Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vanhempiesi olisi pitänyt tehdä toisin?

Vierailija
29.08.2026 |

Tämäntapaisia ketjuja on ollut aiemmin, mutta silti. Minua ärsyttää vanhempieni suurpiirteisyys ja muistamattomuus tietyissä asioissa. He ottivat meille kaikille lapsille henkivakuutukset, mutteivät muistaneet mainita siitä. Sain täysi-ikäisenä tietää, että minulla on vakuutus, jota olisin vuosien ajan voinut käyttää allergialääkkeitteni ostossa. Tällöin sanoin vanhemmilleni, että sen voi lopettaa ja he lupasivat tehdä niin. Sitten yli kymmenen vuotta myöhemmin huomasin, että vakuutus on edelleen voimassa, ja olisin voinut käyttää sitä vaikka minkä sairaskulujen hoitoon.

Lisäksi, jos valitin lasten epäoikeudenmukaisesta kohtelusta, he yleensä sanoivat että seuraaalla kerralla sinä saat. Seuraavaa kertaa ei tullut. Samoin lupasivat maksaa palkkaa pikkusiskon hoitamisesta, mutteivät sitä tehneet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää panematta.

Vierailija
2/5 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaa lasti äidin  navalle.

Vierailija
4/5 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustaa minua, kun opettaja syrji. Kerroin tästä hänelle, ja he vain haukkuivat opettajaa minulle. Mikseivät ottaneet kouluun yhteyttä?

Vierailija
5/5 |
29.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolustaa minua, kun opettaja syrji. Kerroin tästä hänelle, ja he vain haukkuivat opettajaa minulle. Mikseivät ottaneet kouluun yhteyttä?

No tuo olisi ollut kiva. Itse sain siitä rangaistuksen kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi