Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen jolla lapsilla kaksi eri isää.

Vierailija
20.05.2018 |

Mitä mieltä tällaisesta tapauksesta? Voiko pitää täysin kevytkenkäisenä tapauksena?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jolla lapsilla kaksi eri äitiä?

Mitä mieltä tällaisesta tapauksesta? Voiko pitää täysin kevytkenkäisenä tapauksena?

Vierailija
2/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän useamman miehen, joilla on lapsia 2-3 eri naisen kanssa.

Ikäviä huoripukkeja, vai kuinka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tällainen tapaus. Kumpikin lapsi saatu pitkässä parisuhteessa harkitusti. En ole kevytkenkäinen. Muut saavat ajatella ihan mitä lystää.

Vierailija
4/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 lasta 12 vuotisesta avioliitosta, ja yksi 5 vuotisesta suhteesta.

Kaikki elämäni miehet voi laskea yhellä kädellä.

En kutsuisi itseäni kevytmieliseksi.

Vierailija
5/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pyyteli treffeille mies, jolla yhteensä kolme lasta kahden eri naisen kanssa. Itse olen lapseton ja haluan jälkikasvua jossain vaiheessa, enkä todellakaan halua tuollaista laumaa kilpailemaan resursseista. 1-2 lasta saman naisen kanssa vielä menisi.

Vierailija
6/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi vaimokseni. En vaikka olisi vain yksi lapsi entuudestaan.

Vierailija
7/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jolla lapsilla kaksi eri äitiä?

En pitäisi. Naiset ovat aivan hyvin tulleet raskaaksi kusettamalla miestä. Sitähän suurin osa naisista tekee.

Vierailija
8/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskisi mieheen, jolla on lapsia useamman naisen kanssa. En haluaisi olla kolmas. Jotain vikaa on sekä miehessä, että naisessa, pakko olla, jos lapsi pitää tehdä vaikka parisuhde ei ole vakaa. Kevytkenkäisyydestä en niinkään tiedä, enemmän tulee mieleen, että on vähän yksinkertaisemmasta päästä ihmiskuntaa.

Vierailija
9/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti yhtä iso turn-off kuin mies jolla lapsia kahden eri naisen kanssa. En pystyisi. Mieti, kohta sillä on lapsia kolmen eri ihmisen kanssa...huh huh.

Vierailija
10/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella lapsellani on eri isät. Ensimmäisen lapsen isän kanssa olin kahdeksan vuotta (ensimmäinen poikaystävä ja seksikumppani ylipäätään). Erosimme lapsen syntymän jälkeen, koska hän ei vain osannut olla tukena kotona ja läsnä lapselle. Hän ei paljon ole tekemisissä lapsensa kanssa. Vuosi siitä tapasin miehen, jonka kanssa menimme naimisiin ja saimme lapsen (toinen poikaystäväni ja toinen seksikumppanini). Viisi vuotta olemme olleet yhdessä. En pidä itseä kevytkenkäisenä. Jos tulisi ero nykyisen puolison kanssa, en kuitenkaan haluaisi enää kolmannen eri miehen kanssa lasta. Eron sattuessa teettäisin sterilisaation.

Vierailija
11/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on vielä hyväksyttävä määrä. Siitä ylöspäin menee jo h*oraamiseksi.

Vierailija
12/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siitä vähän sellainen hu***m**nen fiilis tulee kun asiaa ajattelee.  En pystyis ite. 

Vierailija
13/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskisi mieheen, jolla on lapsia useamman naisen kanssa. En haluaisi olla kolmas. Jotain vikaa on sekä miehessä, että naisessa, pakko olla, jos lapsi pitää tehdä vaikka parisuhde ei ole vakaa. Kevytkenkäisyydestä en niinkään tiedä, enemmän tulee mieleen, että on vähän yksinkertaisemmasta päästä ihmiskuntaa.

Tämän perusteella vaikutat itse aika yksinkertaiselta. Eikö mielesi tosiaan taivu muihin skenaarioihin kuin siihen, että parisuhde ei ole ollut vakaa, jos lapsia on useamman kuin yhden kanssa? Elätkö jossain todellisuudessa missä ihmisiä ei kuole, eikä sairastu henkisesti tai fyysisesti? Sen toki ymmärrän, ettet välttämättä itse haluaisi suhteeseen ihmisen kanssa, jolla on jo lapsia ennestään. Tyhmäksi tuomitsemista en sitten enää ymmärräkään.

Vierailija
14/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nyt lasten lukumäärä korreloi mitenkään kevytkenkäisyyden kanssa😂

Ai, jos ei ole yhtään lasta niin ei ole koskaan harrastanu seksiä?

Toiset on vähän yksinkertaisia, voi voi.

Vierailija
15/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta eri miesten kanssa, toinen ensimmäisestä avioliitosta ja toinen tästä nykyisestä avioliitosta. Mielestäni en ole kevytkenkäinen enkä ajatellut, etten jätettynä enää saisi perustaa perhettä uuden miehen kanssa.

Vierailija
16/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tutulla on 4 lasta... kaikki eri ukon kanssa. Että ei toi 2 vielä ole tänä päivänä mitään. Mutta toi 4 eri miehen kanssa kertoo jo minusta naisesta jotain.. ja viides mies menossa, josko jo taas paksuna? No, jos viides kerta toden sanoo.. ;)

Vierailija
17/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useamman miehen, joilla lapsia eri äideille. Toiset huolehtivat omistaan, toiset ei. Sen sijaan Kaikki tuntemani naiset, joilla lapsia eri miehille, huolehtivat jälkikasvustaan.

Vierailija
18/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän just toisinpäin.

Ne naiset kellä ei oo lapsia, juoksee yhden illan jutuissa pitkin baareja.

Ne keillä on lapsia, on kotona.

Minusta sellaisessa naisessa on vikaa joka ei pysty sitoutumaan lapseen.

Vierailija
19/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just toisinpäin.

Lapsettomat naiset juoksee baareissa miesten perässä, ne keillä on lapsia, on kotona.

Minusta sellaisessa naisessa on vikaa joka ei pysty sitoutumaan lapseen.

Vierailija
20/27 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, kevytkenkäinen on.

Tunnen yhden 30v. tällaisen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi