Lue keskustelun säännöt.
Jaajon naama - mitä pitäisi ajatella?
Kommentit (45)
Hauska persoona! Haluatko miljonääriksi ohjelman huikea juontaja! Naamaa moittineille, onko varaa arvostella?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Jaajo on sellainen pakkotyrkytetty julkkis. Vai onko hän todella jonkun mielestä esim sympaattinen?
Musta toi on tosi ällö!
Että tuolta näyttää ihminen joka ei osaa puhua muusta kuin panemisesta, joka viihdyttää Annia. 🤷🏻♀️
En tykkää Jaajosta erityisemmin, mutta Haluatko miljonääriksi -juontajana on kyllä mielestäni petrannut tosi hyvin sellaista mukavan tyypin imagoa, ei herätä enää ärsyyntymisreaktiota kun näen pärstän siinä ohjelmassa.
Jalmari Kalmari