Onko luksus ja elämykset sallittua myös työttömälle?
Vai onko parempi että työtön elää täysin ilman minkäänlaista luksusta ja elämyksiä?
Entä kuka määrää mikä on luksusta ja ei?
Ainakin se että on katto päänpäällä, oma puhelin, terveellistä ruokaa ja ystäviä ympärillä on arjen luksusuta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on luksus ja elämykset?
Oikeastaan mitä tahansa, mistä voi ottaa kuvan ja julkaista Instagrammissa tai Facebookiss, kuvitellen että ko. asia herättäisi kateutta someseuraajissa.
Ei vieläkään kerro mitä ne on. Minä julkaisin tänään kuvan kun oltiin lasten kanssa puistossa, ilmasta mutta saattaa heräättä kateutta niissä jotka oli esim sisällä töissä. Oliko se siis luksusta?
Ehdottomasti oli ja taatusti kateutta herättävää. Jos olisit kunnon mallikansalainen, sinun olisi sen sijaan pitänyt tehdä vaikka toista työtä maksaaksesi enemmän veroja. Tai vähintäänkin sinun olisi pitänyt rehkiä jonkin urheilulajin parissa, jotta (muka) vähentäisit sairastumistodennäköisyyttäsi paremman kunnon myötä (vähemmän sairauspoissoloja töistä). Nyt vielä kehtasit näyttää lapsillesi huonon laiskan aikuisen mallia, joka vain löhöää puistossa vaikka voisi käydä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on luksus ja elämykset?
Oikeastaan mitä tahansa, mistä voi ottaa kuvan ja julkaista Instagrammissa tai Facebookiss, kuvitellen että ko. asia herättäisi kateutta someseuraajissa.
Ei vieläkään kerro mitä ne on. Minä julkaisin tänään kuvan kun oltiin lasten kanssa puistossa, ilmasta mutta saattaa heräättä kateutta niissä jotka oli esim sisällä töissä. Oliko se siis luksusta?
Ehdottomasti oli ja taatusti kateutta herättävää. Jos olisit kunnon mallikansalainen, sinun olisi sen sijaan pitänyt tehdä vaikka toista työtä maksaaksesi enemmän veroja. Tai vähintäänkin sinun olisi pitänyt rehkiä jonkin urheilulajin parissa, jotta (muka) vähentäisit sairastumistodennäköisyyttäsi paremman kunnon myötä (vähemmän sairauspoissoloja töistä). Nyt vielä kehtasit näyttää lapsillesi huonon laiskan aikuisen mallia, joka vain löhöää puistossa vaikka voisi käydä töissä.
Huono kansallinen olen :( minulla on tällä viikolla kuusi päivää töitä ja kehtaisin sen ainoan vapaan olla lasten kanssa. Vai olenko hyvä kansalainen kun ole synnyttänyt keskivertoa useamman lapsen? Tämä on vaikeaa. Pitää tässä lapsia tehdä mutta niiden kansa ei saa olla kun pitää maksaa veroja töissä käymällä (vaikka käytiin ruokakaupassa ja ravintoloissa jostai myös maksoin verot).
Kuitenkin en tiedä vieläkään mitä se luksus on jotta voisin sanoa saako sitä työttömillä olla (minusta parempi mitä enemmän viettävät aikaa lastensa kanssa kun kerta saavat ja ehtivät).
Ei ole sallittua luksustella muiden varoilla ellei ole kansanedustaja. Työtön syököön näkkäriä kynttilänvalossa.
Köyhän kesä vietetään betonilähiössä