Ei ole vaatteita työhaastatteluun
Oikeasti. Työttömyyttä takana 1.5v ja olen kyllä käynut haastatteluissa mutta talvisaikaan. Aina samat retkut. Nyt ei oikein mitään vaatteita ja rahat vähissä. Veemäinen tilanne.
Kommentit (36)
Kato se on se kokoomus-susannan painottama kulurakenne mikä tekee tuon että työttömän vaatteet ennen pitkää hajoo päälle.
Aktiivimallivähennyksen myötä myös työttömien työhaastatelumatkoihin käytettävä budjetti väheni kolmella kymmenellä eurolla. Älkää nyt jukolauta enää äänestäkö noita samoja päättäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinne missään tonnin silkkimekossa tarvitse mennä. Siistit perusvaatteet riittää, kun ovat ehjät ja puhtaat. Kauluspaita kirpparilta maksaa korkeintaan kaksi euroa, sillä pötkii jo pitkälle.
Kirppareiltahan aina löytää siistejä kauluspaitoja kahdella eurolla..
Nykypäivän kirppareilla "siistit kauluspaidat" maksaa saman verran kuin uudet kaupassa. Käyppä katsomassa. Touhu mennyt ahneeksi ihan hyväntekeväisyyskirppiksilläkin. Keltakainaloläiskäisetkin kauluspaidat on pokkana kympinhintalapulla. Hyi, kuka sellaista ostaa ja haluaa päälleen...
Vierailija kirjoitti:
Mua on sitten aina tympinyt nää akkojen hössötykset rättiensä kanssa. Ikinä ei ole muka mitään päälle pantavaa minnekään. Ei niitä rättejä noin tarkkaan kyttää ketkään muut kuin samanlaiset tyhjäpäät mitä itekin ootte.
- N41
Juu. Tulisit oikeasti katsomaan vaatekaappiani niin yllättyisit. Farkkujakin ihan kahdet joista toiset vähän isot. Kaksi neuletakkia. Mutta eihän toki muuta kuin ostoksille. Vihaan vain kauppojen kiertelyä ja rahatkim vähissä. Ap
No sorry kun suosittelin kirppispaitaa omiin kokemuksiin perustuen. Meidän kaupungin kierrätyskeskuksen valikoimissa naisten paidat on kaikki hinnoiteltu 1,5-2,5 euroa, eikä todellakaan ole mitään hikiläikkäisiä riepuja. Mutta jos teidän kirppikset on kalliita, niin pakko kai se on uskoa.
Jos et ole jotain muotitoimittajan paikkaa hakemassa niin tuskin se työpaikan saaminen siitä jää kiinni oliko joku paidan kaulus vähän kulunut.
Menin haastatteluun vanhoissa college-housuissa ja haalistuneessa t-paidassa. Sain paikan ja työvaatteet työnantajalta.
Älä käytä capreja. Jos laitat housut jalkaan, niin sitten ihan oikeat housut. Olen paraikaa työnhaun kurssilla ja siellä kerrottiin näin. Siistit ja silitetyt ehjät vaatteet riittävät, jos et hae johtoportaan työpaikkaa. Niiden vaatimustaso pukeutumisen suhteen on vaativampi.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä capreja. Jos laitat housut jalkaan, niin sitten ihan oikeat housut. Olen paraikaa työnhaun kurssilla ja siellä kerrottiin näin. Siistit ja silitetyt ehjät vaatteet riittävät, jos et hae johtoportaan työpaikkaa. Niiden vaatimustaso pukeutumisen suhteen on vaativampi.
Jos hoksasit katsoa alkuperäistä aloitusta, niin se on tehty melkein 1,5 vuotta sitten, toukokuussa. Silloin on ehkä ollut vähän erilainen sää kuin nyt ja caprit ovat olleet säiden puolesta ehkä ihan varteenotettava vaihtoehto (riippuen caprien tyylistä).
Meghanilla on tällainen setti soita hänelle.
Ostin joskus kirpparilta toimistoon sopivan vaatekokonaisuuden yhteensä 4,50 €. Paita 1 €, Neule, 1,50 € ja housut 2 €. Näillä pärjäsi pitkään. Kirppari vaattesita saa usein siistin näköisiä vaikka nukan poistajalla
Pois tämä koimyrkuntuoksuinen kesämekkojauhanta. Huomenna alkaa marraskuu.
Saitko töitä, ap? Menitkö alasti?
Mua on sitten aina tympinyt nää akkojen hössötykset rättiensä kanssa. Ikinä ei ole muka mitään päälle pantavaa minnekään. Ei niitä rättejä noin tarkkaan kyttää ketkään muut kuin samanlaiset tyhjäpäät mitä itekin ootte.
- N41