Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

avioeron vaikutus?

Vierailija
20.05.2018 |

Eräs mies on muuttunut masentuneen näköiseksi, nimenomaan eron jälkeen.
Ennen tämä mies oli yksi komeimpia miehiä mitä on.
Ulkonäkö on lässähtänyt.
Sääliksi käy.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliala vaikuttaa ulkonäköön, tuliko yllätyksenä. Mitä viestisi ajaa takaa?

Vierailija
2/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt munan vaan housuissaan. Ihan oma syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous koheni 80% ja mieli muuttu iloseksi ja saan elää ilman kyttäilyä. Sain itse päättää miten sisustan kämppäni, kun ex vaimo ei ole vttuilemassa.

Vierailija
4/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että niin selkeästi näkyy kuvasta masentuneisuus, miehellä.

Ei häivääkään onnellisuudesta.

Hän ei halunnut erota...

Vierailija
5/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu nainen masentu ja joutuu nyt syömään lääkkeitä ex miehensä taas löysi heti uuden

Vierailija
6/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eräällee naisellekin kävi samoin. Oli ennen kaunis, mutta mies petti ja jätti niin nyt on kuin haamu. Minä siis

Vierailija
7/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talous koheni 80% ja mieli muuttu iloseksi ja saan elää ilman kyttäilyä. Sain itse päättää miten sisustan kämppäni, kun ex vaimo ei ole vttuilemassa.

Näinkin voi olla.

Vierailija
8/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitat uuden samanlaisen ketjun saman päivän aikana, ap?

Aihekin on kummallinen.

Ihminen rasittuu kriiseissä. Mitä siinä on susta ihmettelemistä?

Vierailija
9/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko aikaa erosta on?

Jos kumppani on halunnut eroa ja homma tullut "puskista", on paljon asioita joita pitää selvitellä mielessään ja tunteissaan.

Noin vuoden jälkeen viimeistään pitää olla helpottanut, muutoin jotain on jäänyt käsittelemättä.

Ensimmäinen ero voi olla monessa mielessä pahakin.  Kaikenlaiset unelmat ja käsitykset, jotka suurimmalta osin perustuvat harhakuvitelmiin, murtuvat.

Ero kokonaisuudessaan on mitä virkistävin ja kasvattavin kokemus, sanokaa mitä sanotte ja peukuttakaa mitä peukutatte.

Vierailija
10/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kauhea vaimo sulla ollut sitten. Olitteko kauankin aviossa? Saitteko lapsia?

Vierailija
11/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halunnut erota...

Mitenkäs hän ilmaisi tuon halun että ei halua erota vaan on valmis jatkamaan suhdetta?

Vierailija
12/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kauhea vaimo sulla ollut sitten. Olitteko kauankin aviossa? Saitteko lapsia?

Ei tehty lapsia. 5 vuotta.

Vierailija
13/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko aikaa erosta on?

Jos kumppani on halunnut eroa ja homma tullut "puskista", on paljon asioita joita pitää selvitellä mielessään ja tunteissaan.

Noin vuoden jälkeen viimeistään pitää olla helpottanut, muutoin jotain on jäänyt käsittelemättä.

Ensimmäinen ero voi olla monessa mielessä pahakin.  Kaikenlaiset unelmat ja käsitykset, jotka suurimmalta osin perustuvat harhakuvitelmiin, murtuvat.

Ero kokonaisuudessaan on mitä virkistävin ja kasvattavin kokemus, sanokaa mitä sanotte ja peukuttakaa mitä peukutatte.

Sulla ehkä oli, mutta ei sellaisilla jotka oikeasti rakastivat ja luulivat sen toisenkin rakastavan. Toi silloin on, jos suhteessa ei ole kummankaan puolelta enää mitään rakkautta.

Itse rakastin yli 20 vuotta ja tulin petetyksi ja jätetyksi. Ei ollut kovinkaan virkistävä kokemus, eikä ole vieläkään, vaikka tuosta jo 4 vuotta. 

Vierailija
14/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloitat uuden samanlaisen ketjun saman päivän aikana, ap?

Aihekin on kummallinen.

Ihminen rasittuu kriiseissä. Mitä siinä on susta ihmettelemistä?

Edellinen oli poistettu ilman että ehdin juuri vastatakaan.

En ole koskaan nähnyt miestä jossa näkyisi noin kovasti tunteet vaikka se ei näytä tunteita.

Näkyy läpi.

Yleensä naisia pidetään tunteikkaina.

Vierailija
15/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseton mies tuo on. Muuten elarit juoksisi ja pitäisi asua lähellä lapsia säällisessä asunnossa jos meinaa lapsia tavata. Silloin ei "talous kohene 80 %".

Vierailija
16/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko ex-miehestäni?

Hän petti minua ja valehteli minulle. Itse asiassa elimme valheessa monta vuotta. Kaikki ajattelevat miksi jätin tuon "kultakimpaleen". Ja minusta on tehty hirviö nainen ja ex on säälittävä uhri...

Eksälläni on jo uusi nainen, löysi tämän heti eron jälkeen. Silti hän näyttää reppanalta ja masentuneelta nykyään. Ja minulle hän ilkeilee sen minkä ehtii. Hän oli elämäni rakkaus. Hän ei kuitenkaan missään vaiheessa suostunut ottamaan vastuuta tekosistaan. Hän ei pystynyt kohtaamaan syyllisyyttään. Nyt hän haluaa kääntää kaiken syyn minun päälleni, siinä myös onnistuen hyvin. Joskus on vain pakko mennä eteenpäin ja hyväksyä realiteetit.

Vierailija
17/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei halunnut erota...

Mitenkäs hän ilmaisi tuon halun että ei halua erota vaan on valmis jatkamaan suhdetta?

?? Mistä voin sen tietää. En heidän seurassaan ole päivystänyt.

Vierailija
18/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä tyyppi tehtailee samaa avausta?

Mene terapeutille!

Ero on raskas muutos.

Vierailija
19/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutko ex-miehestäni?

Hän petti minua ja valehteli minulle. Itse asiassa elimme valheessa monta vuotta. Kaikki ajattelevat miksi jätin tuon "kultakimpaleen". Ja minusta on tehty hirviö nainen ja ex on säälittävä uhri...

Eksälläni on jo uusi nainen, löysi tämän heti eron jälkeen. Silti hän näyttää reppanalta ja masentuneelta nykyään. Ja minulle hän ilkeilee sen minkä ehtii. Hän oli elämäni rakkaus. Hän ei kuitenkaan missään vaiheessa suostunut ottamaan vastuuta tekosistaan. Hän ei pystynyt kohtaamaan syyllisyyttään. Nyt hän haluaa kääntää kaiken syyn minun päälleni, siinä myös onnistuen hyvin. Joskus on vain pakko mennä eteenpäin ja hyväksyä realiteetit.

Tuskin.

Vierailija
20/32 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi mitään mutta sääliksi käy.

Olivat unelmapari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi