Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpuvun alle liivit?

Vierailija
19.05.2018 |

Hääpuvussani on avoin selkä. Minulla on hyvin pienet rinnat. Näitä "kananfile" liivejä olen ajatellut, mutta onko niitä edes kevyesti topattuja missään? En ole nähnyt. En halua mitän tosi topattuja mutta edes vähän, koska nuo kananfileet ei anna yhtään mitään toppausta, litistää kaiken vähänkin. Enkä siis halua mitään huijausta, vaan niin että hääpuku istuu. Onko siis tietoa topatuista liiveistä mitkä pysyvät vain liimalla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mitä te muut ootte hääpuvun alle laittaneet jos on ollut avonainen selkä?

Vierailija
2/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne osaa puku- ja/tai liiviliikkeessä auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä toppauksia voi kiinnittää siihen pukuun eikä vartaloon? Kuulostais yksinkertaisemmalta.

Vierailija
4/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.ebay.com/itm/Silicone-Push-Up-Backless-Strapless-Self-Adhes…

tuon tyyliset rintsikat alle, pysyy muuten kiinni ja narut kiinni vetämällä saa rinnat "uhkemman" näköisiksi. Itsellä b-kupit ja käytän tuollaisia kesämekkojen jne kanssa. Ja tosiaan, jos haluvat sivuprofiilistakin katsottuna isomman näköiset niin sitten täyte mekkoon.

Vierailija
5/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Pitää sanoa ompelijalle jos voisi mekkoon laittaa kupit :)

Vierailija
6/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni varoitus niistä geeli-kanafileistä: ne saattaa pienirintaisella irrota :-E

Itse käytin menestyksellä sellaisia tiukan juhlapaidan alla, tanssin monet juhlat ja hyvin meni. Laitoin ne sitten ilmavan kesäpaidan alle ja ne irtosivatkin kesken palaverin, kääks!

Minulla ei ollut rinnoissa tarpeeksi pinta-alaa tartuttamaan niitä ihoon ja painovoima voitti, kun paita ei ollut tiukka.

Vierailija
8/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienirintainen 7 jatkaa: pudonneet kanafileet oli siis suunnilleen tuollaiset push-upit kuin nro 4 esimerkissä.

Vierailija
9/9 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk. Ei kiitos pudonneita kanafileitä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä