Mikä tekee miehestä ruman?
Listataan sellaisia asioita, joihin voi itse vaikuttaa.
Omasta mielestäni
- selkeä yli/alipaino
- huono ryhti
- huonot hampaat
Kommentit (26)
Röyhkeys, huonot käytöstavat, typerä machopullistelu.
Vierailija kirjoitti:
Pienet tulot
Puhdas rikosrekisteri
Alle 100 seksikumppania
Kerrotko trolli miten noi asiat näkyy ulospäin? Nyt puhuttiin ulkoisesta olemuksesta
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna, vähän rahaa, kalju
Ja lukutaidon puute, joka korreloinee rumuuden kanssa. Pieneen munaan tai kaljuun ei voi itse vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni
- selkeä yli/alipaino
- huono ryhti
- huonot hampaat
Näistä sen verran että ei välttämättä voi. Ihmisellä voi olla aineenvaihdunnansairauksia tai hyvin nopea/matala aineenvaihdunta.
Mitä jos on skolioosi?
Huonot hampaat on myös periytyvä ominaisuus. Joillain voi leuka esm. kasvaa niin (pieni leuka) ettei siellä ole tilaa hampaille ja hampaat siksi vinksin vonksin. Edes lapsena/aikuisena tehty oikomishoito välttämättä tee pepsodent hymyä kaikille.
Se mitä sanoo suustaan! Jos sieltä tunkee katkeruutta, vihaa jne. Sen sijaan ei niin komea mies voi olla todella miellyttävä jos on käytöstavat tallessa, eikä koskaan hauku esim. naisia, kiroile jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni
- selkeä yli/alipaino
- huono ryhti
- huonot hampaatNäistä sen verran että ei välttämättä voi. Ihmisellä voi olla aineenvaihdunnansairauksia tai hyvin nopea/matala aineenvaihdunta.
Mitä jos on skolioosi?
Huonot hampaat on myös periytyvä ominaisuus. Joillain voi leuka esm. kasvaa niin (pieni leuka) ettei siellä ole tilaa hampaille ja hampaat siksi vinksin vonksin. Edes lapsena/aikuisena tehty oikomishoito välttämättä tee pepsodent hymyä kaikille.
Oikomishoito tosin auttaa huonompiinkin hampaisiin.
Mies laittaa itsensä houkuttelevaksi, mutta ei vastaa naisen viettelyyn.
Rumaa tuollainen oman komeuden korostaminen.
Rasismi, huono hygienia. Röyhkeys, tyyliin rohmutaan kaikki tarjoilut. Väkivaltaisuus, naisten vähättely, mustasukkaisuus.
Noilla spekseillä en ottaisi ketään, huolimatta muista avuista.
Katkeruus, kylmäsydämisyys, röyhkeys, uhoaminen ja päteminen.
- Läski maha
- Lihasten puute
- Lyhyys
- Naismaisuus
- Epämiehekkäät kasvot
- Karvainen vartalo
- Epäsiisti parta
- Paha haju ja huono hygienia
- Juntit vaatteet
- Halvat vaatteet
Tatuoinnit tekee kaikista rumia ja oksettavia. Sitten vielä värjätyt hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni
- selkeä yli/alipaino
- huono ryhti
- huonot hampaatNäistä sen verran että ei välttämättä voi. Ihmisellä voi olla aineenvaihdunnansairauksia tai hyvin nopea/matala aineenvaihdunta.
Mitä jos on skolioosi?
Ei auta, koska eri tekijöistä riippuen hampaat voivat vetäytyä takaisin niille sopivimpaan asentoon. Lisäksi voi pohtia kohtaa "voi itse vaikuttaa". Harva voi itse oikoa hampaitaan vaan siihen tarvitaan hammaslääkärin apua joka puolestaan maksaa. Hampaiden puhtauteen voi vaikuttaa itse, mutta oikomishoidot jne. kuuluvat enemmän samalle osastolle kauneuskirurgian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
- Läski maha
- Lihasten puute
- Lyhyys
- Naismaisuus
- Epämiehekkäät kasvot
- Karvainen vartalo
- Epäsiisti parta
- Paha haju ja huono hygienia
- Juntit vaatteet
- Halvat vaatteet
Juntit vaatteet on muodikasta nykyään.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/02/22/suomalaisten-maakuntien-mieste…
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni
- selkeä yli/alipaino
- huono ryhti
Mitä jos on skolioosi?
Ei auta, koska eri tekijöistä riippuen hampaat voivat vetäytyä takaisin niille sopivimpaan asentoon. Lisäksi voi pohtia kohtaa "voi itse vaikuttaa". Harva voi itse oikoa hampaitaan vaan siihen tarvitaan hammaslääkärin apua joka puolestaan maksaa. Hampaiden puhtauteen voi vaikuttaa itse, mutta oikomishoidot jne. kuuluvat enemmän samalle osastolle kauneuskirurgian kanssa.
Niin no mä tarkoitin huonoilla hampailla sellaisia huonosti hoidettuja, keltaruskeita ja reikäisiä hampaita joista osa saattaa jopa puuttua huonon hammashygienian vuoksi..
Harvemmin muuten näkee vinoja hampaita jotka olisivat kuitenkin puhtaan näköiset, hmm?
Pienet tulot
Puhdas rikosrekisteri
Alle 100 seksikumppania