Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan: minulta kesti vuosikausia tajuta yksi asia

Vierailija
20.05.2018 |

Nimittäin se, ettei oman mieheni haluttomuus minua kohtaan tarkoita ollenkaan sitä, että olisin yleisesti ottaen epähaluttava. Itsetunto parani heti ja mieliala myös.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoitakaan.

Tajusin pitkän ajan päästä, että eksäni haluttomuutta aiheutti alkoholi, masennus ja andropaussi. Uudella miehelläni ei ollut näitä ongelmia, ja hänestä minä olin varsin haluttava. En vain tajunnut sitä parisuhteen aikana, vaan itsetuntoni meni todella matalalle.

Vierailija
2/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kolmisen vuotta tajuta tämä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän tästä kirjoittaa kirja? Todella moni nainen kärsii valtavasti miehensä haluttomuudesta ja antaa omanarvontenteensa mennä siksi ihan turhaan. Ap

Vierailija
4/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaisi lukea kirja aiheesta? Ap

Vierailija
5/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei voisi johtua siitä että mies ei pidä sinua haluttavana? Naisetkin pihtaa aika ajoin samasta syystä, eivät pidä miehiään haluttavina.

Vierailija
7/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarkoitakaan.

Tajusin pitkän ajan päästä, että eksäni haluttomuutta aiheutti alkoholi, masennus ja andropaussi. Uudella miehelläni ei ollut näitä ongelmia, ja hänestä minä olin varsin haluttava. En vain tajunnut sitä parisuhteen aikana, vaan itsetuntoni meni todella matalalle.

Etkä siltikään tajunnut, vaan ainoastaan oletit ja mutuilit ja uskottelit itsellesi, että niin se oli. Kukaan meistä ei pääse toisen pääkopan sisään näkemään, mitä ne syyt ihan oikeasti oli. Voihan tietenkin itselleen uskotella kaikenmaailman androidipausseja, jos niistä itselleen paremman mielen saa, mutta totuuden kanssa niillä ei välttämättä ole mitään tekemistä.

Vierailija
8/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on kyllä semmonen asia jonka olet itsekin kokenut. Ja ainut keino saada selville on kyllä kokeilla muitakin. Vai oletteko eri mieltä?

Vierailija
9/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimittäin se, ettei oman mieheni haluttomuus minua kohtaan tarkoita ollenkaan sitä, että olisin yleisesti ottaen epähaluttava. Itsetunto parani heti ja mieliala myös.

Totta. Samalla tavalla miehesi haluttomuus sinua kohtaan ei tarkoita ollenkaan sitä, että miehesi olisi noin niinkuin yleensä ottaen haluton tai seksi ei kiinnostaisi.

Nimim. Seksisuhteessa ”haluttoman” miehen kanssa...

Vierailija
10/10 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erilaisii makuja.

Mut sit on myos ns huonoja miehia, jotka ei esim pida,laheisyydesta tai pussailusta Kenenkaan kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi