Mitä puolisosi ei suostu tekemään
Onko teillä asiaa mihä puolisonne ei suostu tekemään vaikka olet pyytänyt.
Meillä ei suostu kokeilemaan eturauhasen hierontaa.kuulema likaista. Olen sanonut että ottaisi vaikka hanskan. Mutta ei.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Pyysin joskus panemaan mua pienellä strap-onilla. Ei kommentoinut mitenkää
Oletko kysynyt uudestaan? Tai kertonut muutoin miten haluaisit ajoittaista roolienvaihtoa... antautua oman Naisesi naitavaksi...
Pukeutumaan seksikkäästi. Hyväilemään peräaukkoani. Onhan noita. Enään kehtaa kertoa mitä haluan,kun niitä ei koskaan kuitenkaan toteuteta. Rohkaisi kertomaan haluistani mutta mihinkään ei suostunut. Tuli vain itselle kauhea häpeä ja nolous.
Ei suostunut saunassa ottamaan suihin. Eikä sitten hoitamaan käsinkään.en ymmärrä. Eipä ollut sitten seksiäkään silloin. Eikä vielä nytkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysin joskus panemaan mua pienellä strap-onilla. Ei kommentoinut mitenkää
Oletko kysynyt uudestaan? Tai kertonut muutoin miten haluaisit ajoittaista roolienvaihtoa... antautua oman Naisesi naitavaksi...
En ole kysynyt. Vapaasti saa kyllä itse ehdottaa tai alkaa tehdä tuon suuntaista. Tosin PIENELLÄ strapilla
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä asiaa mihä puolisonne ei suostu tekemään vaikka olet pyytänyt.
Meillä ei suostu kokeilemaan eturauhasen hierontaa.kuulema likaista. Olen sanonut että ottaisi vaikka hanskan. Mutta ei.
Vaimo ruo vinyyli hanskat mukanaan sänkyyn kun haluaa runkata mun pyllyä
Meillä ei suostu kokeilemaan eturauhasen hierontaa.kuulema likaista. Olen sanonut että ottaisi vaikka hanskan. Mutta ei.[/quote]
Vaimo ruo vinyyli hanskat mukanaan sänkyyn kun haluaa runkata mun pyllyä[/quote]
Oletko pyytänyt tekemään niin?.millaset hanskat?.mustat vai sellaset siivoushanskat. Mistä saa hanskoja?.tykkäätkö?.tykkääkö vaimo?
Ex-muija ei suostunut paskantamaan kalulleni, onneksi uusi naisystävä suostuu.
Nykyään ei saa:
Silittää paljasta selkää eikä sääriä,koska kädet on karheat.
Suukotella ei saa,koska parta kutittaa.
Kainaloon ei voi tulla,koska tulee kuuma.
Takaa päin ei voi olla kun ei tykkää.
Ratsastaa ei voi kun jalat tulee kipeeksi.
Suuseksiä ei voi antaa kun leuat puutuu.
Käsihoitoa ei voi antaa kun käsi väsyy,ja voi tulla sotkua.
Mietitte varmaan miksi oon vielä suhteessa. En todella tiedä.nyt alkanut tulla ero aikeet mieleen.
Vaimo ei anna nuolla pilluaan. Itse nuolisin vaikka joka päivä. Luulin joskus teininä, että kaikkihan siitä pitävät. Ei näköjään.
Olen 40v mies vaimo on 38v.
En halua minäkään mitään tekopenistä vaimolle mutta suon kyllä toisen miehen vaimoa naimaan oikeastaan ehdottelen.
Vaimo on nyt innostunut kun saa vierastakin miestä.
Yksi mies on saanut olla panemassa vaimoa jo 16 vuotta.
Epez kirjoitti:
Vaimo ei suostu ottamaan suihin, ratsastamaan, käyttämään seksiasusteita, peppupano ehdoton ei jne.
Siis... mitä se sitten suostuu tekemään? Aika villi seksielämä teillä :(
Vaimo ei suostu oikeastaan mihinkaan muuhun kuin lähetyssaarnaajaan, ratsastamiseen ja takaapäin. Ei halua antaa tai vastaanottaa suuseksiä, käytännössä ei halua edes heppiin koskea ja makaa pääosin passiivisena selällään.
Mies ei suostunut aisurikokeiluun. Se on hänen fantasiansa, mutta käytännösssä ei halunnut kokeilla, kun ehdotin. Jälkikäteen kyllä mietin itsekin, että parempi näin.
Nuolemaan. Vain yksi asento kävi. Ei halunnut koskea pill*a. Nykyään ei halua mitään muutakaan.
Ei suostu :
Ottamaan suihin
Antamaan kakkosta
Olemaan mahallaan pantavana
Ratsastamaan
Doggystyleen
Viime aikoina lista on kasvanut myös
Suuseksin vastaanottamisella
Lähetyssaarnaajalla
Ei luoja en voi muuta sanoa. Mä kun luulin että olen hyvinkin tylsä kun arkailen peppuseksiä...
Mutta ehken olekaan. Nuolla saa niin paljon kuin jaksaa ja imen itsekin, mikä tahansa asento Käy, pukemaan suostuisin jos älyttäisiin pyytää, sama kevyen sitomisen kanssa. Ja saa vaikka tulla suuhun joskus, ei vaan meinaa mies pystyä tulemaan niin.. ehkä tottunut tulemaan vain yhdellä tavalla, todella nopealla liikkeellä ....🤔 eikä haittaa tippaakaan ottaa suihin vaikka asentojen vaihdon välissä, tai suudella miestä suuseksin jälkeen. Valot saa olla päällä tai ilman ja katsoa saa minua ja pillua ihan mistä vaan.
Vähän kovempi otteissaankin saisi mies joskus olla... että tulisi ja ottaisi vaan. Vaikka ei sillä, on ihana mies sängyssä, huomaavainen ja kunnioittava. Kehua kyllä voisi joskus... näenhän mä että kiihotan sitä mutta silti... on sentään joskus sanonut että ei tarvi hänen huolehtia siitä ettei seisoisi kun on ni n hoikka ja hyväkuntoinen tyttöystävä hänellä.
Ehkä siksikin olen aika avoin seksissä? Tai siis luulin etten ole mut kun näitä lukee... tosin enpä minäkään suostuisi kakkaamaan kenenkään näkyvillä. Nussimaan ehkä... joskus saattaa verhot unohtua raolleen. Ehkä kovin estoiset on niin epävarmoja itsestään, vartalostaan,? Kehutteko miehet naisia?
Mies ei anna koskea peppuunsa. Haluaisin sormettaa ja antaa eturauhashierontaa mutta ei kelpaa. Tykkään itse peppuseksistä ja haluaisin antaa miehellekin uusia kokemuksia. Muuten on estoton ja meillä on hyvä seksielämä.
N48 ja M50
Vierailija kirjoitti:
Mies ei anna koskea peppuunsa. Haluaisin sormettaa ja antaa eturauhashierontaa mutta ei kelpaa. Tykkään itse peppuseksistä ja haluaisin antaa miehellekin uusia kokemuksia. Muuten on estoton ja meillä on hyvä seksielämä.
N48 ja M50
Toivon mukaan saisit sen miehesi vielä suostumaan tuohon mitä haluaisit hänelle tehdä... tuntuu se vaan meinaan todella hyvälle ;)
Itse olen ottanut Naiseltani sträppiäkin peppuuni eli olemme roolejakin ajoittain vaihtaneet =)
Tuo on muuten aika ikävää jos nainen ei tee oikeastaan ikinä aloitetta seksin tai läheisyyden suhteen. Jotenkin aina tilanne kääntyy siihen jos mies ei tee aloitetta, niin asiat on huonosti parisuhteessa ja epäillään pettämistä ja vaikka mitä... Mitä siinä sitten itse pitäisi ajatella jos nainen ei tee aloitteita? Se on täysin normaalia? eihän voi sanoa että aina mielihalut kohtaa mutta jos siitä tulee/on tapa, niin se on ikävää.