Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netti deittailu naisena, tylsiä miehiä?

Vierailija
21.05.2018 |

Juu elikkä olen nuori nainen ja olen yrittänyt etsiä seuraa netistä siis ihan parisuhdetta ajatellen mutta suurin osa miehistä kenen kanssa olen kirjoitellut vaikuttaa erittäin tylsältä.

Tylsältä tarkoitan sitä että ei osaa keskustella, vastaukset on "Juu" "ihan sama" tyylisiä tai sitten kysellään vaan tylsiä kysymyksiä "ai millainen sää siellä on tänään?'

Sitten on taas miehiä ketkä alkaa heti mielistellä minua koska nyt olen vain nainen. Onko tosiaan niin että netissä pyörii vain ne epäkiinnostavimmat miehet, koska minusta on alkanut tuntua tältä? Itse olen koittanut saada miehistä kaikkea irti ja kysellyt erilaista mutta tuntuu että suurella osalla ei ole mitään mielipidettä asioihin eikä heidän elämässä ole oikein muuta kuin esim. työ..

Haluaisin tavata miehen joka on KIINNOSTAVA, mutta nämä miehet ei varmaan sitten netissä pyöri? harmi..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se mahdollisuus että itse olet tylsä? :o

Vierailija
2/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda netti, koska olet ihan oikeassa. Netissä ovat juuri ne vähiten kiinnostavat miehet, koska siellä ovat miehet, joilla ei ole sosiaalista elämää. Ei kavereita, ei sosiaalisia harrastuksia, ei edes vuorovaikutustaitoja niiden hankkimiseen.

Laita pilkettä silmäkulmaan, hymyä suupieleen ja lähde iloisella mielellä ulos. Tällaisena vuodenaikana ei kannata istua sisällä yhtään sen enempää kuin on pakko, ja ulkona kannattaa pitää katse komeissa miehissä eikä kännykässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa maailmaan - tuo on todellisuus - ei elokuvien illuusiota :D

Vierailija
4/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä viestittelee niin monen kanssa, ettei jaksa aina varasijalla olevien naisten viesteihin panostaa paljoa. Olet vaan kärsivällinen, niin kyllä sieltä kiinnostaviakin miehiä löytyy.

Vierailija
5/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei netissä onnistu vaikuttamaan mkiinnostavalta, ei vielä tarkoita etteikö ihminen  voisi oikeasti olla kiinnostava. Ei kaikki vaan osaa tai tykkää keskustella netissä, tai onnistu antamaan sitä parasta kuvaa.

Vierailija
6/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas katsottu liikaa romanttisia komedioita eikä löydykkään samanlaista menoa sormet napsauttamalla IRL. Nyyh nyyh kun on naisena taas raskasta

Vierailija
7/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettei netissä onnistu vaikuttamaan mkiinnostavalta, ei vielä tarkoita etteikö ihminen  voisi oikeasti olla kiinnostava. Ei kaikki vaan osaa tai tykkää keskustella netissä, tai onnistu antamaan sitä parasta kuvaa.

Sellaiselle ihmiselle netti ei ole paras paikka etsiä seuraa. Kannattaa panostaa niihin tilanteisiin, joissa voi osoittaa kiinnostavuutensa, keskustelutaitonsa ja muut parhaat puolensa.

Vierailija
8/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda netti, koska olet ihan oikeassa. Netissä ovat juuri ne vähiten kiinnostavat miehet, koska siellä ovat miehet, joilla ei ole sosiaalista elämää. Ei kavereita, ei sosiaalisia harrastuksia, ei edes vuorovaikutustaitoja niiden hankkimiseen.

Laita pilkettä silmäkulmaan, hymyä suupieleen ja lähde iloisella mielellä ulos. Tällaisena vuodenaikana ei kannata istua sisällä yhtään sen enempää kuin on pakko, ja ulkona kannattaa pitää katse komeissa miehissä eikä kännykässä!

Nimenomaan komeissa, muut kannattaa heti rankasta pois.

M35

Vierailija
9/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, itse koen asian olevan täysin päinvastoin! Itse etsin alle 30-v miehiä ja kaikki tuntuvat olevan matkustushulluja (pää sekoaa jos ei kahta kertaa vuodessa pääse kuukauden reppureissulle kaukomaille) ja muutenkin arki tungetaan aivan täyteen eri aktiviteetteja. Itse pidän perus arjesta ja toivoisin löytäväni samanlaisen kumppanin.

Vierailija
10/10 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v kotihiiri kirjoitti:

Jännää, itse koen asian olevan täysin päinvastoin! Itse etsin alle 30-v miehiä ja kaikki tuntuvat olevan matkustushulluja (pää sekoaa jos ei kahta kertaa vuodessa pääse kuukauden reppureissulle kaukomaille) ja muutenkin arki tungetaan aivan täyteen eri aktiviteetteja. Itse pidän perus arjesta ja toivoisin löytäväni samanlaisen kumppanin.

Tinderissä on naisista varmasti 90% noita matkustushulluja.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi