Olen mieshenkilö. Miten tehdä aloituksia naiselle
Kommentit (8)
Ottamalla huomioon, että naisetkin ovat henkilöitä!!
Vierailija kirjoitti:
Ottamalla huomioon, että naisetkin ovat henkilöitä!!
Ei pysty käsittämään ideaa koska neurologia. Nainen on r eikä jonka käyttöliittymää on vaikea ymmärtää ja työntöluvan saaminen tökkii.
Kysy vaikka että mitä kuuluu, sitten jos nainen vastaa jotain mihin voi esittää jatko kysymyksiä niin kysy. Jos nainen kysyy sinulta saman niin vastaa muutakin kuin ”hyvää”, eli jotain mihin voi kommentoida ja jatkaa keskustelua. Esimerkki: ”hyvää, alkoi juuri kesäloma” ”Ahaa! Onko suunnitelmia?” ”Joo, lähden viikoksi paikkaan x”... siitä voi sitten jatkaa jutustelua reissaamisesta, sää toiveista, ruokapaikoista, harrastuksista, ja sitten jos löytyy vaikka joku yhteinen kiinnostuksen kohde, vaikka golffi niin ehdota että menette yhdessä golfaamaan. Huumori on myös tärkeää. Eli vitsaile keskustelun lomassa, kerro vaikka kömmähdyksistä.
Mitä täältä olen lukenut niin ainakin nettideitit on tosi noloja ja siellä olevaa miestä ei ainakana kannata tavata. Tinder miehet on vielä kauheampia ja ne tulee kiertää erityisen kaukaa.
Kadulla jos joku tuntematon mies tulee juttelemaan niin se on välitön METEE kampanjan paikka! Selvästi raiskauksen yritys tai jotain vielä pahempaa.
Harrastuksissa lääppivät miehet on liian epätoivoisia, eikä muutenkaan mitäänn asiaa friendzonea pidemmälle missään tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä täältä olen lukenut niin ainakin nettideitit on tosi noloja ja siellä olevaa miestä ei ainakana kannata tavata. Tinder miehet on vielä kauheampia ja ne tulee kiertää erityisen kaukaa.
Kadulla jos joku tuntematon mies tulee juttelemaan niin se on välitön METEE kampanjan paikka! Selvästi raiskauksen yritys tai jotain vielä pahempaa.
Harrastuksissa lääppivät miehet on liian epätoivoisia, eikä muutenkaan mitäänn asiaa friendzonea pidemmälle missään tapauksessa.
Näinhän se on, mutta miten tämä aptä auttaa.
Laita aloituksia tänne vain tulemaan. Meistä varmaan yli 90 prosenttia on naisia.