Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä tupakkaa juuri äsken polttanut haisuli, miksi tulet viereeni istumaan bussissa?

Vierailija
19.05.2018 |

En halua harrastaa passiivista tupakointia. Minulle tulee huono olo sinun vieressäsi, koska haiset tupakalta. Miksi tulit viereeni istumaan ja pilaamaan raikkaan hengitysilmani?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä opiskelijaa estää pyöräilemästä 15 km? Jos sen ansiosta estäisin ne mainitsemasi kolmen päivän migreenikoomat, niin todellakin pyöräilisin itse. Alkuun se matka voi tuntua pitkältä ja raskaalta, mutta kun kunto kohenee niin äkkiä sen sujahtaa. Tai sitten julkisiin kaasunaamari naamalla, että saa hengittää ikiomaa ilmaa ilman pelkoja kohtauksista.

Vierailija
22/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa aamubussiin tunkee monesti sellainen klonkun näköinen akka, joka vetää posket lommolla tupakkaa pysäkillä ennen bussin lähtöä. Haisee paskalta.

Mikä kaupunki?:D

No, Porvoo! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivinen tupakointi on sitä että hengität sitä savua, pelkkä haju ei ihan riitä.

Vierailija
24/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa aamubussiin tunkee monesti sellainen klonkun näköinen akka, joka vetää posket lommolla tupakkaa pysäkillä ennen bussin lähtöä. Haisee paskalta.

Mikä kaupunki?:D

HKI

Vierailija
25/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatana, että osaakin pierettää. Perse laulanut koko iltapäivän ja alkuillan.

Vierailija
26/26 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua harrastaa passiivista tupakointia. Minulle tulee huono olo sinun vieressäsi, koska haiset tupakalta. Miksi tulit viereeni istumaan ja pilaamaan raikkaan hengitysilmani?

Ethän ap. pilaa hengitysilmaani lentomatkustamisella?

Itse en tupakoi enkä lennä, koskaan.