avioeron vaikutus?
Eräs mies on muuttunut masentuneen näköiseksi, nimenomaan eron jälkeen.
Ennen tämä mies oli yksi komeimpia miehiä mitä on.
Ulkonäkö on lässähtänyt.
Sääliksi käy.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieliala vaikuttaa ulkonäköön, tuliko yllätyksenä. Mitä viestisi ajaa takaa?
Sitä että niin selkeästi näkyy kuvasta masentuneisuus, miehellä.
Ei häivääkään onnellisuudesta.
Hän ei halunnut erota...Mitenkäs hän ilmaisi tuon halun että ei halua erota vaan on valmis jatkamaan suhdetta?
?? Mistä voin sen tietää. En heidän seurassaan ole päivystänyt.
Kysy häneltä. Sinulle saati minulle sitä ei tietenkään tarvitse kertoa mutta on kyllä hyvin olennainen asia kun käsittelee tilannetta. Miten tilanne olisi voitu välttää vai olisiko voitu ollenkaan? Miksi hän ei halunnut jatkaa minun kanssa parisuhdetta? jne.
Vierailija kirjoitti:
En voi mitään mutta sääliksi käy.
Olivat unelmapari.
Hmm... kuulostaa kulissilta, en minä ainakaan jaksaisi sellaista suhdetta kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko ex-miehestäni?
Hän petti minua ja valehteli minulle. Itse asiassa elimme valheessa monta vuotta. Kaikki ajattelevat miksi jätin tuon "kultakimpaleen". Ja minusta on tehty hirviö nainen ja ex on säälittävä uhri...
Eksälläni on jo uusi nainen, löysi tämän heti eron jälkeen. Silti hän näyttää reppanalta ja masentuneelta nykyään. Ja minulle hän ilkeilee sen minkä ehtii. Hän oli elämäni rakkaus. Hän ei kuitenkaan missään vaiheessa suostunut ottamaan vastuuta tekosistaan. Hän ei pystynyt kohtaamaan syyllisyyttään. Nyt hän haluaa kääntää kaiken syyn minun päälleni, siinä myös onnistuen hyvin. Joskus on vain pakko mennä eteenpäin ja hyväksyä realiteetit.
sama tilanne, mustamaalaa yhteisille kavereille, soittelee vanhemmilleni miten ikävä on heitä olisi halunut jatkaa suhdetta mutta kun x ei halunut, mulle laitta haukkumis viestejä miten en kelpaa kenelekkään tai sitten vaan joillekin toivottomille tapauksille...otti uuden naisen heti ja samat sanat sille kun mullekin aikoinaan elämä rakkaus jne,,,, kaikki ihmettele miksi jätin niin hyvännäköisen miehen...
Mitä jonkun "erään miehen" muuttunut ulkonäkö sua liikuttaa?
Etkö ole ennen nähnyt surullista ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jonkun "erään miehen" muuttunut ulkonäkö sua liikuttaa?
Etkö ole ennen nähnyt surullista ihmistä?
Tottakai liikuttaa kun olen tuntenut sen miehen nuoresta saakka kuten vaimonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat unelmapari.Hmm... kuulostaa kulissilta, en minä ainakaan jaksaisi sellaista suhdetta kovin pitkään.
Ei ollut kulissia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talous koheni 80% ja mieli muuttu iloseksi ja saan elää ilman kyttäilyä. Sain itse päättää miten sisustan kämppäni, kun ex vaimo ei ole vttuilemassa.
Aika kauhea vaimo sulla ollut sitten. Olitteko kauankin aviossa? Saitteko lapsia?
Lapseton mies tuo on. Muuten elarit juoksisi ja pitäisi asua lähellä lapsia säällisessä asunnossa jos meinaa lapsia tavata. Silloin ei "talous kohene 80 %".
niihä se vastas et eio pentuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olivat unelmapari.Hmm... kuulostaa kulissilta, en minä ainakaan jaksaisi sellaista suhdetta kovin pitkään.
Ei ollut kulissia.
Hyvä että sen kuitenkin tiedät vaikka et päivittäin heidän seurassa ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kulissia.
Hyvä että sen kuitenkin tiedät vaikka et päivittäin heidän seurassa ollutkaan.
Tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhutko ex-miehestäni?
Hän petti minua ja valehteli minulle. Itse asiassa elimme valheessa monta vuotta. Kaikki ajattelevat miksi jätin tuon "kultakimpaleen". Ja minusta on tehty hirviö nainen ja ex on säälittävä uhri...
Eksälläni on jo uusi nainen, löysi tämän heti eron jälkeen. Silti hän näyttää reppanalta ja masentuneelta nykyään. Ja minulle hän ilkeilee sen minkä ehtii. Hän oli elämäni rakkaus. Hän ei kuitenkaan missään vaiheessa suostunut ottamaan vastuuta tekosistaan. Hän ei pystynyt kohtaamaan syyllisyyttään. Nyt hän haluaa kääntää kaiken syyn minun päälleni, siinä myös onnistuen hyvin. Joskus on vain pakko mennä eteenpäin ja hyväksyä realiteetit.sama tilanne, mustamaalaa yhteisille kavereille, soittelee vanhemmilleni miten ikävä on heitä olisi halunut jatkaa suhdetta mutta kun x ei halunut, mulle laitta haukkumis viestejä miten en kelpaa kenelekkään tai sitten vaan joillekin toivottomille tapauksille...otti uuden naisen heti ja samat sanat sille kun mullekin aikoinaan elämä rakkaus jne,,,, kaikki ihmettele miksi jätin niin hyvännäköisen miehen...
Inhottavaa tollanen mustamaalaaminen
Siksi kun edellinen oli yhtäkkiä poistettu.