Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pesettekö treenivaatteet joka treenin jälkeen?

Vierailija
21.05.2018 |

Itse harrastan juoksua ja pesen aika harvoin juoksuvaatteet. Laitan vain kuivumaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En treenaa, mutta asia kiinnostaa. (Jos rupeisi)

Vierailija
2/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään. Ne menee hyvin ainakin kymmenen treeniä. Urheiluhiki ei haise. Vain tuskahiki haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, todellakin olen pessyt aina käytön jälkeen. Hikoilen ja hiki haisee. Jos vaikka päällystakki ei mene hikeen, sitä ei sit varmaan tartte pestä joka kerran jälkeen.

Vierailija
4/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran kuukaudessa riittää. Treenaan 3-4 krt viikossa

Vierailija
5/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen. En halua mennä treenaamaan likaisissa vaatteissa, ja minulle hikiset, vaikka kuivatkin vaatteet on likaisia.

Vierailija
6/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä muista mutta meidän salille ei saa mennä kuin puhtaissa vaatteissa.Se hiki muuten haisee kun se tulee vanhan hien päälle!Juoksu-hiihtokamppeita en välttämättä pese.

Vierailija
7/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese.

Vierailija
8/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen joka treenin jälkeen, ettei ala haisemaan. Paitsi jos tosi kevyttä (esim. jooga), niin sillon vaan tuuletus.

Vierailija
9/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pesen.

Vierailija
10/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jumppaan kotona, lenkkeilen ja ratsastan. Haistelen vaatteet, en heitä suoraan pyykkiin. Housuja pesen harvemmin, ihoa vasten oleva paita menee aika usein, muttei aina. Urheiluliivejä mulla on sen verran vähän, että niitä harvemmin laitan yhden kerran jälkeen pesuun.

Vierailija
11/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen kerta. Harrastan juoksua ja kyllä ne alkaa haiskahtaan toisella käyttökerralla. Paidat ainakin, housuja voin pitää kolme-neljä kertaa. Urheilurintsikat huuhdon joka käytön jälkeen. 

Vierailija
12/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta pesen kaikki treenivaatteet jokaisen käyttökerran jälkeen. En halua että hiki pinttyy niihin koska sen jälkeen vaatteet haisevat aina. Pesu ei tekstiilejä kuluta mutta lika kuluttaa.

Vierailija
13/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on monet mammat epäsiistejä, hyi olkoon!

Vierailija
14/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pesen! Hikoilen monesti urheillessa niin paljon, että vaatteet ovat aivan litimärät ja painavat käytön jälkeen. Olisi superällöttävää olla pesemättä niitä.

Vierailija
15/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoisiin tulee aina urheillessa tussun haju, joka ei meinaa lähteä pois pesussakaan. Toisaalta miehet kuulemma tykkäävät siitä.

Vierailija
16/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen. Aivan hiestä märät, ei huvita laittaa niitä kuivumaan hikisinä. Ja miksi ihmeessä, pesukone on sitä varten.

Vierailija
17/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Puhdas hiki ei haise. Kyllä nenä kertoo milloin pitää pestä. Olen hyvin tarkka hajuista... Käytännössä joka toinen tai kolmas kerta. Riippuu treenistä ja mikä aika kuukaudesta. Koskaan en haise hielle! Mot.

Vierailija
18/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu treenin hikisyydestä. Joskus käytän kaksi kertaa ennen pesua. Tekokuituvaatteisiin hienhaju pyrkii kyllä pinttymään, joten jos tuntuu siltä että kaipaa pesua niin pesuun vain. Jos vaatteet ei ole kovin likaiset niin toki riittää kevyempikin pesuohjelma. 

Vierailija
19/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pesen joka kerta ja siis kaikki, juoksutakkia myöten. Omaa hikeä ei yleensä haista, vinkiksi vaan teille jotka väitätte että ei haise. Salilla, spinningissä tms on tuskaa olla sellaisen vieressä joka ei oo vaatteitaan pessyt!

Vierailija
20/29 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese. Kuivaan ja tuuletan.