Omituisin asia, minkä halusit lapsena (tai mitä joku tuntemasi lapsi on halunnut yms.)
Lapsethan saavat aina outoja päähänpistoja, muistatko omasta lapsuudestasi että halusit jotain outoa? Tai mitä oma lapsesi tai joku tuntemasi lapsi on halunnut?
Itse halusin joskus ala-asteikäisenä kopiokoneen. Joskus harvoin koulussa sitä pääsi käyttämään ja kirjastossakin sellainen oli. Minusta se oli aivan mahtava laite ja olisin halunnut sellaisen itsellenikin. Tätä kesti vuosia ja haaveilin, että aikuisena sitten ostan itselleni kopiokoneen. Kaikista parasta on, että tajusin itsekin etten sillä mitään tee, koska todella harvoin tuli kopioitua mitään. Mutta sellaisen olisin halunnut. :D
Kertokaa lisää!
Kommentit (1192)
Halusin kasvaa aikuisena tosi pitkäksi että voisin olla malli. Jostain syystä kuvittelin, että ihminen voi itse päättää kuinka pitkäksi kasvaa. Kerran sitten äitini (hieman hämmentyneenä) selitti, että ei minusta mitään pitkää kasva, koska hänen sukunsa naiset ovat n. keskimittaisia ja isäni suvun naiset lyhyitä. Suutuin verisesti. (Oli oikeassa, olen vähän alle keskimitan)
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa oli maatila ja minä yritin vaatia isää ottamaan potkut töistään ja hankkimaan meille navetan ja lehmiä. Isä ei oikein lämmennyt ajatukselle ja olin kateellinen naapurin tytölle, koska hän pääsi silittämään lehmiä ja juottamaan vasikoita. Piirsin isälle kuvia, missä meillä on maatila ja yritin kovasti perustella, miksi meillekin pitäisi sellainen hankkia. Eipä tullut koskaan maatilaa. :(
Ottamaan potkut XDDDD
Hauska ketju!
Minun lapsuudessani tuli Clearasil-aknetuotteiden mainos, jossa nätti nuori nainen tanssi diskossa. Sanoin haluavani käyttää Clearasilia.
Tykkäsin maksamakkarasta tosi paljon, ja koska sen aikaisten (ja kai vielä nykyistenkin) suositusten mukaan maksamakkaraa ei kovin usein saa antaa lapsille, sain aina joulu- ja synttärilahjaksi maksamakkaraa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Halusin kitarisaleikkaukseen, koska olin kuullut että sen jälkeen saa jäätelöä. Ihan kuin sitä ei olisi muuten ikinä saanut. :D
"Baby Born" -konseptiin (nukkeen) perustuvan huoneen: tapetit, huonekalut..
Tämä! :D
Mä unelmoin, oikeasti näin unia siitä että saisin pyörätuolin ja pääsisin sillä kaahaamaan Kouvolan pyöräilyteitä pitkin!
Äiti muisti että olisin pyytänyt moisen joulupukiltakin 6v vanhana
Vierailija kirjoitti:
Halusin kaksoissiskon. Siis luulin suht pitkälle kouluikään, että voisin vielä saada sellaisen (olen ihan normaaliälyinen muuten, luulen, että halusin sitä niin paljon, että en välittänyt faktoista).
Mä halusin isoveljen😂ja samalla lailla kauan uskoin, että jostain se isoveli mulle putkahtaa... no, pikkuveljen sit aikanaan sain ja sekin on ihan kiva😁
Vierailija kirjoitti:
Freddie Mercuryn hiukset (70-luvun viiksetön tyyli). Noin 6-7 vuotiaana tyttölapsena.
Ihana :D
Tämä ei nyt kauhen omituinen asia ole, mutta paprikajuustoa. Se oli suurta herkkua ja sitä piti ostaa juustotiskiltä erikseen. Voi sitä riemua, kun äiti silloin tällöin heltyi ostamaan minulle palasen.
Toivoin myös sauvasekoitinta silloin kun se oli melko uusi asia ja sainkin sellaisen synttärilahjaksi. Sinällään vähän outoa, koska en muuten saanut juuri mitään toivomiani juttuja.
Olin jo lapsena hulluna paperiin ja halusin sellaisen jättimäisen paperirullan, joita paperitehtaat valmistavat.
Veljeni kanssa näimme luontodokumentin vompateista ja sen jälkeen ruinasimme monta vuotta vompattia lemmikiksi.
Oman saarenkin halusin, ja haluan vieläkin, viisikymppisenä.
Viitan jolla lentää (pidin kovasti Pikku Vampyyri- kirjoista) sekä ketun lemmikiksi.
Itse en muista halunneeni muuta kuin koiran ja hevosen. Pitkän kinuamisen jälkeen koira tuli taloon, omaa hevosta en saanut.
Naapurin tyttö halusi kovasti syyliä käsiin! Hänellä oli kaveri jolla oli paljon syyliä sormissa, ja tämä tyttö yritti tartuttaa niitä itselleen pitämällä tätä kaveria koko ajan kädestä.
Oma tyttäreni kiven kovaa vaati saada delfiinin. Käytännön syistä toive jäi toiveeksi.
Halusin vauvan. Kerroin siitä kaikille ja itkin vanhemmille vuolaasti miksen saanut 3v ikäsenä omaa vauvaa. Imetin babybornia ja kohtelin sitä niin kauniisti. Tätä jatku oikeesti kauan, olin tyyliin 10v ennekun sisäistin ettei vauvaa tule.
Lähemmäs 10v siitä eteenpäin sain sitten esikoiseni <3
Tulla siepatuksi, jolloin isä pelastaisi tai kaverit .D luin paljon Neiti Etsiviä ja Viisikoita joissa tuollainen tapahtuma oli arkipäivää ja loppu aina onnellinen.
Halusin soittaa vetopasuunaa ja ärsytti, kun sanottiin ettei pieni tyttö muka voi soittaa vetopasuunaa. Halusin tietysti myös oman hevosen ja koiran ja delfiinin. Eikä laastareita voinut olla ikinä liikaa, jos pikkusisarus sai laastarin haavan päälle niin minäkin halusin sellaisen ihan muuten vaan. Halusin myös sisäoppilaitokseen, kuten joku muukin täällä ja otin jopa selvää, että Aitoossa on sellainen.
Minä halusin sapelihammastiikerin. Itkin lohduttomana monta iltaa sitä katkeraa tosiasiaa, että en ikinä koskaan sellaista voisi saada.
Nyt minulla on neljä kissaa, ja ihan tarpeeksi läheltä liippaa.
Olen siis poika, ja olisin halunnut sukkahousut. Sellaiset paksut ja kirkkaan väriset.
Outoa?
Halusin elää luolassa metsästäjä-keräilijänä. Olin kovasti huolissani luonnon tilasta ja mielestäni ratkaisu olisi ollut, että ihmiset pakotetaan luopumaan nykyajan mukavuuksista ja elämään kivikautista elämää. Tämä alle kouluikäisenä.
Ala-asteella halusin finnejä, koska halusin olla iso :) Vähän myöhemmin tuli paha akne ja en ollut jostain syystä yhtään tyytyväinen.
Halusin violetit silmät.
Olin nähnyt kai jossain piirretyssä, ja tykkäsin piirtää violettisilmäisiä ihmisiä.
Muistan jopa rukoilleeni joskus, että heräisin violettisilmäisenä :D:D