Jaajon naama - mitä pitäisi ajatella?
Alkaa jo hieman kyllästyttää.
Kommentit (45)
Juontaja Jaajo Linnonmaa: ”Isien pitäisi ehdottomasti lukea lapsilleen!”
Jaajo on sellainen pakkotyrkytetty julkkis. Vai onko hän todella jonkun mielestä esim sympaattinen?
Ainoa mielikuva mulla että on jäänyt jollekin 13v pojanklopin tasolle, jolla on vaan tussu, paneminen ja kaksimieliset jutut pelkästään mielessä. Näin Aamulypsyn ja Luokkakokouksen perusteella.
Vai oletteko kuulleet tämän suusta jotain asiaa joskus?
Vierailija kirjoitti:
Vois sen vaihtaa jo pois tosta ja laittaa välillä toisen julkkiksen kuvan
Siis kyllä! Jospa ylläpito huomaisi toiveemme kun kirjoitan kielletyn taikasanan: natsi.
Minkä ihmeen takia tuon pöhöttyneen rumiluksen turpaa pakkosyotetään meille mediassa? Mies on perus taikinanaama, joka näyttää aina siltä kuin takana olisi kolmen viikon ryyppyputki.
Minulla on joskus unohtunut pullataikina yöksi pöydälle. Aamuinen näky oli kuin Jaajon naama.
Oon itsekin miettinyt, et kun se on aika nuori, niin miten se näyttää ihan vanhalta pultsarilta?
Hui kamalaa! En tiennyt kuka on Jaajo (älkää kivittäkö, olen ulkosuomalainen) niin piti oikein googlata. Toisaalta, miesparka kun on saanut nimekseen Jaajo... jos se nyt on sen oikea nimi.
Vierailija kirjoitti:
Hui kamalaa! En tiennyt kuka on Jaajo (älkää kivittäkö, olen ulkosuomalainen) niin piti oikein googlata. Toisaalta, miesparka kun on saanut nimekseen Jaajo... jos se nyt on sen oikea nimi.
Jos googlasit, niin huomasit varmaan, etta oikea nimi on Jari. Muistaakseni otti itse Jaajo-nimen kayttoon jo lapsena.
Muistuttaa, kieltämättä, vähän sitä lehtien taannoisten uutisotsikoiden kuuluisaa 'Marja-Siskoa'... heh, heh..
Katselin joskus takavuosina jotain ihme tanssiohjelmaa, joka tuli viikonloppuna yöaikaan. Jaajo esiintyi jo siinä NIIN ällöttävän kaksimielisiä laukovana setämiehenä, että olen tosiaan lähes saanut oksennusrefleksin kun näen sen omahyväisen naaman jossain. En todellakaan katso tai kuuntele mitään, jos kuulen ja/tai näen tämän myöhäisteini-ikäisen tyypin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin joskus takavuosina jotain ihme tanssiohjelmaa, joka tuli viikonloppuna yöaikaan. Jaajo esiintyi jo siinä NIIN ällöttävän kaksimielisiä laukovana setämiehenä, että olen tosiaan lähes saanut oksennusrefleksin kun näen sen omahyväisen naaman jossain. En todellakaan katso tai kuuntele mitään, jos kuulen ja/tai näen tämän myöhäisteini-ikäisen tyypin siellä.
Ai niin se missä ne kierteli jotain giglin marlineja Kuopiossa ja Sotkamossa. Vois olla hyvää ajankuvaa nähdä nyt ne ohjelmat.
Vois sen vaihtaa jo pois tosta ja laittaa välillä toisen julkkiksen kuvan