Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttivätkö vanhempasi sinua tarpeettomien tavaroidensa kaatopaikkana?

Vierailija
20.05.2018 |

Mitä mieltä olet asiasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että ei kiitos, mikäli en tarvitse kyseisestä tavaraa mitä koettavat tyrkyttää. So simple.

Vierailija
2/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmat, mutta miehen sukulaiset kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät oikeastaan. Kysyvät silloin tällöin, otanko jonkun tavaran tai vaatteen, mutta jos kieltäydyn, uskovat kerralla ja hankkiutuvat niistä itse eroon.  

Vierailija
4/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, itse olen hiljattain omilleen muuttaneen lapsen äiti ja todellakin kaivan hänelle kaikenlaista. Ottaa jos ottaa, en suutu jos ei huoli, mutten myöskään auta rahallisesti uusien hommaamisessa, jos minulla on jotain järkeviä tavaroita hänelle antaa. (ja ei, en kaada mitään risoja lakanoita ja eriparikippoja tai isomummon aikaisia ...)

Hänellä on vaan tapana vihjailla, että tarvitsisi (esim) kahvikuppeja. No, sitten kun jotain omia vanhoja tarjoutuu antamaan, selviääkin että haluaa Arabiaa tmstms ja uusia. 

Vierailija
5/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, itse olen hiljattain omilleen muuttaneen lapsen äiti ja todellakin kaivan hänelle kaikenlaista. Ottaa jos ottaa, en suutu jos ei huoli, mutten myöskään auta rahallisesti uusien hommaamisessa, jos minulla on jotain järkeviä tavaroita hänelle antaa. (ja ei, en kaada mitään risoja lakanoita ja eriparikippoja tai isomummon aikaisia ...)

Hänellä on vaan tapana vihjailla, että tarvitsisi (esim) kahvikuppeja. No, sitten kun jotain omia vanhoja tarjoutuu antamaan, selviääkin että haluaa Arabiaa tmstms ja uusia. 

Kielioppikirja kannattaa antaa perintönä.

Esim.

Tms. 

Vierailija
6/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielioppikirja kannattaa antaa perintönä.

Esim.

Tms. 

Olethan huumorisnaisia, tai -miehiä.

Vierailija
7/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omat, mutta appivanhemmat ja miehen sisarukset. Siis ihan uskomatonta skeidaa kantavat. Pussillinen puoliksi poltettuja kynttilöitä, thanks? Tauluja, valokuvia ja seinäkellon, mitkä oma-alotteisesti laittavat seinille ja kirjahyllyyn. Tuubeihinsa kovettuneita akryylimaaleja, eikä kumpikaan meistä ole mikään taiteilija tai harrasta edes piirtämistä. A4-kokoisissa lasikehyksissä olevia kissojen valokuvia, siis täysin vieraita kissoja jostain randomilla, näitä 4 kpl. Muovikassillinen miehen isän vanhoja vaatteita vuosimallia neuvostoliitto. Häkkilintujen kiikku/keinu, eikä meillä todellakaan ole häkkilintuja.

En asu siellä enää...

Vierailija
8/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa. Ikää meillä 35, eli ei mitään vasta omilleen muuttaneita teinejä enää.

Vierailija
9/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien kissojen kuvia, argh! :D

Vierailija
10/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä! Äiti ja uusi mies muuttivat yhteen ja äiti antoi mulle tämän talon.

Mulle kelpasi kyllä ;D

Vierailija
11/11 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja se on todella ärsyttävää. Asuntomme on muutenkin pieni ja täynnä, mutta heille tämä on vain tekosyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän