Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jolla lapsilla kaksi eri isää.

Vierailija
20.05.2018 |

Mitä mieltä tällaisesta tapauksesta? Voiko pitää täysin kevytkenkäisenä tapauksena?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 5 lasta, kaksi isää.

Olen korkeasti koulutettu, varakas nainen.

Olen aina halunnut paljon lapsia. Ja ainakin minun kohdalla näitä isäksi haluavia on riittänyt. Olen hyvin tarkka isästä, mikään luuseri, kouluttamaton ja ruma ei koske muhun tikullakaan. Isän pitää olla komea ja älykäs. Tähän mennessä kaksi on selvittänyt tämän riman ;)

Vierailija
22/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtökohtaisesti pidä kevytkenkäisenä. Elämässä tapahtuu niin paljon ennakoimatonta, että vaikea on ketään tuomita. 

Tärkeämpää minulle olisi se, millaiset välit (kaikilla) lapsilla ja (kaikilla) heidän vanhemmillaan keskenään on. Se kertoisi kaikista näistä aikuisista enemmän kuin lasten ja heidän biovanhempiensa lukumäärä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen sinkkunainen ilman lapsia, siinä vasta vikaa pitää olla kyn ei oo kelleen kelvannu. Mies lisääntyy aina kun katsoo että naisesta on äidiksi. Jatkui parisuhde tai ei.

Vierailija
24/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa-naaraat lisääntyy kenen kanssa haluavat, eivät he tarvitse elättäjää.Sitten on nämä betat jotka keksivät kevytkenkäisyydestä loruja kun eivät itse kykene samaan ;)

Vierailija
25/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 5 lasta, kaksi isää.

Olen korkeasti koulutettu, varakas nainen.

Olen aina halunnut paljon lapsia. Ja ainakin minun kohdalla näitä isäksi haluavia on riittänyt. Olen hyvin tarkka isästä, mikään luuseri, kouluttamaton ja ruma ei koske muhun tikullakaan. Isän pitää olla komea ja älykäs. Tähän mennessä kaksi on selvittänyt tämän riman ;)

Harmi sitten, ettei miehillä käynyt sama flaksi kanssasi.

Vierailija
26/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt lasten lukumäärä korreloi mitenkään kevytkenkäisyyden kanssa😂

Ai, jos ei ole yhtään lasta niin ei ole koskaan harrastanu seksiä?

Toiset on vähän yksinkertaisia, voi voi.

En kyllä ymmärrä myöskään. Mulla ainakin kiinnostaa se nainen itsessään eikä se lasten isien määrä.

M35

Vierailija
27/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän nyt lasten lukumäärä korreloi mitenkään kevytkenkäisyyden kanssa😂

Ai, jos ei ole yhtään lasta niin ei ole koskaan harrastanu seksiä?

Toiset on vähän yksinkertaisia, voi voi.

Niinpä. Ikävä kyllä monilla miehillä on yleensäkin aivan väärä ja liian hyvä käsitys suomalaisista naisista. Alkaa olla suoranainen ihme, jos joku löytää kivannäköisen naisen, etteikö sitä puoli kaupunkia ole paneskellut. Itse kyllästyin etsimään ja nyt minulla on kaunis aasialainen nainen, joka oli neitsyt tavatessamme ja ikää 32v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi