Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teillä muilla aurinko kiimaisen olon?

Vierailija
21.05.2018 |

Minulla tekee.. Olen istunut koko päivän sisällä ja siis ole edes ollut suorassa auringonpaisteessa. Minulla on seisonut koko päivän ja olen joutunut taittamaan alushousut niin, että penis saa lahkeesta sojottaa rauhassa. Aika kummallista?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa?

Vierailija
2/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla tsekkamaan, omakin kalu aika kovana hailaa vaihtelun vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jögi Kalliosta kirjoitti:

Runkkaa kotonasi.

Vierailija
4/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
5/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tekee mieli astua.

Vierailija
6/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Seksiä en ole saanut neljään kuukauteen ja en edes muista koska olen tyydyttänyt itseni. N29

Vierailija
7/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Vihaan helteitä.

Vierailija
8/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee. Seksiä en ole saanut neljään kuukauteen ja en edes muista koska olen tyydyttänyt itseni. N29

Eihän 4kk ole mitään. Monilla miehillä on vuosien kuivia kausia, etenkin miehillä ketkä eivät käytä alkoholia ja käy baareissa. 4kk ei ole mitään..

Vierailija
9/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaa kotonasi.

Kyllä toisen miehen kosketus tekis nyt poikaa, mulla olis tuossa yhtä erikoisvoidettakin vielä avaamaton tuubi. Ei jyt mitään homostelua, mutta voitas auttaa toisiamme ja kattoo vaikka jotaki leffaa, mulla aika hyvät dvd valikoimat vhsiäkin löytyy jos ei dvd-soitinta. Yks kaveri vois tulla kuvaanki, jos semmonen kiinnostaa?

Vierailija
10/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän 4kk ole mitään. Monilla miehillä on vuosien kuivia kausia, etenkin miehillä ketkä eivät käytä alkoholia ja käy baareissa. 4kk ei ole mitään..

Mulle 4 kk on pisin aika neitsyyden menetyksen jälkeen mitä olen ollut ilman seksiä. Ennen pisin aika oli 2 kk. N29

Vierailija
11/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkkaa kotonasi.

Kyllä toisen miehen kosketus tekis nyt poikaa, mulla olis tuossa yhtä erikoisvoidettakin vielä avaamaton tuubi. Ei jyt mitään homostelua, mutta voitas auttaa toisiamme ja kattoo vaikka jotaki leffaa, mulla aika hyvät dvd valikoimat vhsiäkin löytyy jos ei dvd-soitinta. Yks kaveri vois tulla kuvaanki, jos semmonen kiinnostaa?

Ai sun luona? Kyllä kiinnostaisi. Voitas yhdessä venytellä.

Vierailija
12/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle 4 kk on pisin aika neitsyyden menetyksen jälkeen mitä olen ollut ilman seksiä. Ennen pisin aika oli 2 kk. N29

Tuotahan se naisen elämä on, jatkuvaa kullitusta ja juhlaa. Meillä miehillä vuodet vierii ja ainoa kuka ymmärtää on oma käsi.

Vierailija
13/13 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin! N35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan