Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa olet ollut yhdynnässä?

Vierailija
19.05.2018 |

Arvioi suurin piirtein, kuinka monta kertaa olet ollut yhdynnässä elämäsi aikana.

Esim itseltäni: noin 3000 yhdyntäkertaa. (Perustuen siihen, että olen ollut parisuhteessa 23 vuotta, ja arvioisin seksiä olleen keskimäärin 2-3 kertaa viikossa.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo pysyny laskuissa mut enkka on 7 kertaa yhden vrk:n aikana. Tänään saldo on 2 eikä jää tähän. Seukannut pidemmän aikaa 7v , 3v ja 5v + muut nuoruuden lyhyemmät suhteet.

Vierailija
2/45 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvioi suurin piirtein, kuinka monta kertaa olet ollut yhdynnässä elämäsi aikana.

Esim itseltäni: noin 3000 yhdyntäkertaa. (Perustuen siihen, että olen ollut parisuhteessa 23 vuotta, ja arvioisin seksiä olleen keskimäärin 2-3 kertaa viikossa.

Jos oot lykkiny keskimääräisen (15cm) pituisella munalla keskimäärin 100 työntöä per kerta niin oot työntäny 45 kilometriä kullia pimppaan tai anaaliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän ajan keskiarvo n. 2 krt viikossa. Saman naisen kanssa yli 40v, eli noin 4300. Seksiä on ollut käytännössä joka viikko. Itse saanut orkut aina, vaimo yli 90% sesti, eli käytännössä aina. Vaimon orkut olleet myös aina tavoite. Näistä naimaorkkuja vaimolle yli 3000. Viimeiset vuodet suuseksillä, mutta käytännössä aina kumminkin.

Vierailija
4/45 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noita laskee? sanoisin että maapallonympäri.

Vierailija
5/45 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 vuotta suhteessa, jos keskiarvo kerran viikossa valitettavasti ei taida toteutua koska kuivempia kausia ollut sen verran niin arvoisin n. 700 kertaa. Nytkin yli 7 viikon tauko taas kun miestä ei kiinnosta.

Vierailija
6/45 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16 vuotta suhteessa, jos keskiarvo kerran viikossa valitettavasti ei taida toteutua koska kuivempia kausia ollut sen verran niin arvoisin n. 700 kertaa. Nytkin yli 7 viikon tauko taas kun miestä ei kiinnosta.

Meillä kävi vähän samoin, mutta otin asian puheeksi enkä vain "vongannut". Sovittiin että molemmat saavat esittää omia toiveitaan, miten, milloin ja missä seksiä harrastetaan. Mieheni toivoi että käyttäisin jotain seksikkäitä asusteita ja niitähän sitten tilattiin aikamoinen kasa, myös miehelleni tilattiin seksi stringejä ja alushousuja joissa on penikselle aukko yms.

Lisäksi katsoimme yhdessä ja erikseen aikuisviihde elokuvia (niitä on muuten ilmaiseksi netti pullollaan). Lopulta päädyimme kokeilemaan jopa vähän rajumpaa seksiä (bdsm), josta on nyt tullut ikäänkuin uusi harrastuksemme. Sitä harrastetaan pääasiassa lomilla ja viikonloppuisin. Pelkästään noiden bdsm sessioiden ansiosta seksin määrä on moninkertaistunut saati tuohon vielä päälle iltaiset pika ja perinteiset lähetyssaarnaaja panot.

Vierailija
7/45 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 100 kertaa. Aloitin seksielämän vasta 26 v enkä ole koskaan seurustellut. N29

Vierailija
8/45 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin 3x viikossa x 52 viikkoa x 33 v

Vierailija
9/45 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oot lykkiny keskimääräisen (15cm) pituisella munalla keskimäärin 100 työntöä per kerta niin oot työntäny 45 kilometriä kullia pimppaan tai anaaliin.

aika surkee panomies, jos 100 työntöä per kerta olis keskiarvo :D Eihän siinä ehtis naisena ku just vasta innostua ku toinen jo lopettelis :D

Vierailija
10/45 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa varmaan yli 5000 (lasketu keskiarvolla 3krt/vk)

Vierailija
11/45 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20000 kertaa. Yhdessä oltu jo 55 vuotta ja joka päivä naidaan.

Vierailija
12/45 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm.... Noin 3000 kertaa. Joka ainut saman partnerin kanssa.

Vierailija
13/45 |
05.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisen tuhatta kertaa 17 v. aikana, joskaan läheskään kaikki ei oo yhdyntöjä,koska lastia on purettu eri paikkoihin.

Vierailija
14/45 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti: tai oikeastaan ekalla laukesin jo karvoille. Oli ihan kivaa, siitä on jo 12 vuotta.

Vierailija
15/45 |
06.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla kertaa. -Terveisin "mies" joka lähentelee 30 vuotta. Fuck me, right? Koitan saada selville pääsenkö tylypahkan velho opistoon jos olen neitseellinen 30 vuoteen asti.

Vierailija
16/45 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietää tarkemmin, mutta jos lasken nykyisellä tahdilla pari kertaa viikossa ja samassa sängyssä on oltu vaimon kanssa jo 37 vuotta , silloin siitä tulee jotakin 3800 kertaa...

Vain ehkä kymmenkunta olen rakastellut kertaa muiden naisten kanssa. Niitä olisi saanut olla huomattavastikin enemmän, pakko myöntää.

No, nautin kyllä seksistä edelleen, erektiolääkkeeiden kanssa ja vaimo on vain tullut halukkaammaksi viime vuosina vaikka 60 v lähenee molemmilla. Häneltä ovat nuoremman iän aiemmat estot vähentyneet aika hyvin, puhuu avoimesti seksistä ja saan hänet käytänössä aina laukeamaan kerran ainakin. Voihkii alla ihan kiihottavasti ja kertoo kun orgasmi tulee niin tiedän painaa kovemmin...

Vierailija
17/45 |
07.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3000 mullakin arvelisin, 32 seksivuotta takana. Muutamat sinkkuvuodet, sittemmin useamman lapsen synnytykset ja huono liitto vähän tahtia välillä hiivuttaneet.

Mutta montakohan kertaa sitä on saanut orgasmin elämänsä aikana? Veikkaisin että kymppitonni menee rikki! Ja montakohan kertaa olen ottanut mieheltä suihin, kyllä siinäkin tonneissa mennään.. mähän olen aika konkari, heh. Aktiivinen seksielämä nyt uudessa liitossa vajaa viiskymppisenä, vielä ehtii ja paljon!

Vierailija
18/45 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3500 kertaa 26 vuoden aikana, arvelisin. Ja lisää tekee mieli...

Vierailija
19/45 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa ennen aviolittoa noin 100 kertaa. Arvioin, että olin vaimon kanssa noin 2000 kertaa 20-vuotisen avioliiton aikana. Aluksi 3-5 kertaa viikossa, sitten tahti harveni ja loppui kokonaan ennen eroa. Sen jälkeen nykyisen naisystäväni kanssa,  tällä hetkellä arvioisin päästyn noin 4000 kertaan. Noin 6-8 kertaa viikossa. Nyt tahti on hyvä, uskokaa pois.

Vierailija
20/45 |
04.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kuin 1500 kertaa. Noin 1 krt viikossa 30 vuoden ajan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi