Mitä puolisosi ei suostu tekemään
Onko teillä asiaa mihä puolisonne ei suostu tekemään vaikka olet pyytänyt.
Meillä ei suostu kokeilemaan eturauhasen hierontaa.kuulema likaista. Olen sanonut että ottaisi vaikka hanskan. Mutta ei.
Kommentit (76)
Mies ei suostu fistaamaan, koska pelkää että pillu löystyy.
Nai kyllä mua peppuun ja on oikea taituri suu seksissä.
Ei haittaa.. Ihana mies, ollut jo kohta 29v❤️❤️
Vaimo ei ole nuollut persettäni vaikka lähellä ollutkin. En kyllä ole pyytänytkään. Eikä niin väliksikään. Muuten kaikki menee.
Vierailija kirjoitti:
Ennen mrillä oli suuseksiä molemminpuolin. Oli myös takaapäin ja vaimo ratsastikin. Olinhissien väliin ja suukkoja. Kaikki muuttu lapsen myötä. Nainen on onnellinen. Minä kärvistelen kerran kk tapahtuvasta lähetyssaarnaajalla. Oon kyllä nolannut itseni ja pyytänyt suihin ottoa,mut ei. Minä kun nuolen vaimon ja hän saa orgasmin niin joko nousen päälle tai olen ilman. Arvaatte varmaan että ajattelen eroa joka päivä.kyllä varmasti eroan vielä.
Kuinka vanha on lapsi? Mulla vaikutti hormoonit. Kun lapsi täytti 2 ja lopetin imetyksen palautui hormoonit takaisin. Tai oikeastaan ei palautunut vaan nousi ihan uusiin sfääreihin. Minä joka en oo yli 10v nauttinut esim suihinotosta voisin tehdä sitä vaikka joka pv. Mies on ihan pulassa eikä aina ihan hyvällä tavalla koska hän ei meinaa pysyä tässä vauhdissa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Epez kirjoitti:
Vaimo ei suostu ottamaan suihin, ratsastamaan, käyttämään seksiasusteita, peppupano ehdoton ei jne.
Sama täällä, tuntuu todella pahalta kun toinen ei halua mitään ja sillon kun säälistä antaa, pitäisi homma hoitaa mahdollisimman nopeaa ja vaivattomasti alta pois. Hyi, kun alkoi vituttaa ajatus!
Sama täällä
Mun muija ei suostu koskaan putsaamaan lavuaarin hajulukkoa, vitu*taa ihan sairaasti kun joutuu aina ite sen tekemään!
Kuinka vanha on lapsi? Mulla vaikutti hormoonit. Kun lapsi täytti 2 ja lopetin imetyksen palautui hormoonit takaisin. Tai oikeastaan ei palautunut vaan nousi ihan uusiin sfääreihin. Minä joka en oo yli 10v nauttinut esim suihinotosta voisin tehdä sitä vaikka joka pv. Mies on ihan pulassa eikä aina ihan hyvällä tavalla koska hän ei meinaa pysyä tässä vauhdissa mukana.[/quote]
Täyttää kohta 3. Imetyksen lopetti jo aikoja sitten. Meillä ei tuollaista vaikutusta ollut. Muuten menee ihan ok. Mutta seksielämä masentaa.tai sen puute. Ajattelin vielä tämän kesän katsoa. Sitten ehdotan eroa.
Ottamaan pyllyynsä. Olen mies ja olen hätä pyytänyt vaimolta usein. Olen myös sanonut että voisi endin vaikka korkata minut,mielestäni reilua että molemmat ottavat peppuun. Mutta ei millään suostu tuohon hommaan.
Mies45
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Pyysin vaimoa tekemään eturauhashieronnan samaan aikaan kun ottaisi suuhun. Ei suostunut,koska molemmat ällöttää. Välillä vaimo ottaa suihin kun hoitelee käsin ja pyydän,laukean siis suuhun.
Vaimon mieleen on vain perus lähetyssaarnaaja makkarissa 2kertaa kk. Olen kyllästynyt,ja olen harkinnut eroa.
Niin ja olemme 30vuotiaita. Ja naimme kuin jotkut vanhukset ennen. Kun lukee hätä palstaa niin tuntuu että meitä vanhemmilla on parempi ja monipuolisempi seksielämä kuin meillä
Todennäköisesti olikin. Sinuna eroaisin. Mutta ensin teet selväksi vaimolle, ettet ole tyytyväinen. Enkä tarkoita suoraan sanomista, ei naiset ymmärrä suoraa puhetta, ja onhan puhe vain puhetta, sananhelinää. Vaan osoita se hänelle, rupea mieheksi äläkä hyväksy paskaa kohtelua.
Mulla oli avioliitto juuri tällainen, että mikään ei oikein onnistunut kun kyseli suostumusta. Harmitti moni juttu, minkä kokeilun tiesi olevan normaalia. Esim seksi vaikka autossa tai ulkoilmassa yms.
Sitten eron jälkeen en ole kauheasti kysellyt mitään, vaan ottanut aina seksissä johtajan roolin, että nyt tehdään tätä. Kaikki osapuolet ovat olleet tyytyväisiä. Monta kokeilua, mitä ei kumpikaan osapuoli koskaan ollut tehnyt aiemmin.
Tarinan opetus: Jos miehenä ajaudutte tilanteeseen, että pitää nöyränä kysellä noita, niin sama jo tänään täytellä eropaperit tai hyväksyä asia. Tilanne ei tule korjaantumaan koskaan.
Meillä ei vaimo suostu näyttämään pilluaan.
Olen sitä kohta viisitoista vuotta nuollut, sormettanut, sormettanut ja nuollut, paijannut, läpsytellyt, kopeloinut ja ties mitä, mutta en ole sitä nähnyt kuin sen, mitä salaa suihkussa salaa vilkaisten näkee!!
Ai että risoo! Asia on otettu esille, mutta muutosta asiaan ei tule. Valot pysyy poissa tai peitto päällä.
Nautin kuitenkin seksissä hyvin paljon suuseksin antamisesta. Jotain pikapanoja lukuunottamatta annan ennen yhdyntää suuseksiä vähintään yhden orgasmin verran, ja olisi mielestäni oikeutettua saada kerrankin nähdä, miten se pimppi nauttii siitä. :)
Olen jopa harkinnut pettämistä, jos löytäisin naisen, joka suostuisi levittämään haaransa yhden illan työskentelytilaksi.
Kolme kertaa orgasmi, ja joka kerran saisin
seurata aitiopaikalta, nam!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli avioliitto juuri tällainen, että mikään ei oikein onnistunut kun kyseli suostumusta. Harmitti moni juttu, minkä kokeilun tiesi olevan normaalia. Esim seksi vaikka autossa tai ulkoilmassa yms.
Sitten eron jälkeen en ole kauheasti kysellyt mitään, vaan ottanut aina seksissä johtajan roolin, että nyt tehdään tätä. Kaikki osapuolet ovat olleet tyytyväisiä. Monta kokeilua, mitä ei kumpikaan osapuoli koskaan ollut tehnyt aiemmin.
Tarinan opetus: Jos miehenä ajaudutte tilanteeseen, että pitää nöyränä kysellä noita, niin sama jo tänään täytellä eropaperit tai hyväksyä asia. Tilanne ei tule korjaantumaan koskaan.
Ilmeisesti itse olen niin vanhaa ikäluokkaa, että tällainen menettely on ihan luonnollista. Kyllä meillä mies on aina viennyt tässä seksiasiassa, ehkäpä ihan siitä syystä, että oli alunperin kokeneempi ja itse olin täysin kokematon kun alettiin olla yhdessä. Toki itsekkin teen aloitteita ym, mutta yleensä jossain kohtaa mies ottaa ohjat ja useimmiten ollaan monella eritavalla ennen finaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti itse olen niin vanhaa ikäluokkaa, että tällainen menettely on ihan luonnollista. Kyllä meillä mies on aina viennyt tässä seksiasiassa, ehkäpä ihan siitä syystä, että oli alunperin kokeneempi ja itse olin täysin kokematon kun alettiin olla yhdessä. Toki itsekkin teen aloitteita ym, mutta yleensä jossain kohtaa mies ottaa ohjat ja useimmiten ollaan monella eritavalla ennen finaalia.
No näinhän se pitääkin mennä. Itse vaan makselin oppirahat aiheesta. Olin itse kokemattomampi osapuoli, mutta suurin syy oli että minusta oli kasvatettu ylikiltti, ja uskoteltu naisten menevän rikki, mikäli asioita ei tee heidän tavallaan. Eli olin täysin idiootti näin jälkeenpäin...
Ei ota suihin, ei anna nuolla itseään, yhdyntä pelkästään pimeässä tai peiton alla, makkarin ovea ei saa kiinni koiraportin takia ja talossa asuu myös hänen lapsi, koirat nukkuu samassa sängyssä.
En kyllä pitkään jaksa tätä enää.
Harrastamaan seksiä mun kanssa. Kavereita ollaan
ei hyväksy minun "ystävyyttä" tekopenikseen. Ei voi käsittää että joku tarvitsee dildon täydentämään seksielämäänsä. Minä tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
ei hyväksy minun "ystävyyttä" tekopenikseen. Ei voi käsittää että joku tarvitsee dildon täydentämään seksielämäänsä. Minä tarvitsen.
Sama. Strap-on on myös täysin poissuljettu vaihtoehto toisesta miehestä nyt puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ennen mrillä oli suuseksiä molemminpuolin. Oli myös takaapäin ja vaimo ratsastikin. Olinhissien väliin ja suukkoja. Kaikki muuttu lapsen myötä. Nainen on onnellinen. Minä kärvistelen kerran kk tapahtuvasta lähetyssaarnaajalla. Oon kyllä nolannut itseni ja pyytänyt suihin ottoa,mut ei. Minä kun nuolen vaimon ja hän saa orgasmin niin joko nousen päälle tai olen ilman. Arvaatte varmaan että ajattelen eroa joka päivä.kyllä varmasti eroan vielä.
Anna mun ottaa sulta suihin.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies. Pyysin vaimoa tekemään eturauhashieronnan samaan aikaan kun ottaisi suuhun. Ei suostunut,koska molemmat ällöttää. Välillä vaimo ottaa suihin kun hoitelee käsin ja pyydän,laukean siis suuhun.
Vaimon mieleen on vain perus lähetyssaarnaaja makkarissa 2kertaa kk. Olen kyllästynyt,ja olen harkinnut eroa.
Niin ja olemme 30vuotiaita. Ja naimme kuin jotkut vanhukset ennen. Kun lukee hätä palstaa niin tuntuu että meitä vanhemmilla on parempi ja monipuolisempi seksielämä kuin meilläTodennäköisesti olikin. Sinuna eroaisin. Mutta ensin teet selväksi vaimolle, ettet ole tyytyväinen. Enkä tarkoita suoraan sanomista, ei naiset ymmärrä suoraa puhetta, ja onhan puhe vain puhetta, sananhelinää. Vaan osoita se hänelle, rupea mieheksi äläkä hyväksy paskaa kohtelua.
Kyllä nainen siinä missä mieskin ymmärtää suoraa selkokielistä puhetta. m58
Ei suostu mihinkään läheisyyteen ei haleja ei suukkoja ellen oikein pyydä. Seksiä on varmaan minun takia,etten menisi vieraisiin . Ei nappaa enään seksi itseänikään. Ei kielisuukkoja. Älypuhelin vienyt paikkani. En tiedä miten olen kestänyt. Yrittänyt hankkia itsellekkin mielristä puuhaa.