Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan hirveä ihminen ja

Vierailija
20.05.2018 |

kaikki vihaavat minua. Ihan minne tahansa menen, vaikka kuinka monta kertaa yrittäisin aloittaa alusta niin aina minua kiusataan. Yritän olla ystävällinen, kunnioittaa muita ja noudattaa käytöstapoja, mutta mikään ei auta. Enkä minä jaksa enää. En oikeasti jaksa. Enkä keksi kuin yhden ulospääsyn enää ja tuntuu, että olen itsesäälissä rypevä säälittävä ihmisen kuvatus. Ja minä ihan totta yritin rakentaa elämää ja tehdä kaikkeni, mutta en pysty tekemään sitä, kun ihmisten sanat kaikuvat päässä ja estävät tekemästä mitään. Ja hehän ovat oikeassa nyt, mutta en kestä sitä. En kestä totuutta. Apua. En minä jaksa enää, en millään. Millä saan heidät lopettamaan? Mikä vika minussa on? Apua.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle terapiaa.

Uskon, että tulkitsen valtaosa saamistasi kommenteista väärin.

Jos et, niin olet työpaikalla, jossa sinun ei kuuluisi olla. Ehdotan työpaikan vaihtamista.

Sinä olet tärkeä ihminen ja sinulla on ihan samanlainen ihmisarvo, kuin muillakin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Epävakaa persoonani on tuhonnut niin paljon elämässäni ja aiheuttanut ahdistusta muille. Haluaisin vain pois... Haleja sinulle.

Vierailija
4/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Epävakaa persoonani on tuhonnut niin paljon elämässäni ja aiheuttanut ahdistusta muille. Haluaisin vain pois... Haleja sinulle.

Miten se todetaan? Siis persoonallisuushäiriö.

Vierailija
5/5 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatri tekisi diagnoosin usean terapiavuoden jälkeen. Ongelmani on edelleen se, että roikun parisuhteessa, josta ei koskaan tule mitään, mutten osaa irtikään päästää. Tämä mies on kyllä kovasti auttanut, tukenut ja ymmärtänyt, mutta hänelläkin omaa ongelmia ja jonkinlaista persoonallisuushäiriötä, niin eihän tästä mitään tule... Haluaisin vain olla turvassa ja kokea olevan rakastettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi