Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puolisosi ei suostu tekemään

Vierailija
21.05.2018 |

Onko teillä asiaa mihä puolisonne ei suostu tekemään vaikka olet pyytänyt.

Meillä ei suostu kokeilemaan eturauhasen hierontaa.kuulema likaista. Olen sanonut että ottaisi vaikka hanskan. Mutta ei.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei suostu.

-Tekemään aloitetta

-Suuseksi,puolin ja toisin.

-Pitämään aistikkaita alusasuja.

-Tyydyttämään minut käsin, jos itseä ei niin huvita.

-Harrastamaan seksiä muualla kuin sängyssä.

-Puhumaan seksistä.

-Anaalihommiin.

-Joskus ratsastaa, antaa tissien väliin ja takaapäin jos oikein nätisti pyytää.

Vierailija
62/76 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu imemään/näykkimään/suutelemaan rintojani :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistellaan nyt exää, kun tää sinkkuelämä on vain itsensä kanssa harrastamista. Peppuseksistä kieltäytyi, kun kaverin mies alkoi yhden kerran jälkeen vaatimaan peppua aina. Kunnioitin tätä enkä vaatinut koskaan peppuseksiä uudelleen. Silti sai kyllä sormen laittaa sisälle peppuun ja katsoa sai myös. Hygienian kun vain muisti ettei etupuolelle mennä enää tämän jälkeen. Kaulan koskeminen oli ehdottomasti kielletty niin, että tulisi kuristava tunne. Tämä selvästi oli ahdistavaa hänelle. Suuhun sai tulla ja tykkäsi mun eturauhasta "kutitella". Lämmöllä muistelen näin tammipakkasilla!

Vierailija
64/76 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....jatkoa edelliseen, kun tuli mieleen vielä, että olisin halunnut naisen alistavan edes jollain tasolla mua seksin aikana. En saanut oikein reaktiota ja puhui ettei ole hänen juttunsa. Tykkäsi kyllä jos minä olin dominoivampi.

Vierailija
65/76 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pane kun minulla on kuukautiset. Häntä pitää silloinkin kyllä tyydyttää muuten. Itse olen sitten melkein viikon puutteessa kun en saa yhdyntää.

Vierailija
66/76 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua katsoa jalkoväliäni valot päällä eikä juuri koskea. Ja alapääni on kyllä kaunis.

Vierailija
67/76 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi miesystäväni ei ole suostunut vielä seuraaviin;

- että saisin sitoa hänet

- rajuhkoihin otteisiin (en halua mitään kunnon bdsm-alistamista, vaan vanilja-alistamista osia vaihdellen)

- kotivideon tekemiseen

- että ottaisimme sillon tällöin toisen naisen yhteiseksi leikkikaluksi

Olemme olleet yhdessä vasta kaksi vuotta, eikä mies ole jyrkästi torpannut mitään noista. Hyvät mahdollisuudet on siis siihen, että jotain noista pääsemme vielä toteuttamaan :)

68/76 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pane kun minulla on kuukautiset. Häntä pitää silloinkin kyllä tyydyttää muuten. Itse olen sitten melkein viikon puutteessa kun en saa yhdyntää.

Kyllä tämän kohtuu siististi pystyy hoitamaan (jos 1-2 pahinta päivää pärjää tyydytyksellä tai todella pikasella), toki ainahan se on jonkunverran kiireellä sillon.

69/76 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toistaiseksi miesystäväni ei ole suostunut vielä seuraaviin;

- että saisin sitoa hänet

- rajuhkoihin otteisiin (en halua mitään kunnon bdsm-alistamista, vaan vanilja-alistamista osia vaihdellen)

- kotivideon tekemiseen

- että ottaisimme sillon tällöin toisen naisen yhteiseksi leikkikaluksi

Olemme olleet yhdessä vasta kaksi vuotta, eikä mies ole jyrkästi torpannut mitään noista. Hyvät mahdollisuudet on siis siihen, että jotain noista pääsemme vielä toteuttamaan :)

Tästä kyllä hyvä jos vaan toinen suostuu vähänkään antamaan periksi.

Vierailija
70/76 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoria fyysisiä aloitteita, vaikka olen niitä monesti pyytänyt ja itsekin tehnyt. Nykyään olen lähes lopettanut kun tuli torjuntaa torjunnan jälkeen. Esim. suutelu ja hyväily, josta voitaisiin edetä sänkyyn, olisi hyvä. Sen sijaan on epämääräistä vihjailua, tyyliin

hymistään, sanotaan että kävin pesulla (=anna suuseksiä), ja sitten seksuaalinen kosketus pitäisi aloittaa itse.

Harrastamaan seksiä useammin kuin kolme kertaa kuussa tai joustamaan niin että seksiä olisi minunkin aloitteestani useammin kuin ehkä kerta/vuosi.

Antamaan suuseksiä ("Pitäis kyllä jossain kohtaa.") muuten joskus harvoin, vaikka itse saa sitä lähes joka kerta.

Kokeilemaan uutta, esim. uudet seksilelut taitaa jäädä omaan käyttöön.

N29

71/76 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoria fyysisiä aloitteita, vaikka olen niitä monesti pyytänyt ja itsekin tehnyt. Nykyään olen lähes lopettanut kun tuli torjuntaa torjunnan jälkeen. Esim. suutelu ja hyväily, josta voitaisiin edetä sänkyyn, olisi hyvä. Sen sijaan on epämääräistä vihjailua, tyyliin

hymistään, sanotaan että kävin pesulla (=anna suuseksiä), ja sitten seksuaalinen kosketus pitäisi aloittaa itse.

Harrastamaan seksiä useammin kuin kolme kertaa kuussa tai joustamaan niin että seksiä olisi minunkin aloitteestani useammin kuin ehkä kerta/vuosi.

Antamaan suuseksiä ("Pitäis kyllä jossain kohtaa.") muuten joskus harvoin, vaikka itse saa sitä lähes joka kerta.

Kokeilemaan uutta, esim. uudet seksilelut taitaa jäädä omaan käyttöön.

N29

No tässä kysyisin kyllä toiselta että onko kiinnostus kadonnut, kun ei tommosta tarvis kenenkään kestää. Aina löytyy toinen kukan osaa hoitaa toisenkin tarpeet kunnolla kuitenkin.

Vierailija
72/76 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyin vaimolta joskus viime kesänä, että voisiko ottaa minulta suihin loppuun asti niin että tulisin makukondomin sisälle. (Suuhun tulemista on turha edes kysyä.) Tämä vastasi, että voi olla, täytyypä miettiä. Tähän päivään mennessä en ole tuollaista "hoitoa" saanut, joten ehdotukseni taisi olla kauuuuhean radikaali kun mietintäprosessi on vieläkin menossa. :D Tai sitten hän on vain unohtanut ilmoittaa minulle, että sori, vastaus on ei. Itsekään en saa suuseksiä hänelle antaa.

Eipä oikein muuta ole tarjolla kuin yhdyntää lähetyssaarnaajassa 2-3 krt/kk. Viime kerralla vaimon lähentyessä minua sanoin, että mua ei nyt huvita mutta saisinko hoidella sinut seksilelulla. En saanut, kun vaimon on kuulemma saatava joka seksikerralla yhdyntää. Hän oli sitten mieluummin ilman.

Ärsyttää. Olen harkinnut ainakin puolitosissani, pitäisikö hankkia seksinukke toimistolle ja silloin tällöin lukita ovet, vetää verhot kiinni ja jäädä hetkeksi "ylitöihin", jaksaisiko tuota velvoiteseksiä kotona paremmin kun tietäisi että välillä on sentään jotain muutakin saatavana. Eihän nukke tietenkään aitoa naista korvaa mutta ei ole tarkoituskaan, oikeaa syrjähyppyä en ole koskaan tehnyt enkä nytkään ajatellut tekeväni. Rakastan kuitenkin edelleen puolisoani ja liitto on muuten hyvä näitä seksiasioita lukuunottamatta.

Vierailija
73/76 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei suostu.

-Tekemään aloitetta

-Puhumaan seksistä.

-Anaalihommiin.

Tuttua... Tuohon pitää vielä lisätä ettei seksiä muulloin kuin lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla (ja sitäkin vaan 3-5 krt. vuodessa).

74/76 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kysyin vaimolta joskus viime kesänä, että voisiko ottaa minulta suihin loppuun asti niin että tulisin makukondomin sisälle. (Suuhun tulemista on turha edes kysyä.) Tämä vastasi, että voi olla, täytyypä miettiä. Tähän päivään mennessä en ole tuollaista "hoitoa" saanut, joten ehdotukseni taisi olla kauuuuhean radikaali kun mietintäprosessi on vieläkin menossa. :D Tai sitten hän on vain unohtanut ilmoittaa minulle, että sori, vastaus on ei. Itsekään en saa suuseksiä hänelle antaa.

Eipä oikein muuta ole tarjolla kuin yhdyntää lähetyssaarnaajassa 2-3 krt/kk. Viime kerralla vaimon lähentyessä minua sanoin, että mua ei nyt huvita mutta saisinko hoidella sinut seksilelulla. En saanut, kun vaimon on kuulemma saatava joka seksikerralla yhdyntää. Hän oli sitten mieluummin ilman.

Ärsyttää. Olen harkinnut ainakin puolitosissani, pitäisikö hankkia seksinukke toimistolle ja silloin tällöin lukita ovet, vetää verhot kiinni ja jäädä hetkeksi "ylitöihin", jaksaisiko tuota velvoiteseksiä kotona paremmin kun tietäisi että välillä on sentään jotain muutakin saatavana. Eihän nukke tietenkään aitoa naista korvaa mutta ei ole tarkoituskaan, oikeaa syrjähyppyä en ole koskaan tehnyt enkä nytkään ajatellut tekeväni. Rakastan kuitenkin edelleen puolisoani ja liitto on muuten hyvä näitä seksiasioita lukuunottamatta.

No itse en pystyis suhteeseen missä se ei toimis, seksi on mulle iso osa kipinää ja että toiselle saa antaa sitä hyvää. Vähempään en tyydy enää.

Vierailija
75/76 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ei suostu.

-Tekemään aloitetta

-Puhumaan seksistä.

-Anaalihommiin.

Tuttua... Tuohon pitää vielä lisätä ettei seksiä muulloin kuin lauantaina saunan jälkeen pimeässä peiton alla (ja sitäkin vaan 3-5 krt. vuodessa).

On kuin suoraan meillä... Ja ei puhettakaan että hän sheivaisi. Onneksi sentään 3-5 krt. kuukaudessa lahnaseksiä.

Vierailija
76/76 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu nuolemaan mua ikinä, ei siis ikinä. Harmittaa todella, koska itse nauttisin siitä niin paljon.

Kaikki edelliset miehet ovat nuolleet ihan huolella. Täytyy varmaan pistää mies vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme