisareni halusi syyliä käsiin.

Meidän naapuritalossa asui vanhempi tyttö, sisko silloin 6-vuotias, jota siskoni ihaili yli kaiken ja yritti jäljitellä kaikessa. Tällä isommalla tytöllä oli paljon syyliä molemmissa käsissä, ja siskonikin olisi niin kovasti halunnut!

Vierailija
666/1192 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, hauska huomata, että on muitakin, joilla on ollut samat haaveet. :)

Uima-allas takapihalla

Piirtoheitin

Että äiti meikkaisi ja käyttäisi korkokenkiä ja jakkupukua (äitini oli maatalon emäntä).

Vierailija
667/1192 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin ruveta aikuisena kaupassa myyjäksi, koska luulin myyjien saavan joka ilta jakaa myymättä jääneet karkit karkkihyllystä keskenään ja viedä ne ilmaiseksi kotiin. Lapsena minusta kaupan karkkihylly oli kaikista kiinnostavin hylly, mutta en tajua, että miksi ajattelin, että joka ilta myymättä jääneet karkit pitää tyhjentää hyllystä. Kai siksi, että kuvittelin uusien karkkien vain ilmestyvän tyhjästä hyllyihin yön aikana. Minä siis kuvittelin, että ne myytävät tavarat vain ilmestyvät jostain kauppaan.

Vierailija
668/1192 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin tulvasta. Huoneeni oli toisessa kerroksessa mietiskelin aina, että olisipa hauskaa, jos tulisi niin kova tulva, että pääsisin ikkunastani uimaan ja soutelemaan. Alakerran ikkunoista olisin katsellut veden alle kuin akvaarioon. Tulvahaaveissa vesi olisi tietysti ollut puhdasta ja sopivan lämmintä ja sää kesäisen aurinkoinen. Autot olisivat kelluneet ja toimineen veneiden lailla. Eläimet olisivat voineet asua talojen katoilla, katot tietysti olisivat olleet niittyinä. :)

Vierailija
669/1192 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin hammasraudoista, kun 7v vanhemmalla serkullani oli. Lisäksi toivoin itselleni kala-allergiaa. Kumpaakaan en saanut ja olen tyytyväinen. :)

Vierailija
670/1192 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halusin samanlaiset hiukset, meikit ja kengät kuin Milla Magialla. Myöhemmin halusin sitten nielurisaleikkaukseen, koska sen jälkeen sai syödä pelkkää jäätelöä sekä irtojalan, ajattelin miten hauskaa olisi ottaa jalka irti ja järkyttää ihmisiä.

Minä olisin halunnut Milla Magian tyttöystäväkseni...

Vierailija
671/1192 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin nelosluokalla varastavani pyyhekumin opettajan pöydältä, jota sai siis tarvittaessa lainata. 😂 Oli mielestäni niin hieno, sellainen pitkulainen vihreä, jossa oli kukan kuvia. No enkös sit erään kerran ollut luokassa yksin ja vein sen salaa. Kotona iski sellaiset omantunnontuskat mitä en ollut ikinä kokenut, niinpä sit leikkasin sen pieniksi palasiksi ja piilotin kodin läheiseen metsään. 😂 Naurattaa vielä nykyäänkin, että mikä ihme siinä pyyhekumissa niin kiehtoi. Oli vielä ihan surkeakin, jos sillä yritti kumittaa niin paperiin jäi vain sitä mustaa tuhrua.

Vierailija
672/1192 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni on minua 16 vuotta vanhempi ja kun hän ollessani 4-vuotias alkoi seurustelemaan tulevan vaimonsa kanssa, olisin halunnut kovasti, että tämä nainen olisi jättänyt veljeni, odottanut että minä olen tarpeeksi vanha menemään naimisiin ja mennyt sitten minun kanssani. No, niin ei tapahtunut vaan he menivät naimisiin ja saivat lapsia. Sitten kun minä tulin täysi-ikäiseksi, niin he olivat jo eronneet. En ole ollut tämän veljeni ex-vaimon kanssa missään tekemisissä yli 10 vuoteen ja häntä ei selvästikään kiinnosta naimisiinmeno kanssani. Onneksi minun kannaltani, koska sitä on moni sanonut, että hän on hankala, mustasukkainen, epäluuloinen, pettävä ja todella itsekäs luonne. Sellainen nainen, jonka kanssa ainakin minä en kestäisi seurustelua ja yhteistä elämää muutamaa viikkoa kauempaa.

Vierailija
673/1192 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilin tutkimusmatkailijan ammatista nähtyäni Indiana Jonesit. Miten siistiä olisikaan matkustaa ympäri maailmaa etsimässä aarteita, elämä täynnä vauhtia ja vaaroja.

Vierailija
674/1192 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten varmaan moni muukin lapsi, toivoin olevan pokemonkouluttaja ja että pokemonit ja digimonit olisivat todellisia.

Vierailija
675/1192 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi mutta ala-asteella toivoin että mut oltais kidnapattu ja että näkisin vanhempien reaktion:D en todellakaan tiedä miksi.

Vierailija
676/1192 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin pianon. Sain melodican.

Vierailija
677/1192 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haaveilin tutkimusmatkailijan ammatista nähtyäni Indiana Jonesit. Miten siistiä olisikaan matkustaa ympäri maailmaa etsimässä aarteita, elämä täynnä vauhtia ja vaaroja.

Minusta taas piti tulla arkeologi samojen elokuvien perusteella :D Vanhempana tajusin ettei se arkeologin elämä kovin seikkailullista taida ollakaan, mielenkiintoista varmaan toki...

Vierailija
678/1192 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin raharengin. Isäni oli taksikuski ja taksissa oli sellainen. Siis metallinen kolikkopidike, jossa oli omat paikat markoille, 50 pennisille, 10 pennisille ja 5 pennisille ainakin. Kolikko otettiin siitä liu'uttamalla, ja se oli ihanaa. Vinguin sellaista vuosikausia, vaikka eihän mulla olisi ollut kolikoitakaan!

Vierailija
679/1192 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoin joskus pienenä että voi kunpa ihmisellä olisi häntä :D

Vierailija
680/1192 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni halusi pienenä jalkasienem, koska arveli sen olevan jotain hienoa.

Itse muistan halunneeni hienon nimen esim. Aurora tai Emilia olisivat 70-luvulla riittäneet. Olisin halunnut naisellisen ja pullantuoksuisen äidin työssäkäyvän kiireisen lyhyttukkaisen feministin sijaan :). Lisäksi olisin halunnut tulenpalavasti seuramatkoille, mutta ei menty kun äiti ei halunnut.