Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varmasti joukosta erottuva työhakemus

Vierailija
19.05.2018 |

Minä tein sen. Lähetin työhakemuksen 1000 palan palapelinä. En usko että kukaan muu on tehnyt samoin. Nyt erotun varmasti joukosta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti. Sitä vain mietin että onpa työnhaku mennyt kummalliseksi X-Factor kilpailuksi.

Vierailija
2/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti. Sitä vain mietin että onpa työnhaku mennyt kummalliseksi X-Factor kilpailuksi.

Työhakemuksen voi kirjoittaa myös kirjastosta varastetulle vessapaperille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Sellaistahan se on ollut aina, tai ainakin niinkauan kuin mitä minä olen töitä hakenut.

Vierailija
4/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta sitten oli erityisen paljon näitä älyttömiä "tee hakemus pinkille paperille" -neuvoja. Oikeasti hyvä ja erottuva hakemus on sellanen, jossa pystyy parissa kappaleessa tekemään selväksi, mitä osaa ja mitä hyötyä itsestä on työnantajalle.

Vierailija
5/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Sellaistahan se on ollut aina, tai ainakin niinkauan kuin mitä minä olen töitä hakenut.

Nyt on oleellista ainoastaan se, kuinka vanha sinä olet.

Vierailija
6/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Who care, olen 20.

Vierailija
7/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen pääsi palkattomaan harjoitteluun ilmaiseksi, nykyään niihinkin on karsinnat.

Vierailija
8/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen pääsi palkattomaan harjoitteluun ilmaiseksi, nykyään niihinkin on karsinnat.

Kilpavarustelu ja taloudellinen panostus vaikuttaa paljon näissä kisoissa. Sitä ei ole kieltäminen. Itseään kannattaa kehittää, se on jokaisen pennin väärti vaikka useimmat kurssit maksaa jopa sen 200 - 700 euroa kuussa.

Vierailija
9/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Who care, olen 20.

Vinkki: älä hae duuneja, joissa vaaditaan hyvää englanninkielen taitoa. Ei kannata.

10/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli painattanut työhakemuksensa pizza laatikkoon ja vei sen firman aulaan ja kertoi että "pizza" on sille ilmoituksessa mainitulle yhteyshenkilölle. Varmisti tällä että ainakin hänen hakemuksensa tuli luettua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi