Nainen, mitä tarvitsisit parisuhteessa mieheltäsi että tuntisit itsesi haluttavaksi, rakastetuksi ja ennen kaikkea Naiseksi?
Kommentit (34)
Hyvänä pitäminen, erityisesti hieronta sytyttää mut. Halaaminen pitkään ja hartaasti on myös ihanaa.
Simppeliä. Hyvänä pitämistä ilman seksuaalista aietta (esim. hierontaa ilman, että minuutin jälkeen alkaa hieroa "pehmeää jänistään" mua vasten). Muutenkin, että malttaisi pitää hyvänä. Nyt on sitä, että jos pyydän hyvänä pitämistä (täytyy pyytää koska ei ole oma-aloitteinen), niin alle minuutissa on älypuhelin kourassa ja mun hyvänä pitäminen tapahtuu toisella kädellä vähän sinne päin.
Ja ettei nalkuttais siitä, jos en aina jaksa tehdä kaikkia kotitöitäni heti.
Sitä, mitä mieheni minulle onnekseni antaa: rakastavia katseita, koskeita, halauksia, hellyyttä, huolenpitoa, lohtua, himoa, halua. Sen näkee hänen katseestaan, etenkin silloin kun yllätän hänet katsomasta minua. Kun hän kesken ruoanlaiton käy rutistamassa. Sen kuulee hänen puheestaan. Hän on suomalainen jörrikkä eikä lirkuttele tai valehtele, mutta aina silloin tällöin hän löytää jotain kaunista sanottavaa tällaisesta perunanenästäkin. Ja hänen huolenpitoonsa voin luottaa koska tahansa.
Minulla on maailman ihanin mies <3
Voi apua luin otsikon että "Nainen, mitä tarvitsisit parisuhteessa mieheltäsi että tuntisit itsesi haukutuksi, raiskatuksi ja ennen kaikkea Naiseksi?". Järkytyin. Onneksi olikin vaan mun lukihäiriö vauhdissa :D
Miksi miehen pitäisi pitää hyvänä tai antaa huolenpitoa? Nykynaisethan ovat niin itsenäisiä ja vahvoja.
Minun ei tarvitse tuntea olavini erityisesti Nainen, vaan miehelle elämän tärkein ihminen ja asia. Lämpöä, jakamatonta huomiota, rakkautta. Puolella oloa, läheisyyttä.
Ei ole paljoa se.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi pitää hyvänä tai antaa huolenpitoa? Nykynaisethan ovat niin itsenäisiä ja vahvoja.
0/5
Vierailija kirjoitti:
Saadakseen niitä itsekin. Oman ymmärrykseni mukaan hyvä parisuhde on sitä, että "kilpaillaan" toinen toisensa onnelliseksi tekemisessä. Minä rakastan pitää hyvänä miestäni, huolehtia hänestä ja antaa hänelle hellyyttä ja läheisyyttä, ja onneksi hän haluaa tarjota samaa minulle.
Mun mielestä tässä on enemmän kyse kemiasta kuin yksittäisistä teoista kummankaan osalta. Ja sitä lemiaahan sitten joko on tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä on enemmän kyse kemiasta kuin yksittäisistä teoista kummankaan osalta. Ja sitä lemiaahan sitten joko on tai ei.
Äh, kemiaa...
Jokainen nainen tuntee olevansa nainen ilman ap:takon, ellei satu olemaan transsukupuolinen.
Tarvitsisin uuden miehen, joka aidosti rakastaa, hyväksyy ja osaa keskustella (kuunnella) asioista reilusti ja avoimesti, eikä jatkuvasti vähättele ja lannista muita.
Vierailija kirjoitti:
Kemian vaikutus pysyy kyllä, mutta menee aika rankasti taustalle, kun puhutaan useista vuosista, jopa kymmenistä, yhdessä.
Kyllä yksittäiset teot merkitsevät.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsisin uuden miehen, joka aidosti rakastaa, hyväksyy ja osaa keskustella (kuunnella) asioista reilusti ja avoimesti, eikä jatkuvasti vähättele ja lannista muita.
Tai sitten pelkästään rikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, mitä mieheni minulle onnekseni antaa: rakastavia katseita, koskeita, halauksia, hellyyttä, huolenpitoa, lohtua, himoa, halua. Sen näkee hänen katseestaan, etenkin silloin kun yllätän hänet katsomasta minua. Kun hän kesken ruoanlaiton käy rutistamassa. Sen kuulee hänen puheestaan. Hän on suomalainen jörrikkä eikä lirkuttele tai valehtele, mutta aina silloin tällöin hän löytää jotain kaunista sanottavaa tällaisesta perunanenästäkin. Ja hänen huolenpitoonsa voin luottaa koska tahansa.
Minulla on maailman ihanin mies <3
Ihana kirjoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kemian vaikutus pysyy kyllä, mutta menee aika rankasti taustalle, kun puhutaan useista vuosista, jopa kymmenistä, yhdessä.
Okei, saan kai silti olla eri mieltä. Mun mielestä sen oikeanlaisen kemian myötä tulee (toivottavasti) tarve ja tapa huomioida toista ihmistä juuri sille parisuhteelle sopivalla tavalla. Vaatii tietysti myös oikeanlaisen ihmisen. Mun on vaikea nähdä listattuna jotain yksittäisi tekoja, joita pitäisi tehdä, että silitäs mua tuosta käsivarresta nyt, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se menee päinvastoin. Se kemia, feromonit (siinä määrin kuin niitä ylipäänsä vieläkään tunnetaan), ovat edellytykset sille, että pääsee yli niistäkin teoista, jotka alkavat pitkän suhteen myötä ärsyttää; kun tekisi mieli kokeilla muita jne.
Kiinnostusta, hiukan ihailua, kauniita sanoja edes joskus. Halailu ja hyvän sekin lisäksi.
Mikä saa sinut avautumaan seksuaalisesti? Ap