Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hissin henkilömäärä - auttakaa maalaista
20.05.2018 |
Jos hississä lukee esim 4 henkilöä, niin pitääkö hissiin mentäessä odottaa, että väkimäärä täyttyy? Entäpä kilomäärä, joka on siinä mainittuna, niin pitääkö lihottaa itsensä oikeaan lukuun, vai voiko kilot täyttää esim jätepaperilla ja multasäkeillä?
Kommentit (3)
Tää on varmaan sitä huumoria, mitä tossa yhessä ketjussa peräänkuulutettiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
0/5.
Miten sä jaksat....ihan samalla tyylillä ja kaavalla vuodesta toiseen.
Alue: Aihe vapaa
Mietipä sitä, oi tyhmä maalainen.