Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unihalvaus?

Vierailija
21.05.2018 |

Olen tänä vuonna kaksi kertaa kokenut unen ja valveen rajamailla tunteen etten saa henkeä enkä itseäni liikkeelle. Kuin kuolisin. Mitään pelottavia harhoja ei ole ollut. Onko ilmiö unihalvaus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ainoastaan kauhea ahdistus ja kauhu, kun en voinut liikkua ja samalla tunsin kuin huoneessa olisi ollut joku "paha".

Vierailija
2/5 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On unihalvaus. Minulla oli nuorempana noita suht usein. Erityisesti jos nukkui päiväunia niin niiden aikana toi yllätti usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tänä vuonna kaksi kertaa kokenut unen ja valveen rajamailla tunteen etten saa henkeä enkä itseäni liikkeelle. Kuin kuolisin. Mitään pelottavia harhoja ei ole ollut. Onko ilmiö unihalvaus?

Siltä kuulostaa - se ei ole vaarallista, mutta inhottavaa kyllä.

Vierailija
4/5 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen luin ihmisten kokemuksia aiheesta tuntikausia ja muutoin oli tosiaan samanlaisia kuvauksia, mutta monella oli harhanäkyjä jostain hirviöistä tai muusta pahasta. Niitä minun kahdessa kokemuksessa ei ollut. Ainoastaan tuo tunne, että en saa henkeä enkä voi liikkua. Säikähdin kovasti. Tuli paniikki. ap

Vierailija
5/5 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen luin ihmisten kokemuksia aiheesta tuntikausia ja muutoin oli tosiaan samanlaisia kuvauksia, mutta monella oli harhanäkyjä jostain hirviöistä tai muusta pahasta. Niitä minun kahdessa kokemuksessa ei ollut. Ainoastaan tuo tunne, että en saa henkeä enkä voi liikkua. Säikähdin kovasti. Tuli paniikki. ap

En tiedä onko.. Minulla se tuntuu kuin olisi hereillä omassa sängyssä, mutta keho on silti unessa. Mä usein heräsin kesken pahan unen ja näin noita hirviöitä. Yririn huutaa ja nousta ylös, mutta keho ei tottele. Mulla oli palhoen stressiä silloin, nykyisin osaan herättää itseni unihalvauksesta. Ne on kyllä tosi ahdistavia kokemuksia, yhteen aikaan pelkäsin nukkumusta niiden takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi