Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä tupakkaa juuri äsken polttanut haisuli, miksi tulet viereeni istumaan bussissa?

Vierailija
19.05.2018 |

En halua harrastaa passiivista tupakointia. Minulle tulee huono olo sinun vieressäsi, koska haiset tupakalta. Miksi tulit viereeni istumaan ja pilaamaan raikkaan hengitysilmani?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisuli on muumeissa, hän tuskin polttaa...

Vierailija
2/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siinä oli vapaa paikka ja minulla on oikeus polttaa tupakkaa jos siltä tuntuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet se, jonka takia jäin pois seuraavalla pysäkillä. Oksettava hajusteiden ja hiuslakan sekamelska. Otin seuraavan bussin.

Vierailija
4/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nuoret alle 30v polttajat eivät ole ällöttäviä mutta siitä ylöspäin kylläkin

Vierailija
5/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa aamubussiin tunkee monesti sellainen klonkun näköinen akka, joka vetää posket lommolla tupakkaa pysäkillä ennen bussin lähtöä. Haisee paskalta.

Vierailija
6/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse tupakoinkin, niin yritän välttää ihmisjoukon keskellä polttamista ja siirtyä jonnekin reilusti kauemmaksi. Teki tänään vähän pahaa katsoa kun joku vanhempi mies tupakoi täydessä lasten leikkipuistossa : /

Vierailija
7/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miksi ihmeessä et ihan pokkana vaihtanut paikkaa? Ei bussissa voi varata paikkoja. Jos joku istuu viereesi niin hän saa siinä istua. Jos sinä et halua istua hänen vieressään, niin sinä joko vaihdat paikkaa tai jäät bussista kokonaan pois.

Eli ihan oma ongelmasi. Ja ei, en ole tupakoitsija. On vaan ihan hemmetin naurettavaa tehdä mammapalstalle tämmönen aloitus. Olit varmaan itse tilanteessa ihan hiiren hiljaa kiltisti ja suunnittelit aloituksen tekemistä av palstalle 😂😂

Vierailija
8/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa aamubussiin tunkee monesti sellainen klonkun näköinen akka, joka vetää posket lommolla tupakkaa pysäkillä ennen bussin lähtöä. Haisee paskalta.

Vetäisit itekin, jos näyttäisit Klonkulta.

Vierailija
9/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit vaihtanu paikkaa?!

Vierailija
10/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, miksi ihmeessä et ihan pokkana vaihtanut paikkaa? Ei bussissa voi varata paikkoja. Jos joku istuu viereesi niin hän saa siinä istua. Jos sinä et halua istua hänen vieressään, niin sinä joko vaihdat paikkaa tai jäät bussista kokonaan pois.

Eli ihan oma ongelmasi. Ja ei, en ole tupakoitsija. On vaan ihan hemmetin naurettavaa tehdä mammapalstalle tämmönen aloitus. Olit varmaan itse tilanteessa ihan hiiren hiljaa kiltisti ja suunnittelit aloituksen tekemistä av palstalle 😂😂

Jos istun ikkunapaikalla siitä ei niin vaan paikkaa vaihdetakaan ja jos bussissa on kaikki muut paikat jo varattuna niin en saisi mitään paikkaa. Sori vaan, mutta jos minä ensin istuin niin miksi minun pitäisi nyt olla ilman paikkaa vaan sen takia, että nämä tupakoitsijat saavat nikotiiniannoksensa ennen bussiin tuloa?

Vierailija
11/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siinä sattui olemaan vapaa paikka. 

Vierailija
12/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos istun ikkunapaikalla siitä ei niin vaan paikkaa vaihdetakaan ja jos bussissa on kaikki muut paikat jo varattuna niin en saisi mitään paikkaa. Sori vaan, mutta jos minä ensin istuin niin miksi minun pitäisi nyt olla ilman paikkaa vaan sen takia, että nämä tupakoitsijat saavat nikotiiniannoksensa ennen bussiin tuloa?

Eihän sinun pidäkään olla ilman paikkaa, kukaan ei pakota sinua poistumaan. Ei edes se, joka saa päänsärkyä halvalle pesupulverille haisevista vaatteistasi. Jokaisella on oikeus istua bussissa ja jokaisella on oikeus haista juuri sille mille haluaa. Jos ei kestä toisten ihmisten hajuja, ei kannata tulla ihmisten keskuuteen. Jos on

pakko tulla ihmisten keskuuteen, on samalla pakko sietää mille muut haisevat. Semmosta se vaan on.

13/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa hapansilakkapurkki kostoksi. Niin tekisin itse, jos julkisilla liikkuisin. Durian-hedelmä on toinen kiva vaihtoehto.

Vierailija
14/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska. Omat bussit ehdottamasti eri hajuisille ihmisille.

Vierailija
15/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaupunki?:D

Vierailija
16/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse meinasin tehdä ihan samanlaisen keskustelun! Kaksi kertaa tällä viikolla oli pakko vaihtaa paikkaa koska viereen istahti jäätävältä tupakalta löyhkäävä henkilö. Sanoin vaan että anteeks ja menin istumaan muualle. Istuin siis itse ikkunapaikalla. Olen harkinnut sellaisten allergiakoppien vaatimista busseihinkin. Tai että etupäähän istuu tupakoitsemattomat ja taakse tupakoitsijat.. Itselläni on vahva hajuaisti ja hajuherkkä migreeni, kuva kun jonkun röökääjän takia makaan seuraavat 3 päivää sängyssä taju pois. Ja itse en siis käytä hajusteita, hajusteettomat pesuaineet ja shampoot käytössä, dödöä köytän eli itse en aiheuta hajuhaittoja. Toivoisin sitä myös muilta.

Vierailija
17/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva*

17

Vierailija
18/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sä oot niitä jotka ei uskalla poistua sieltä ikkunapaikalta😂😂😂😂 ei se kuule iso asia ole pyytää vieressä istuvaa väistämään.. :')

Vierailija
19/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse meinasin tehdä ihan samanlaisen keskustelun! Kaksi kertaa tällä viikolla oli pakko vaihtaa paikkaa koska viereen istahti jäätävältä tupakalta löyhkäävä henkilö. Sanoin vaan että anteeks ja menin istumaan muualle. Istuin siis itse ikkunapaikalla. Olen harkinnut sellaisten allergiakoppien vaatimista busseihinkin. Tai että etupäähän istuu tupakoitsemattomat ja taakse tupakoitsijat.. Itselläni on vahva hajuaisti ja hajuherkkä migreeni, kuva kun jonkun röökääjän takia makaan seuraavat 3 päivää sängyssä taju pois. Ja itse en siis käytä hajusteita, hajusteettomat pesuaineet ja shampoot käytössä, dödöä köytän eli itse en aiheuta hajuhaittoja. Toivoisin sitä myös muilta.

Jos sulla on noin suuria oireita, niin en.suosittele sulle julkisia ollenkaan. Eli se olet ennemminkin SINÄ kenen ei kannata käyttää julkisia.

Vierailija
20/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on noin suuria oireita, niin en.suosittele sulle julkisia ollenkaan. Eli se olet ennemminkin SINÄ kenen ei kannata käyttää julkisia.

Ja millähän mun sitte pitäis kulkea, kun olen opiskelija ja koulumatka yli 15 km?? Ei oo varaa autoon eikä taksiin, pyöräily matkan takia aika epätodennäköstä. Vai velkaantuakko pitäisi siksi että jotku ihmiset ei vaan kykene olemaan ilman nikotiiniä tai tynnyrillistä hajuvettä/partavettä?