Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän mies näin:

Onko pakko...
22.05.2018 |

Moikka!
Ajattelin kysellä onko tämä normaalia miehen käytöstä... Eli olemme seurustelleet kolmisen vuotta, minä olen 38 ja hän on 36. Hän on ollut aikaisemmin naimisissa ja minulla on ollut kaksi poikaystävää ennen häntä.

Mies joka päivä töistä tullessani, hän alkaa pyytämään seksiä ja siitä, miten hän haluaisi panna mua. Se on kuulemma "herjaa", mutta on alkanut pikkuhiljaa v#tuttamaan. Olen sanonut asiasta, mutta hänen mielestä se on hauskaa...
Telkkaria katsomassa olemme sohvalla ja alle minuutissa hänen sormensa on puristelemassa nännejäni. Mainostauolla, hän imee niitä ja antaa pusuja (työntää päänsä paidan alle). Jos hermostun ja pyydän lopettamaan, hän tulee päälleni makaamaan (hän painaa noin 112kg), sieltä ei alta helpolla pääse. Hän alkaa tutkia kasvojani ja alkaa puristella minun kasvoissa olevia mustapäitä.

Ennen nukkumaan menoa, hän jaksaa kertoa uudelleen meidän viimeisintä yhdyntää ja kuinka hienoa se oli.

Ja kun me nukutaan lusikassa, hän laittaa peniksensä minun peppuvakoon, hän kuulemma laittaa sen "laturiin".
Aina, kun hän on kiihottunut jostain... hänen täytyy esitellä seisokkiaan...
Onko tämä normaalia? Minun kaksi edellistä poikaystävää oli minun teini-iässä.... He eivät käyttäytyneet noin.

Tukea hän ei osaa ollenkaan... Sain potkut töistä ja itkin sitä lohduttomasti sängyllä. Hän tulee viereeni ja alkaa halaamaan (se oli ihan fine), vähän ajan päästä pussaamaan... minä edelleen itken... hetken päästä hän sanoi, että katso miten hänellä seisoo...miten ois, saisin (minä siis) muuta ajateltavaa, jos sekstattaisiin 😦
Mä en kohta jaksa enää....

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on ton tyyppinen, muttei onneksi noin paha. Ei siis ala ehdottelemaan jos olen surullinen tms. MUTTA muutoin AINA. Koko ajan pitää olla perse*ssä kiinni tai jos vaikka katsotaan telkkaria, rupeaa hiplaamaan rintojani tai alapäätäni, joko käsillään tai vaikka varpaillaan(!). Ulkona kävelyllä heittelee kommentteja tyyliin "pitäiskö mennä tonne puskaan hässimään" tms.

Kiskoo väkisin vaatteitani pois nukkumaan mennessä, vaikka tietää etten pidä alasti nukkumisesta. Jos tiskaan, tulee kourimaan. Aamulla ensimmäiseksi esittelee erektioaan. Jne. Jne. Uskomattoman ärsyttävää kun toisen pitää kääntää kaikki seksiin ja vongata koko ajan! Omat halut lopahtaa tollaisen vuoksi. Ja niin, kyseinen mies on 50v.

OMG!!!

Samanlainen on myös minun, aloituksen tehneen mies!!!! Mikä niitä vaivaa? 

Aluksi mä olinkin, ihan että hahhaa, onpa hauskaa, mutta myöhemmin meni hermo, kun toinen tuli edes lähelle.

AV

Vierailija
22/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukana normaalista. - 29M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas on ongelmat, mies on seksuaalinen. Joitakin naisia ärsyttää kun ei ole seksiä.

Seksi on naiselle väline jolla kontrolloidaan parisuhdetta, ja siksi mies joka toimii seksin saralla itsevarmasti kaventaa naisen vaikutusvaltaa suhteessa ellei nainen kykene lisäämään vaikutusvaltaansa muilla keinoin. Sisarverkostoissahan opetataan että pihtaamalla miehen saa tekemään mitä vain, mutta kaikissa suhteissa pihtaamisesta ei vain tule normia.

Kahden ihmisen välinen seksuaalinen kanssakäyminen voi tuntua luettuna ulkopuolisten mielestä pervolta koska emme kykene arvioimaan mikä on suhteessanne normaalia ja kuinka paljon olet itse ollut mukana luomassa tuota seksuaalikulttuurianne. Olen elänyt suhteessa jossa oli paljon seksiä, mutta toisinaan ex-vaimoni pyrki tietoisesti vähentämään sitä kun hän pyrki pihtaamisellaan ajamaan läpi poliittisiä päämääriään.

Mulle se pihtaaminen oli fine, pysyttelin vain rouvasta etäällä niin ei tullut mielihaluja. Yleensä alle viikossa rouva alkoi keventämään vaatetustaan kotosalla ja keikisteli siihen malliin että minäkin tajusin että seksiähän se on taas vailla. Sitten palattiin taas aina arkeen ja pidettiin kivaa seuraavaan konfliktiin asti,

Vierailija
24/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua no ei todellakaan tee noin. Ja jos toinen pyytää lopettamaan, niin silloin täytyy lopettaa! Tulee vielä päälle makaamaan??? Kuulostaa todella ahdistavalta. Ei kuuntele sinua, eikä kunnioita rajojasi. Kamalaa.

Vierailija
25/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI mikä iljetys.

Vierailija
26/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tollaset miehet saa parisuhteen? Itse en koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen. Oksetus.

Vierailija
27/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole antanut pitkään aikaan. Sen takia Alkaa tuo tuollainen vehkeiden esittely jne.

Vierailija
28/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas on ongelmat, mies on seksuaalinen. Joitakin naisia ärsyttää kun ei ole seksiä.

Seksi on naiselle väline jolla kontrolloidaan parisuhdetta, ja siksi mies joka toimii seksin saralla itsevarmasti kaventaa naisen vaikutusvaltaa suhteessa ellei nainen kykene lisäämään vaikutusvaltaansa muilla keinoin. Sisarverkostoissahan opetataan että pihtaamalla miehen saa tekemään mitä vain, mutta kaikissa suhteissa pihtaamisesta ei vain tule normia.

Kahden ihmisen välinen seksuaalinen kanssakäyminen voi tuntua luettuna ulkopuolisten mielestä pervolta koska emme kykene arvioimaan mikä on suhteessanne normaalia ja kuinka paljon olet itse ollut mukana luomassa tuota seksuaalikulttuurianne. Olen elänyt suhteessa jossa oli paljon seksiä, mutta toisinaan ex-vaimoni pyrki tietoisesti vähentämään sitä kun hän pyrki pihtaamisellaan ajamaan läpi poliittisiä päämääriään.

Mulle se pihtaaminen oli fine, pysyttelin vain rouvasta etäällä niin ei tullut mielihaluja. Yleensä alle viikossa rouva alkoi keventämään vaatetustaan kotosalla ja keikisteli siihen malliin että minäkin tajusin että seksiähän se on taas vailla. Sitten palattiin taas aina arkeen ja pidettiin kivaa seuraavaan konfliktiin asti,

Kumma ettei mulle ole 27-vuotisen elämäni aikana tullut kukaan "sisar" neuvomaan, että pihtaamalla saa mitä haluaa. Tuota asetelmaa olen kuullut pelkästään naisvihamielisten miesten suusta.

Se mikä sinusta näyttää tahalliselta ilkeämieliseltä pihtaamiselta on todennäköisesti naisen näkökulmasta vain sitä, että hän ei yksinkertaisesti voi haluta seksiä, jos parisuhteessa on huono kausi tai hetki meneillään. En minä ainakaan halua poikaystävältäni seksiä jos on vakava riita tai hän on loukannut minua. Kyse ei todellakaan ole silloin siitä, että kiristäisin miestä taipumaan tahtooni pihtaamalla seksiä, vaan siitä, ettei oikeasti tee mieli.

Vierailija
29/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko... kirjoitti:

Moikka!

Ajattelin kysellä onko tämä normaalia miehen käytöstä... Eli olemme seurustelleet kolmisen vuotta, minä olen 38 ja hän on 36. Hän on ollut aikaisemmin naimisissa ja minulla on ollut kaksi poikaystävää ennen häntä.

Mies joka päivä töistä tullessani, hän alkaa pyytämään seksiä ja siitä, miten hän haluaisi panna mua. Se on kuulemma "herjaa", mutta on alkanut pikkuhiljaa v#tuttamaan. Olen sanonut asiasta, mutta hänen mielestä se on hauskaa...

Telkkaria katsomassa olemme sohvalla ja alle minuutissa hänen sormensa on puristelemassa nännejäni. Mainostauolla, hän imee niitä ja antaa pusuja (työntää päänsä paidan alle). Jos hermostun ja pyydän lopettamaan, hän tulee päälleni makaamaan (hän painaa noin 112kg), sieltä ei alta helpolla pääse. Hän alkaa tutkia kasvojani ja alkaa puristella minun kasvoissa olevia mustapäitä.

Ennen nukkumaan menoa, hän jaksaa kertoa uudelleen meidän viimeisintä yhdyntää ja kuinka hienoa se oli.

Ja kun me nukutaan lusikassa, hän laittaa peniksensä minun peppuvakoon, hän kuulemma laittaa sen "laturiin".

Aina, kun hän on kiihottunut jostain... hänen täytyy esitellä seisokkiaan...

Onko tämä normaalia? Minun kaksi edellistä poikaystävää oli minun teini-iässä.... He eivät käyttäytyneet noin.

Tukea hän ei osaa ollenkaan... Sain potkut töistä ja itkin sitä lohduttomasti sängyllä. Hän tulee viereeni ja alkaa halaamaan (se oli ihan fine), vähän ajan päästä pussaamaan... minä edelleen itken... hetken päästä hän sanoi, että katso miten hänellä seisoo...miten ois, saisin (minä siis) muuta ajateltavaa, jos sekstattaisiin 😦

Mä en kohta jaksa enää....

Tarinan sävy muuttuu aavistuksen verran sen jälkeen, kun selviää, että ap on antanur miehellään yhden kerran, jota tämä on kaiholla muistellut viimeiset kolme vuotta ja toivonut saavansa edes kerran uudestaan.

Vierailija
30/35 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehelle ei riitä nk. langaton lataus vaan pistää aina oikeasti töpselin sisään.

Vierailija
31/35 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen naisvihasekoilija siellä. Jos sinä olet elämässäsi törmännyt yhteen noin käyttäytyvän naiseen (mitä epäilen, luultavasti naistasi ei vaan juuri silloin panettanut, mutta sinä analysoit sen pienessä päässäsi poliittiseksi kannanotoksi 😂), ei se tarkoita, että kaikki naiset tekisivät niin. Sisarverkostot, voi jeesus...

Vierailija
32/35 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Olen 50+ nainen, ja ”sisarverkosto” on unohtanut minulle kertoa tai edes vihjata tuollaisesta.

Seksiä haluan äärettömän usein, olen aina valmis jos miehelle vain kelpaa.

Ikävää, jos sinun vaimosi on ollut outo pihtaaja.

En ole tosiaan koskaan edes kuullut moisesta ennen tätä.

Seksi on läheisyyttä, iloa, nautintoa, ei vallankäyttöä.

Olisitkohan noita naisvihaajia, jotka vihaa naisia mutta tarvii reikää, vaikea tilanne?

Alan vähän epäillä, ettei sinulla ole rouvaa edes ollut. :D

Vierailija
33/35 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan päällikkötason äijä. Arvostan.

Vierailija
34/35 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsea ukko. Kuulostaa tyypiltä, jota deittailin.

Ei tollasta. Ei ei ei ei ei.

Ja olen nainen, joka nauttii seksistä ja on nyt pahasti puutteessa. Silti ei tommosta ukkoa.

Vierailija
35/35 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisi asetelmat päinvastaiset, eli että nainen ei saa niin usein kuin haluaisi, niin silloinkin olisi vika miehessä... ;)

Anyway, seksi on vallan väline - jotkut osaavat sitä tietoisesti käyttää - ja käytännössä siis manipuloida parisuhteessa olevaa partneriaan. Useimmilla se tapahtuu kuitenkin ihan alitajuisesti ja siis tiedostamatta; luonnostaan.

Toimiva parisuhde edellyttää, ettei toinen - tiedostaen tai tiedostamatta - käytä seksiä tai toisaalta pihtaamista väärin - eli vallasta kun on tässäkin lopulta kyse, niin valta-asetelman täytyy olla "tasapainossa".

Tasapaino taas voi eri parisuhteissa toteutua eri tavoin, eli jokuhan saattaa suunnattomasti nauttia vaikkapa alistuneemmasta/alistetusta roolistaan, kun taas suurin osa - luultavasti - on tasa-arvoisemman parisuhteen kannattajia - kuka mistäkin syystä, mutta nykyään pääasiassa siksi, että tasa-arvoon kasvatetaan ja käytännössä aivopestään jo ihan pienestä pitäen.

Tasa-arvo sinälläänhän taas on silkkaa utopiaa, vaan eipä ole ensimmäinen kerta kun tie helvettiin on kivetty "hyvillä" (kulttuurimarxistisilla) aikomuksilla...

Uusi uljas maailma...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan