Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätät polkupyöräsi yöksi lukitsematta kotipihaasi, millä todennäköisyydellä se on siinä vielä aamulla?

Vierailija
21.05.2018 |

Mitä luulet?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,99%  Ja vielä kaupungin vuokrakämppiä. Rauhallinen rivarialue 10km keskisuuren kaupungin keskustasta.

Laitan kyllä yleensä lukkoon, mutta joskus unohtuu.

Vierailija
62/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 60% koska pyöräteline on niin syrjässä ettei sitä näe jos ei erikseen etsi. Ympärillä on aitaa kahdella sivulla ja kolmannella sivulla on talo. Eli impulssin matkaan ei kenties lähde mutta sellaisen matkaan lähtee joka tulee tarkoituksella varastamaan pyörää. Täälläpäin on paljon pyörävarkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unohtanut lukita kerran kaupan pihassa ja kerran kotipihassa ja oli tallessa.

Vierailija
64/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä on viety jopa kukkapenkistä kukkia terassin kulmalta.

Pyörällä en viittis testata.

Vierailija
65/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten pyöristä vain esikoisen pyörässä on lukko, sekä meidän vanhempien pyörissä. Nämä yleensä lukossa, mutta oman pyörän olen joskus unohtanut lukita.

Mutta vastaus kysymykseen, 98-prosenttisesti. Asutaan rauhallisella pientalovaltaisella paikkakunnalla, jossa paljon korkeakoulutettu, fiksua väkeä. Tosin eipä se nyt mikään tae ole, varaston lukitsemisesta olen aina erittäin tarkka.

Vierailija
66/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,99%. Aika pieni todennäköisyys, että tänne keskelle metsää umpikujan päähän löytäisi pyörävarkaat.

Vierailija
67/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai ne kenellekään kelpaa, eilen illalla jäi kaikki ovetkin auki, puhelimet, lompakko ja tabletti ainakin olivat aamulla keittiönpöydällä.

Vierailija
68/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99,99%

Vierailija
69/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 vuotta ollut lukitsematta, maalla asutaan. Kaupungista kyllä varastettiin 4kpl. Kerran unohdin lukita kerrostalossa ulkona pyörätelineessä niin yön aikana katosi. Samasta pyörätelineestä katosi kerran myös lukittu pyöräni. Kerran lukitusta pyörävarastosta lukittu pyörä, ja kerran kaupungilta lukittu pyörä sillävälin kun olin asioilla.

Vierailija
70/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun pihalla pyöri tuntemattomia. Ihan sama vaikka jättäisi salkullisen rahaa levälleen pitkin pihaa.

Vierailija
71/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä paikkakunnalla ei pidetty ikinä lukossa okt-alueella. Ei viety yhtäkään pyörää, vaikka muutaman kerran alueella liikkuikin hiippareita ja naapurista vietiin pihalta kaikkea. Ehkä meidän pyörät on huonoja. :D

Nyt asun Turussa, ja pidän yleensä pyörää lukossa, mutta aina välillä ilman lukkoa. Kävelytie menee 3m päässä pyörästä, ei aitaa. Erittäin todennäköisesti kukaan ei sitä yön aikana veisi, kun ei ole ennenkään. Ehkä mun pyörällä on jonkun korkeamman voiman suojelus puolellaan...?

Vierailija
72/72 |
18.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

99 % todennäköisyydellä: naapuri on pitänyt perushyvää pyöräänsä lukotta pihassa jo pari vuotta. Asutaan Helsingissä, mutta rauhallisella seudulla ja ainoat m.//amut tässä lähellä ovatkin eurooppalaisia tai itäaasialaisia.