Löydänkö koskaan miestä itselleni?
Olen 38 vuotias nainen pk-seudulta ja olen siinä uskossa että en taida enää löytää omanikäistäni miestä elämääni. Viimeisin tapaamani miehen suhteen en ole nyt kahteen kuukauteen pystyneet saamaan tapasmista aikaiseksi. Nyt olen kohta ollut kaksi viikkoa etten ole edes ottanut mieheen mitään yhteyttä. Eikä tosin hänkään ole ollut kovin aktiivinen sillä saralla. Ehkä tosiaan minut on luotu olemaan yksin eikä löytämään enöö ketään rinnalleni. Olen myös miettinyt josko kiirehdin esim.tämän miehen kanssa mutta olkoot...mies käy töissä joten arkisin emme juurikaan näe vaikka kohtuu lähekkäin asummekin. Olen nyt kaksi viikkoa keskittynyt omiin juttuihini ja yrittänyt olla ajattelematta koko miestä. Toisaalta ei minua kyllä haittaisikaan jos yhteydemme katkeaisi. Ehkä sitä alkaa tosiaan olemaan välinpitämätön toista kohtaan. Olen myös huomannut nyt kun olen viettänyt ns.vapaa aikaa töiden jälkeen yksin että olen kuitenkin melko tyytyväinen siihen ettei kukaan ole tuossa vieressä koko ajan kyhnäämässä. Noh tulipa täsdä nyt hiukan avauduttua omista asioista mutta ehkä se vaan on hyvä asia.
Kommentit (13)
Jos sulla on isot tissit, saat kyllä miehen, mikäli olet lauta kuten minä, kelpaat vain seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on isot tissit, saat kyllä miehen, mikäli olet lauta kuten minä, kelpaat vain seksiin.
Etkö arvosta itseäsi sen vertaa, että epätoivossasi kelpuuttaisit miehen joka haluaa parisuhteen pelkästään tissien kanssa? Entä se muu sinusta?
Parisuhde jonkun sian kanssa on ihan yliarvostettu. Keskity omaan elämääsi, harrasta, tee omia juttuja , nauti kun voit sen tehdä vapaasti. Turha jäädä itkeskelemään näin tyhjänpäiväinen asiaa.
Kannattaa myös rukoilla johdatusta sen oikean puolison löytämiseen Jumalalta.
Kysyt löydätkö miestä ja nytkin olet parisuhteessa. Pelkäät varmaan olevasi tarvitseva, mutta joskus pitää uskaltaa laittaa itsesi likoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen 38 vuotias nainen pk-seudulta ja olen siinä uskossa että en taida enää löytää omanikäistäni miestä elämääni. Viimeisin tapaamani miehen suhteen en ole nyt kahteen kuukauteen pystyneet saamaan tapasmista aikaiseksi. Nyt olen kohta ollut kaksi viikkoa etten ole edes ottanut mieheen mitään yhteyttä. Eikä tosin hänkään ole ollut kovin aktiivinen sillä saralla. Ehkä tosiaan minut on luotu olemaan yksin eikä löytämään enöö ketään rinnalleni. Olen myös miettinyt josko kiirehdin esim.tämän miehen kanssa mutta olkoot...mies käy töissä joten arkisin emme juurikaan näe vaikka kohtuu lähekkäin asummekin. Olen nyt kaksi viikkoa keskittynyt omiin juttuihini ja yrittänyt olla ajattelematta koko miestä. Toisaalta ei minua kyllä haittaisikaan jos yhteydemme katkeaisi. Ehkä sitä alkaa tosiaan olemaan välinpitämätön toista kohtaan. Olen myös huomannut nyt kun olen viettänyt ns.vapaa aikaa töiden jälkeen yksin että olen kuitenkin melko tyytyväinen siihen ettei kukaan ole tuossa vieressä koko ajan kyhnäämässä. Noh tulipa täsdä nyt hiukan avauduttua omista asioista mutta ehkä se vaan on hyvä asia.
Uliuliuu
Jos et ole kahteen viikkoon putänyt mieheen yhteyttä, niin hän on kyllä siirtynyt jo seuraavaan eli ette ole enää millään tapailuasteella. Sitten kun toinen kolahtaa ja tapaat kiinnostavan miehen, et pysty olemaan hänessä erossa kahta viikkoa ja sama juttu miehellä. Turha tapailla sellaisia miehiä, jotka eivät kiinnosta sinua ja jotka eivät ole sinusta kiinnostuneita.
Mitä iloa on asioista kun ei ole ketään jonka kanssa jakaa ne?
Kertoa päivän tapahtumista.
Suunnitella tulevaa.
Muistella menneitä.
Huomioni kiinnittyi otsikkosi sanaan itselleni. Esineellistät miehen kuin sinulle kuuluvaksi tarvekaluksi. Harventuneet tapailut kertovat siitä, ettette ehkä ole toisianne varten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä iloa on asioista kun ei ole ketään jonka kanssa jakaa ne?
Kertoa päivän tapahtumista.
Suunnitella tulevaa.
Muistella menneitä.
Miksi näillä asioilla on merkitystä vain, jos ne jakaa kumppanin kanssa? Voihan noita kaikkia tehdä vaikka ystävien kanssa tai sitten itsekseen! Jotenkin surullista jos elämällä ei ole mitään sisältöä, tai sisällöllä mitään väliä, jos ei ole "ketään jonka kanssa jakaa ne".
Vierailija kirjoitti:
Mene nyt katkera lauta jo pois tai mitä ikinä nimimerkkiä tykkäät silloin tällöin käyttää. Luuletko oikeasti, että tissien koko määrittää parisuhteen? Sen kuinka kiinnostava ihminen olet? Eiköhän se tärkein ole siellä pään sisällä. Ehkä sullekin sinne jotain tulisi jos lopetat elämäsi sisällön määrittämisen tissien koon kautta.
Samassa tilanteessa on miehiä vaikka kuinka paljon.
M35