Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausarvet ja mahdollinen uusi suhde?

Vierailija
19.05.2018 |

Olen muuten hoikka, hyväkuntoinen ja kohtalaisen näköinen, tosin minulla on lapsia ja olen eronnut. Erosta on pian kaksi vuotta aikaa ja mietin tässä sellaista, uskallanko edes mennä treffeille mahdollisesti, sillä vatsani on hieman "piloilla" raskauksien myötä (iho on hieman löysä ja vatsassa on raskausarpia raskauksien jäljiltä). Kun seison suorassa, muutoksia ei välttämättä huomaa vähän kauempaa, mutta läheltä ne kyllä huomaa.

Ex-aviomieheni haukkui vatsaani ja seksi loppui miehen aloitteesta siihen, kun toinen lapsemme syntyi (ja vatsaan siis jäi arvet ja löysyyttä). En haluaisi ehkä vielä alle nelikymppisenä jäädä lopuksi iäksi yksin niiden raskauksien aiheuttamien ihovaurioiden vuoksi. Mitä tilanteessani kannattaisi tehdä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota seuraavaksi vaikka aikuinen mies kumppaniksi. Tuollaisilla asioilla ei ole mitään merkitystä, jos on fiksu ihminen kyseessä. Harva meistä on tåydellinen.

Vierailija
2/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Ei oikeat miehet välitä niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäs on täys älykääpiö, onneks pääsit eroon!

Vierailija
4/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista :( mullekin jäi vähän löysyyttä mutta ei se mun miestä haittaa kun mun vartalo sai aikaan hänelle lapsen ja teki hänestä isän. Tosimiehet tajuaa ettei kaikkien naisten vartalot palaudu täysin ennalleen raskauden jälkeen. Mun mies haluaisi toisenkin lapsen, käy mulle :)

Kyllä säkin varmasti löydät miehen jolle arvet sun muut on yks lysti. Älä ainakaan anna periksi! Uskalla ja toimi :)

Vierailija
5/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ujostuttaa muutenkin ajatus kokonaan uuden ihmisen kohtaamisesta. Aiempi exäni on alkanut pitää minuun yhteyttä, tosin häntäkin ärsyttää kaikki pienetkin puutteet ihmisissä. Ainoa mahdollisuuteni uuteen suhteeseen voisi siis olla toisella puolella maapalloa nykyisin asuva exäni kymmenen vuoden takaa.

Hän tietää, että minulla on lapsia ja että vatsani hieman "otti osumaa" raskauksista, eikä varmaankaan realistisesti ole mahdollista alkaa hänen kanssaan suhteeseen asuinpaikan kaukaisuuden vuoksi, mutta jännitän ajatusta hänenkin tapaamisesta uudelleen. Hän ilmeisesti on jossain määrin kiinnostunut minusta romanttisessa mielessä. Voisimme ehkä kesälomalla siis tavata toisemme.

Vierailija
6/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos mies saa p:a, nainen pesee vaatteet ja tekee ruokaa, niin vatsanahalla ei ole mitään väliä..

Vierailija
7/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paljon arpia, muttei yhtään vatsassa. Olen kyllä saanut lapsen.

Onko arvet ongelma, vai niiden sijainti?

Vierailija
8/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mikä mies sulla ollut! 😣 Ei tulisi mieleenkään että jollekin voisi raskausarvet olla noin iso juttu (ex miestäsi tarkoitan). Tyhmä ja lapsellinen ukko. Mulla raskausarvet ihan kuuluu pakettiin ja samalla tapaa sitä pikineissä viiletän (paikoissa jossa se on soveliasta). Ei häiritse yhtään ja voin vakuuttaa että mulla niitä arpia on oikeasti ja paljon! 😂

Älä välitä niistä arvista, täydellisiä naisia ei näy kuin muotilehtien muokatuissa kuvissa.

Kun aloin seurustella mun miehen kanssa, ihmettelin todella mitä se näki minussa. Mies ulkonäöltään täys 10 ja kävisi edelleen minkä tahansa muotilehden kansikuviin. Ihan ku veistos, niin komee 😍. Harrasti urheilua, pelasi jossakin ylemmissä sarjoissa omassa lajissaan ja piti kroppansa timmissä. Jalat varsinkin ihan täyttä lihasta. Sitten joskus katoin sen alaselkää ja kysyin miten ihmeessä sun selkä on täynnä arpia? - "Ne on raskausarpia, oon ollu armeijassa vielä lihava!" 😂 Ei oo helppo uskoa.

Joku jo hyvin sanoikin että hanki aikuinen mies.

Vierailija
9/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuuluu elämään, eikä haittaa. Jotenkin tuo on söpöä ja kuvaa sitä kovaa työtä mitä lasten eteen on tehty.

Vierailija
10/10 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä pitäiskö tuollaiselle miehelle itkeä vai nauraa - Urpo joka tapauksessa